Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 71 .. 108
|
14.08.12 11:59
Noelle
|
Re: Bräute Juni 2013
füre fau dass öich mis chleid interessiert, sisch uf www lilly de unger dr nr.: 08-3169-CR würdeders finde...
|
|
|
|
|
|
|
14.08.12 12:37
Daninici10nicht registriert
|
Sehr schöns chleid noelle
|
|
|
14.08.12 13:13
Noelle
|
danke öich i ha nie eis wöue wo vore "offe" isch u so tüll zügs het... aber wonis ha anne gha isches perfekt gsi. hach i ha mega fröid dranne!
|
|
|
14.08.12 19:03
butterfliege
|
so ich bi au wieder mal drin...
han mer jetzt mal de weddingplanner bstellt vo dem alli redet, au wäni scho zmitzt drin bin... aber er isch würkli mega toll bin nur scho verliebt inen will er so schön usgsehd
bi mir gids au chli news. mir hend ändlich mal en pfarrer, obwohl ich immerno angst han devor, dass er dän sache wird verzelle wo ich a minere hochziit nöd wott ghöre Und gester hät mer e Sängerin zuegseit, für en super Priis, für dChile. Jetzt am Dunstig gangi mit mim Mami mal die erste Chleider go aluege... wird sicher nöd de letsti brutlade gsi si, will mini trauzügin wott ja au unbedingt mal mitcho für dlocation am abig bini immer no chli ratlos. mir hend jetzt mal es restaurant provisorisch vorreserviert, müend dän aber mal no verbigah. swür mer eigentlich mega gfalle, aber sone location ganz für üs wär au no toll.
mal e frag a üch. mir sind beid nöd so die 7-gäng-häppli-ässer und drum hemmer zum teil au chli müeh mit dene hochziitsässe. mir hend üs jetzt überleit öbs ächt nöd no cool wär (das wür das restaurant ebe abüte) es fleisch fondue zmache. also zerst en chline apéro, dän en salat, dän fondue à discretion mit verschiedenem fleisch und verschiedene biilage. vegi hemmer zum glück kei under üs :) und dernah evtl. es dessertbuffet mit turte.
wie finded ihr das? isch üch da zu "eifach"? ich han eifach chli angst dass wän mer irgend es menü bestimmt nacher dhälfti öppis nöd gern hät. es sind ja meistens dän doch eher exklusiveri sache. fleisch hend so viel ich weiss all gern und dän chan mer dezue ässe was mer wott..
was halted ihr vo dere idee?
|
|
|
14.08.12 20:02
Farbmaus
|
Hey ich als gast fändi sones fondue super :) Mir werdet au es ganzes normals eifachs esse mache. So en 5 oder 7 gänger wür au gar nid zu eus passe. S resti hed eus no gseit si bütet das scho au a, empfehlets aber nid wückli, je meh gäng desto länger bisch am esse Und hesch gar nid wükli zyt für anders. Da hani no ilüchtend gfunde.
|
|
|
|
|
|
1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 71 .. 108
|