| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 78 .. 108
29.08.12 08:50
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@malu mir wärde ä DJ ha.. mini Eltere finde zwar e Band wär besser zum tanze aber ig lieb gwüssi Lieder wo für mi zu däm obe ghöre und die denn vo soner mittelomässige cover band zspeile loh find ig blöd und es verhunzt chli s Lied.. Ha zwar es paar wo finde ä dj bringt kei Stimmig aber ig bi eh nid so dr standart tänzer und schliesslich ischs mi HZ! Er wird zobe vom moment a dört si wo mir chömme und eifach so hintergrund musik uflege.. denn wenn mir wei gohts richtig los.. buecht mol bis am 2:00 chönne aber verlängere und im saal hets ä neui Alag wo mir s Iphone chönne aschliesse falls eusi Gäst no länger wette tanze:-)

Ha eifach kei Ahnig wielang mäh ihn söll bueche.. mir hei ebe 2 dj agfrogt.. dr Pris isch glich, dr eint spielt eifach open end isch aber no wegpauschale drbi und standart belüchtig, dr ander spielt so wie buecht (gem. Offerte) ha avber zuesätzlich no so LED Bars drzue wo dr Sall in farbiegs licht tauche:-) Wäg dem isch das mi Favorit! Obwohl i vom anderä scho viel guets ghört ha! Muess halt nomol afroge wie was...

29.08.12 08:52
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

I lieb dini karte schmetterling die isch so mega schön

29.08.12 10:11
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

Merci Aber wett sä gärn fertig amche aber d Zyt fehlt mir bitz... Aber hoff fest dass ig sä Afang Okt. verschicke cha!

29.08.12 11:06
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hey dir liebe.. ! merci vielmal für eui antworte
i dänke äbe o, dass e band am abe z viel ufmerksamkeit bruucht, wettes lieber im hintergrund.. u denn chunnt no derzue was du gseit hesch mona, öb de die band üsi musik und stilrichtige härebringe isch de no nid sicher..
i gloube o, dass o ohni band stimmig cha ufcho.. bi letscht jahr ame hochzyt gsi wo d gäst jewils ufem notebook si ga lieder uswähle und d lüt hei tanzet und isch würklech super gsi..
i gloube ja, alles steit u fallt mit de gäst ;)

@ butterfly, i finde d idee mitem mobile o sehr schön!!

@ schmetterling, wow mega schöni charte!! git sicher recht z tüe.. i chume äbe o gred gar nid vorwärts.. ;)

Zuletzt bearbeitet am 29.08.12 11:08

29.08.12 13:33
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

ja das gsehni au so malu. :-) dänkä wän witzigi gäst häsch und vilicht än dj wo au chli s gspüri hät was so gwünscht isch dän chunt das sehr guät. :-)

mir händ ja mal zwei sängerinä aglost wo guät wäred für id chilä und no rächt günstig. und im nachhinein chunt üsä trauzüg und seit sini cousinä wär au no guät. super, jetzt hämmer bi dä sängerinä mal s datum reserviärä lah und üs vorgnah därä cousinä alütä. uf eimal chunt d nachricht vo dä sängerinä, sie müäseds öpä wüssä wils no ä anderi afrag händ. shiiiit jetzt simmer grad chli im seich. di ander hämer nonig mal gseh und sie wohnt ca. 2 stund entfernt. janu, müänd hüt abig mal zämähocke.

29.08.12 16:24
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ou ja mona das kenni.. zersch finde alli es göng ja no ewig u plötzlech muesses de schnäu gah.. het de di cousine ke homepage mit tonbispiel oder so?
süsch mueschere hüt abe mau alüte, si söu dir itz es ständli halte ;))
ne ke seich..
bis wenn müesst dir de dene sängerinne bscheid gäh?
i gloub i würd mau de tz frage, öb das mit dere cousine echt o i euo richtig gah und ihm erkläre, dass dir euch drum müesst entscheide.. wenn ig vo de sängerinne überzügt wär, de würdi gloub die näh, wenn nid d müglechkeit hesch, vorher mau di cousine z ghöre..

29.08.12 16:49
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

ja s närvt mi bitz, will weisch, han am trauzüg und allnä immer gseit ich wet das züg woni chan erledigä grad machä. han eifach s gfühl viel dänket jaja händ ja no ziit.

min schatz hät ihrä jetzt aglütet und uf dä oktober abgmacht. muäs aber dänä sängerinä bis am sunntig bscheid gäh. han scho ä homepage mit songprobä vo därä cousinä gseh. vo dä stimm här passt sie mir fast besser als di andärä aber muäs natürli no dä pris wüssä und wiä sies mit dä begleitig macht, instrumänt oder so. das alles müänd mer hüt abig no rasch abklärä.

dän chömer au uf beid homepages und stimme verglichä, mached mers halt us dä färni. :-)

29.08.12 20:13
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

mona83
ihr händ sicher no die gliche zwei provisorisch reserviert wie mir au grad dra sind.. ;-) aber i hürate e wuche spöter.. :-)

30.08.12 08:38
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

würkli? sinds amberjune?

30.08.12 09:23
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Hei Mona, mir geits im Fau genau glich, am liebschte hätti scho alles erlediget, und no e Backup Plan, falls de öppis schief geit...

S geit üs gloub allne chli so, i meine süsch wäre mr ja nid scho 9 Monate vorem Hochzit so fescht dranne. Anderersits findi haut, woni dr Artrag ha becho, hani dänkt, ja easy, das geit ja no fascht anderthalb Jahr, aber schwups, ize isch d Hälfti vor Zit ja scho düre?

 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 78 .. 108
würklech   heiraten   einfach   hochzeit   farbmaus   wirklich   bearbeitet   butterfly   Restaurant   Schloss   eigentlich   Butterfliege   Reserviert   richtig   location   schnell   Pfarrer   hochzyt   Shooting   Fotograf