| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 84 .. 108
07.09.12 07:12
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

isch gärn gscheh mona.. so hani gred wieder chly ferie-erinnerige chönne la ufläbä..

es schöns tägli euch! mir hei itz pressekonferenz und da weissi nid, wenn i z nächst mau derzue chume, inezluege

Zuletzt bearbeitet am 07.09.12 07:13

07.09.12 07:37
Proeschu 

Re: Bräute Juni 2013

@Mona

Tolle Route! Viel Spass

07.09.12 07:53
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

dankä proeschu

wohi gahsch dän du?

09.09.12 12:09
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hey ihr liebe,

mir hei also üses fotoshooting hinger üs bracht.. hmmm i bi itz definitiv überzügt, dass das nid so miis isch. isch zwar ganz witzig gsi, aber i bi eifach unsagbar unfotogen..
bi ja gspannt, öb vo dene 3 gfüllte spicherchartene wenigstens drü bruchbari fotis druf si.. aber dr tag mit mim schatz het üs mega guet tah!

@ arwen, i bi zersch chly überrascht gsi, wüu d tanja ja recht jung isch. aber si het das i mine auge sehr professionell gmacht. d atmosphäre isch entspannt gsi und si isch mir eigentlich sympathisch.
lustig isch gsi, wo ig ihre gseit ha, si dörfsch cho chly frächi fotos mache, mir sig süsch ja eher chly "rockig" druf, da seit si, das gsäch me üs aber nid so ah.. und churz drufabe verzeut si vo dir und seit, du heigsch ihre gseit, dir siget süsch chly rockigmässig druf, aber me heigs äbä wäg de kostüm o nid so gmerkt..
itz bini mega gspannt uf d fotos!!

09.09.12 12:48
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

ja guet, üses isch würklech eher es kostümfescht gsi... aber am Hchzit isch das eich ja ou nid anders...

Du bisch ja gar nid unfotogen, so ne quark! ämu ufem Föteli mitem Chleid hesch super usgseh, i goube das isch rein subjektiv

Wenn bechömet dr dr Index? bi mega gspannt, darfi de luege?

09.09.12 13:08
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja aber gseht super us eue stil!! si würklech cooli fotis worde..du hesch recht, am hochzyt isches de o chly kostümiert.. zmindscht mi schatz und i si schüsch eher jeans/t-shirtmässig ungerwegs ;)

i has nur witzig gfunde, wüu i eigentlech vo mir säuber geng chly z gfüehl ha, me gseht mir doch das rockig-freche scho vo tuusig km entfernt ah, aber je nach kleidig schiint das äbe gar nid so z si.. und so wie si gseit het, sig das äbe bi dir chly ähnlech gsi..

ja bi o mega gspannt, schicke dir de paar föteli!! ;)

09.09.12 13:10
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

ja guet, hei mr ämu wieder e gmeinsamkeit gfunde

09.09.12 13:25
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja schiinbar..

10.09.12 09:29
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hey malu

Cool jetzt häsches hinter dir. :-) äh jedä hät doch s gfühl daser unfotogen isch. häsch dän au chli cüpli trunkä? dänn wirsch lockerer. hihi

bin ja gspannt uf mis. :-)

10.09.12 11:37
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ja die winzer si sooo härzig gsi und hei scho mitere fläsche wii uf üs gwartet.. ha de in anbetracht vo mire nervosität o nid nei gseit ;) weisch i bi o sones huehn gsi und ha ke sekunde druf g achtet mau mini frisur azluege oder chly z schminke bevor i i dem rebberg umeghüpft bi.. aber ja, es würkt de haut ganz katja-like ;) isch ja o guet ;))

 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 84 .. 108
hochzyt   location   schnell   Reserviert   richtig   Schloss   Fotograf   heiraten   Restaurant   farbmaus   Pfarrer   eigentlich   hochzeit   bearbeitet   wirklich   würklech   Butterfliege   butterfly   Shooting   einfach