| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 58 .. 108
13.04.12 12:29
sunnali 
Re: Bräute Juni 2013

Wow MaLu 80.00 pro Person für Apéro isch aber echt tüür! was hättets dänn abote für dä Pris? Muesch dänn vom Resti verzelle

Mir händ eus grad gester für euse Apéroabüter entschiede. Händ ez d Bäckerei us eusem dorf gno, will mr d'war halt kenned und vom Priis her gahts au na...sie händ eus 2 Offertene für 13.-- und 15.-- pro Person gmacht und das findi ganz ok. Mir chönd dänn im Januar selber dä apéro go zämästelle und chönds au eusem Budget entsprechend apassen bzw. d häppli uslese...d'Getränk wärdemer def. selber bsorge, wills eus eifach günstiger chunnt und d Bäckerei würs au usschenke...

13.04.12 13:15
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Sunnali dis Agebot vode Bäckerei tönt ja super! Vorallem wills denn s'Getränk au grad würdet usschänke. Mir düend d Getränk au selber kaufe..chunt viiiel günstiger
Ich han immer s'Gfühl ich seg na z früeh dra mit organisiere... aber weni grad anes super agebot herelauf, denn schlani au zue
Bide Tischdekoration händ ihr scho öppis im Kopf?

13.04.12 13:43
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

@malu: heit dir nid ids Vieux Manoir wöue für ds Apèro?

14.04.12 14:14
sunnali 
Re: Bräute Juni 2013

@Prisi87: Ja das mit äm zfrüeh dra si, dänki mängisch au. Aber wiederum, was mer hät, hät mer
I ha mir na kei gedanke gmacht, wäg dä deko, das hät bi eus na chli Zit. I bi nur froh, hämmer mal die wichtigste Pünkt, wie Chile, Pfarrer, Apéro und Festlocation.

14.04.12 16:04
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Auso i ha scho ganz gnaui Vorstellige wäg dr Tischdeko, und eismau im Interio hani scho zuegschlage, wüui öppis gfunde ha, wo perfekt passt...

I wetti äbe so Vase, wo d Rose ganz dinne versänkt wärde, und obe druffe Cherzli schwümme, und luschtigerwis hei scho 2 Kolleginne gseit, si bruchi ou Deko, obi ne d Vase würd uslehne ;-)

15.04.12 14:55
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Das tönt sehr schön arwen!
Mir wüsset eifach scho i wellne Farbe mir wänd dekoriere... Aber gnau was nanig. Kollegin isch Floristin und ich wird denn mit ihre mal gnau bespreche

Händ ihr eigendlich eues Kleid scho? Ich han mis Traumkleid scho gfunde

Schöne Sunntig!!

16.04.12 14:06
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Nei, i wetti ds chleid de im Hebscht ga choufe... du hesch dis scho? verzeue? Föteli? i bi mega gwundrig, gäu? ;-)

16.04.12 19:10
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Ja ich han mis Kleid scho Isch gnau so wie ichs immer ha welle!
Leider hani grad keis Foti und im Internet gfindi s Kleid irgendwie au nöd
Ha scho bereits dä Termin fürs Abstecke vom Kleid übercho gaht aber na sooo lang!
Wänn gönd ihr d'Ring go kaufe? Mir w'schinli im Januar nach dä Hochziitsmess.


29.06.2013

16.04.12 19:36
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Wo heschs de gfunde? Bisch vilne Orte ga luege, bis dis Troumchleid hesch gfunde?

wahrschinlech gö mr de mau bi öpperem diräkt id Wärkstatt ga luege, mir kenne dä vo süsch, und är macht eigentlech so ringe mit carbon-ilage, aber är het ou e Graviermaschine, wo me ganz chli cha graviere, oder macht so ringe, wo me inenand ine cha schrube, so dass d Gravur ersch denn sichtbar wird. und wenn är ou mit Gold würd schaffe, fändi drum das mega kuhl. wüu eigentlech wetti ganz e schlichte schmucklose ehering, da mi verlobigsring scho so uffällig isch...

16.04.12 19:41
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Ich han s'kleid bi chez janine gfunde... Und das bim erste Bsuech
Chan dä Lade nur wiiterempfehle... Super grossi Uswahl und sehr gueti Beratig!

29.06.2013

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 58 .. 108
Fotograf   würklech   Butterfliege   Restaurant   hochzeit   hochzyt   farbmaus   butterfly   wirklich   heiraten   eigentlich   Reserviert   richtig   location   schnell   Schloss   Pfarrer   einfach   Shooting   bearbeitet