Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 79 .. 108
|
|
|
|
30.08.12 09:53
jamiranicht registriert
|
Re: Bräute Juni 2013
jo genau gesteliste mach ich mich glaub das weekend mol isch ebe be ois chli müehsam weg dene vo italie!!! be dir sicher au oder?
hmm be jo gspannt bis wenn dantworte chöme!! wenn schicke dir diladige?
also weg de frisur goh ich zu ihre wel nocher gömer goh zmörgele wel schüsch bring ich de sowieso nüd abe!!und die macht hoor und schminkt de au grad alles zäme!!!! hihi be jo gspannt!!wie das usechunt!!!!
düend ihr nämeskärtli für jede person z um aschrieb ea kleider mache oder ned?
|
|
|
30.08.12 09:56
arwen_1984
|
Auso i ha dänkt mir schicki d Iladige grad Afang Januar, mit Amäldefrist 1. Februar, wüu i gloube im Wiehnachtsstress geit so ne Hochzitsiladig eifach under...
Und wäg de Namenschärtli, i finde die so agschribni lüüt chli doof, drum verzichte mr gloub eifach druf, derfür machi gloub de a jedem Tisch am Abe es Übersichtsblatt, wär da alles am Tisch hocket, und es paar Infos derzue, und es Uftragsblatt für d Einweg-Kameras, so dass d Lüüt sech chli mit däm chöi beschäftige, wenn piinlechs schwige würd herrsche ;-)
|
|
|
|
|
|
|
30.08.12 11:01
jamiranicht registriert
|
also cih mach ke setig kertli, wel die vo de familie wüsses jo und desi wichtige lüüd au!!! und dene 2 mol porto und alles und dene vernosches die kärtli oder so isch jo au doof!!!! also das psar ich mich!! schicke sie au mitti janua weg das alli de chöne luege weg em datum und simer erli es halbsjohr vorher sött jo würkli kes problem sie oder?????
hmm mer hend e de chile nur chöne welle 11 oder halb 2 3 wer mir also au no lieb gsi:-)) aber ebe:-))))
|
|
|
30.08.12 11:09
MaLu
|
@ arwen, mir gfaut dini homepage mega! vo de farbe etc, würklich guet.. i bi de gspannt wie das bi mir usechunnt...
@ mona, mir mache save the dates.. has zersch e cooli idee gfunde, mit dene chäs-schachteli und inhalt, itz bini plötzlech nüm sicher. mir hei dänkt, se im oktober/november z schicke und denn d iladige im märz.. üsi kollege wo o im juni ghürate hei, heis so gmacht und i ha das perfekt gfunde vom timing här.. hie liest me ja o immer wieder, dass nid z viel zyt sött vergah zwüsche iladig verschicke und ameldeschluss - und ameldeschluss und hz.. drum dänki für üs isch märz guet..
i bi gred dran am storyboard schriebe, i wett mim schatz ja mis eheverspräche miteme video mache, wo mi a aui plätz begleit, wo i üsere beziehig si wichtig gsi.. hähähähä... i gloub, i "muess" drum o no e barcelona-trip ischalte..
|
|
|
|
1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 79 .. 108
|