| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 76 .. 108
24.08.12 08:23
Nemo 

Re: Bräute Juni 2013

Cooli Homepage Jamira!!

24.08.12 08:24
jamira

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Danke veel mol ich liebes ebe so sache mache:-)) drum han ich das grad selber id Hand gno:-))

döfet also scho en Geschtebuechitrag mache

24.08.12 08:26
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

ich liäbs au und vorallem weti sie so ha wiäs mir passt drum hanis sälber welä machä anstatt dä TZ z gäh. und usserdem findi ich hüratä ja und wet nöd dass sie so viel arbät hät wägä mir. :-)

24.08.12 08:30
jamira

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

genau so gsehni das au:-)) aber dini adresse hesch immer noni dure geh oder ich has ned gseh:-))) au goh luege und Idee Sammle!!!
und de forteil wemers selber macht de weiss mer wies gmacht isch:-)))
und ebe wie du seisch mer Hürote jo:-))))

24.08.12 09:31
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

han der ä pn gschickt. :-)

24.08.12 09:54
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@ jamira mega schöni HP.... ha au miesä goh gügsle

Mir würd so ä HP au no gfalle aber glaub mim Schatz nid so und 2. schücht mi chli d Arbet ah süscht scho nid soo viel zyt und die wo og ha wett ig gärn für anders nutze (hock süscht scho dr ganz Dag am PC) oder mol so gfrogt.. die wo ä HP hei.. wieviel zyt hets brucht so eini zerstelle und bruchts do erfahrig? Am eifachste wer so ä Bausatz.. eifach e modell uswähle text ifiege und föteli fertig ......

Ig find eifach mäh cha sehr viel Infor druf due für d Fiir... nid nur wenn und wo sonde rhalt au infos was mäh sich wünscht.. Dresscode, to does und not to does.. ig wett zum Biespiel jo nid dass eus öbber Tube organisiert zum loh fliege loh oder so mit Babywösch leine chunnt...

24.08.12 10:05
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

@hp: da isch bi mir au so. i sitz echt de ganz tag vor em pc und i glaub sone site mache git scho recht arbet. muesch ja au immer wieder aktualisiere
aber was lässigs und praktischs ischs uf jede fall

24.08.12 10:09
jamira

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

also det wo ich sie gmacht han det ischs e bausatz und no gratis!!!
chasch alles uswähle und denen ifüege und bilder ifüege!!!
am afang bruchts chli ziit bis mer druschunt wies goht nocher ischs eifach gsi!!
also ich muess gestoh i has werendem schaffe gmacht
han e tag brucht und bis i de no alli fotos und so gah han ischs de au länger gange aber macht spass

24.08.12 11:21
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@jamira

hmm.. viellicht lueg ig das doch mol a, dir heit so sehr viel Bilder und so spezialfunktione.. Viellicht gits ä Light version..?? Mir gohts hauptsächlich um die Infos wo ig doof find ins chärtli zschriebe.. Mein dr Dresscode oder ebe so unterhaltigsspieli oder ebe was mäh gar nid wett..

24.08.12 11:24
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

schmätterling versuächs sust mal uf ich wünsche.ch oder wir heiraten.ch

 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 76 .. 108
location   Fotograf   Restaurant   Reserviert   eigentlich   Butterfliege   schnell   wirklich   Schloss   richtig   Pfarrer   Shooting   einfach   butterfly   würklech   hochzyt   heiraten   bearbeitet   farbmaus   hochzeit