| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 75 .. 108
23.08.12 16:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

i hürate am 22. und 30. märz. sorry, ha mi do eifach inegschliche.

nei bi ch

ja i chas au mitneh. ha die 2 immer bi mir

23.08.12 16:13
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@jamira: ich bin au halb IT. :-)
aber wäns um d hochziit gaht weti sie liäbär im amistyle als im italo style.

hmmm ja du prinzässin isch no niä mis ding gsi, scho als chind bini glaub s einzig meitli gsi wo niä ad fasnacht isch als prinzässin. :-)
han aber au ehrlichgseit niä dänkt dasi mal hüratä und wän dän sicher nöd in wiss. momentan hani äs chleid gfundä wo scho rächt lang hindä isch und au rächt gross aber ohni steinli und so. au äs chrönli würd nöd zu mir passä. findä ich muäs mi ja drin au no chönä identifiziärä. :-)
und d lüt müänd mi ja schliässli au erkännä, nöd dass sie meinet sie seget am falschä hochziit. hihi

23.08.12 16:14
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@ daninici. dörfsch scho bi Junibrüt mitschriebe.. Isch chli einsam im März Tread gäll nei du weisch wie igs mein... Lustig alli meine bisch Ital... drbi has o zerscht au vermuetet! Weiss aber nid wiso...

@Butterfly.. jo das si viel gmeinsamkeite.. au dr Nickname.. hät gar nid denkt dass sooo viel uf schmetterling stöh!

Saaldeko: das isch dr grund gsi wiso i mi gege s resti entschiedä ha.. wett niemerem d deko überloh.. es muess perfekt werde!

23.08.12 16:18
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Merci schmetterling
ja wieso chömed ihr denn uf das?

mir sind erst 2 im märz

23.08.12 16:22
jamira

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

ich chan skleid ned ufelade ergendwie sueche aber eis im netz wo ändlich isch:-))))))

sind ihr au am schaffe oder hender alli frei ziit zum organisiere?
finde das cool geht so forume:-)))))

was wender unbedingt an oichem hochziit und was ned??

23.08.12 16:54
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

herzlich willkomme jamira.. mir hürate am 7.06 zivil (hei itz d bestätigung o schriftlich übercho ;))
d chile am 22.06.2013 isch o reserviert, d apérolocation, am restaurant simmer dran, e dj und bi de musiker simer o dran.... ja.. meh isch o no nid fix bi üs ;)

23.08.12 21:45
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

In welchen Kantonen heiratet ihr denn zivil, dass ihr das datum schon reservieren konnten?
Hier in bern kann man frühstens 6 monate vorher einen termin abmachen und aus zürich hab ich dasselbe gehört.

23.08.12 21:50
jamira

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

also ich bin us em aargau mer hend eifach sdatum chöne provisorisch reserviere aber ganz genau mit amelde und so goht de ersch im Februar.
bi oich de?

hm weiss öber vo oich en guete Fotograf?
wie ischs be oich eigentli düend au ihr fraue me organisiere oder manne au?

23.08.12 21:52
LucyLu 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo Farbmaus

Ich heirate im Kanton Zürich und wohne in de Nähe vom Flughafen, ich konnte ein Jahr vorher den standesamtlichen Termin reservieren. Ich glaub das variiert sogar von Gemeinde zu Gemeinde. Wie du schon schreibst, in der Stadt kann man 6 Monate vorher reservieren.

23.08.12 22:27
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Wir heiraten auch im Kanton ZH und wir konnten den Termin beim Standesamt auch ein Jahr im Voraus reservieren

 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 75 .. 108
Shooting   hochzyt   Pfarrer   richtig   Schloss   hochzeit   bearbeitet   heiraten   Fotograf   butterfly   würklech   wirklich   Butterfliege   location   Reserviert   schnell   Restaurant   eigentlich   farbmaus   einfach