| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 85 .. 108
24.09.12 17:17
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hoi ihr und herzlich willkommen marsai!!

huii ihr beiden seid richtig fleissig.. ich bin etwas langsamer.. am freitag hatten wir die erste besprechung in der käserei und es war einfach cool.. neben dem essen sind mir die beiden chefs so richtig sympathisch und ich denke, sie spüren unsere wünsche und bedürfnisse recht gut.. ausserdem freuen sie sich richtig mit uns aufs fest, die waren richtig motiviert ;)
nun hoffen wir nur noch, dass die offerte unseren budgetrahmen nicht gerade völlig sprengt ;)

ansonsten hab ich nun alle adressen für die save the dates beisammen..
und das von vorher:
datum ziviltrauung reserviert
trauzeugen bestimmt und erstes treffen gemacht
kirche und pfarrer "reserviert"
apérolocation reserviert
abendlocation fast sicher
brautkleid und schuhe
fotografin in aussicht
dj kollege angefragt

bei der musik sind wir noch dran..
und bin am ideen sammeln für die einladungskarten

ich hab das gefühl, die zeit vergeht gar nicht...
aber ich bin sicher, ab november wirds dann knapp bei mir ;)

07.10.12 11:32
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Mädels

Euse tead isch bitz igschlofe..... Weck en wieder

Ha mis kleid gchauft... Bi sooo happy! Has postet im bruutkleid teat...

Hoff es goht euch allne guet und dir gniessesds WE

07.10.12 12:57
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Schmetterling84

Was hesch fer es chleid? Foto?

Wünschu öi allu en flotte Sunntag.

07.10.12 13:28
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo butterfly

Ig ha es eddy k, unter dr 2013 kollektion isch es d nummere 77919.. Föteli folge morn. Cha nid vo dahei us!

Dir au trotz em schlecht wetter!

07.10.12 13:36
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Bi grad ga alüegu. Finni es super schöns Kleid.

08.10.12 15:44
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@Butterfly
Merci viel mold.. So has Föteli denn posted im andere Tread

09.10.12 18:01
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

so, ich mälde mich au wieder emal...

ich muess säge, bin es ziitli rächt im stress gsi bezüglich allem was mir no wend/münd mache.. aber etz merki dassi langsam wieder chli ruhiger bi... s wichtigste hemmer etz au..

-Ring: hemmer ja scho ziemli lang :) die müend mer eifach no graviere lah vor de hochziit
-Azug: Min schatz (de böööös!!!) hät sich eifach scho de azug kauft!!! und er hät s gfühl ich söt de azug nöd gseh, da er ja s chleid au nöd dörf gseh
- Chile, Apéro etc.
- Pfarrer: Ändlich hemmer au üses erste gspröch gha mitem Pfarrer und ich bin sooo erliächtered... Hend würkli en guete verwütscht und chönd viel mitbestimme
- Fotograf: Hend en Kolleg vo mim Fründ wo etz grad d Wiiterbildig macht zum Hochziitsfotograf.. Faire Priis für es guets Agebot
- Sängerin: Hend eini wo ide Chile wür singe, hend sogar drü Lieder wo mir gern wend dass sie singt.
Han aber da dezue no e Frag: Singeds bi üch mit CD-Begleitig oder mit me Klavier oder Orgle? Finds ebe no schwierig bi modernere Lieder.. Chan mer das irgendwie nöd so vorstelle wie das mit Orgle wür töne :)
- Location: wüssed etz wo mer ässed und was mer ässed :)
- Chleid: Wie schomal brichtet hani mi verliebt i eis... muesses eifach no chli farblich apasse lah...
- Iladige: Bini voll drah mit bastle.. :)
- Flitterwuche: Mir wüssed womer anegönd, wartet jetzt nur no uf dBroschüre vo nöchst jahr, dän wird bueched :)
- Gästeliste: isch praktisch vollständig
- DJ: En kolleg chund cho uflegge am abig, hät au scho ufgleit a Hochziite... Hend nöchst wuche mal s gspröch mit ihm was er vo üs brucht, hoffe das wird öppis
- Video: Wüssed nöd so rächt öb mer öpper wend frage wo als gast debii isch zum no chli filme... irgendwie hetti schono gern paar sache uf film festghalte... wie möched ihr das? isch eifach sautüür zum öpper uswärtigs zneh...
Gott sei dank han ich de Weddingplanner :) ohni de wäri so öppis vo ufgschmisse!!!

Sorry isch chli viel worde.. aber das chund devo wän mer zlang nöd schriiebt :D

13.10.12 08:36
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Juppi, haben gestern unsere Ringe ausgesucht. Nun habe ich mit dem Basteln der Einladungskarten begonnen und die Musik für die Kirche müssten wir auch noch mal anschauen.

Melde mich nun jedoch für eine Woche vom Alltagsstress ab und fliege morgen für eine Woche in die Türkei.

13.10.12 10:11
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Hey Butterfly
Dann sind wir etwa gleich weit... Wir haben unsere Ringe auch ausgesucht und fliegen Morgen für eine Woche nach Griechenland Schöne Ferien!!

14.10.12 15:38
Julia87 
Re: Bräute Juni 2013

He Mädels ich heirate am 1.6.13
und hab eigentlich schon so gut wie alles erledigt.......KLeid, freie Theologin, Location, Catering, Einladungen verschickt, Fotograf, Band und und und........
hätte nicht gedacht das es so schnell und eigentlich einfach zum organisieren geht.......

 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 85 .. 108
richtig   Restaurant   heiraten   hochzeit   Butterfliege   location   Fotograf   schnell   butterfly   einfach   würklech   Shooting   wirklich   Pfarrer   hochzyt   Schloss   bearbeitet   eigentlich   Reserviert   farbmaus