| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 83 .. 108
06.09.12 14:30
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja so nach de summerferie bruuchts e chlyne motivationsschub, gäu?

06.09.12 14:40
Noelle 

Re: Bräute Juni 2013

i bi äbä gester hurti im reisebüro gsi u ha mi erkundet. uf jedefau heisi scho katalög wo prise bis nöchst johr im juni gö. ha grad mega fröid gha. mi fründ het drum unbedingt id maledive wöue, aber hane chönne überzüge dasses villecht nid so gschid isch wäg dr rägezyt. uf jedefau hani eifach wöue ä katalog hole mit angerne destinatione für chlei biudli z luege.. är isch grad sofort vo thailand begeisteret gsi. mir isches ja eigentlech glich wohärä dass mr gö, houptsach wit wäg u gmeinsam.

06.09.12 15:03
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@malu und arwen: eueri schuä sind ja voll geil. ich weiss no nöd wasi fürtig wet. muäs zerst mal guckä dasi a mis chleid chumä. :-)

wäg de flitterwuchä: also mir wetet gern d westküstä z amerika machä. kaliforniä und so. s bild vo dä malu git mer täglich inspiration. hihi nei seich. wet gärn uf vegas und san francisco und halt was mer so macht, all nationalpärk abklappärä und so. bin meh dä roadtripp typ anstatt dä romantisch strandliggär alla maledivä. :-) klar s isch seehr schön det, bin au scho gsi, aber für mich verruckts huäs isch chli z wenig los gsi. :-)

06.09.12 15:51
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

das isch sehr e cooli idee...

mir hei ja mit de jungs vor zwei jahr z gliiche gmacht und i würd o flitterwuche sofort so mache..
hei ja genau die route gmacht, wenn also no tipps zu coole nationalpärks zum schlafe und so bruuchsch, eifach sägä..

z bild vo de antilope canyons verfolgt mi überall, so hani die erinnerig geng chly bi mir.. isch sooo schön gsi. die ganzi reis..

und danke fürs kompliment wäg de schueh... i muesses eifach nur no schaffe, länger wie 2 stund dermit umezloufe, bevor ig id flip flops schlüffe

06.09.12 16:40
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

@arwen & MaLu: Die Schüeh sind voll der Hammer. Fini cool.

06.09.12 16:43
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

merci butterfly.. ha o u freud dranne

06.09.12 16:47
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

oh ja malu da chumi sicher gärn druf zrugg. :-)

bin um jedä tip froh. momentan hani mir erst mal diä routä gmacht woni überall wet hi. nacher weti dän mal is resebüro zum äs paar wenigi sachä buächä, flug, s erst und s letscht hotel. und ev. s auto.

häsch genau diä routä gmacht?

Datei-Anhänge
Flitterwuchä Westküstä.jpg Flitterwuchä Westküstä.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

06.09.12 20:23
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

Oh man es isch so krass wie viil das lauft im Moment da.. chume chum nah mit läse.. geschweige den mit schriebe.. :-D

Mir händ d Flitterwuche bereits buechet... 10 Täg Seychelle imene 5 Sternhotel.. Tüür.. aber einmalig.. das def si uf d Hochzyt.. :-)

06.09.12 21:22
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hey mona, ich schick dir unsere route per pn

@ farbmaus, ja stimmt, es louft gred recht viel.. ha hüt nid so viel z tüe gha und ha mau chly nache möge mit schriebe

06.09.12 22:47
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

Dankä viiiiel mal malu. :-) mues es morn gnauer aluege am pc will ufem handy gahts z lang han fast kei netz.

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 83 .. 108
einfach   butterfly   Shooting   wirklich   würklech   heiraten   Reserviert   richtig   schnell   location   hochzeit   eigentlich   Restaurant   bearbeitet   Pfarrer   Fotograf   Butterfliege   Schloss   farbmaus   hochzyt