| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 86 .. 108
15.10.12 16:39
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Ladies :)

Sooo ändlich han au ich am Samstig MIS Chleid gfunde! :) Bi im Domino in Lörrach gsi, chani also nur empfähle!! Sind super nätt gsi und händ e tolli uswahl gha! Ha dHoffnig scho bald ufgäh, esch doch au de 5. Lade gsi und hätt am Nomi sogar no en witere Termin gha, aber dür das ich mich ändlich ines Chleid hals über chopf verliebt han, hani de spöteri Termin de abgseit! :) Ha so mega fröid und chas chum erwarte, bis die 8 mönet ume sind! :)

Jetzt fähle eifach no d'Ringe und dr Azug vo mim Liebling! De räste esch nur no Detailplanig... aber au dörte gohts vorwärts. Am Zyschtig händ mir euse erste Trauzüge und Tätschmeister Info Obig! :)

Wüsset ehr scho wenn ehr euchi Flitterwoche düend bueche? Wenn göit ehr? Mir wärde vermuetlich de erst im Herbst/Winter goh....

So jetzt wünschi euch no e gueti Woche und dänket dra, es goht nur no knapp 7 1/2 Mönet bis Juni esch!! :)

15.10.12 16:51
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@Julia
Herzlich willkomme.. uii denn hesch scho en huufe.. mir hei zwar scho so zimlich viel plant aber jetzt gohts id detail... und do gits meh as gnueg zdue

@marsai
He so schön... ig freu mi mit dir mit.was hesch für eis gchauft.. hesch es föteli.?? ha mis au z Lörrach gchauft aber im Dolce Vita.. Isch hart gäll wenn dä genau no weisch jetzt goht no sooo lang aber hesch sicher no en absteck termin.. denn dörfsch nomol dri schlüpfe ;-)

Also mir mache jo keini klassische Flitetrwuche sondern so Minimoons drfür 3 mol.. aber die einte werde mir vermuetlich erst nächscht joohr bueche.. falls du aber öbis speziells willsch lohnt sich mol im reisebüro azfroge für friehbucher rabatt. Mir göh vermuetlich erst im Herbst will mir im Summer no es 2. Fest hei für die Verwandte vo mim Schatz in Bosnie (er het zwar gmeint chönne u erst s joohr druf, aber denn find igs doof zum nomol fierä)

Hör uf ha s gfühl es goht no soo lang und drbi isch scho gli 2013 und schwuup isch Juni :-)

16.10.12 21:44
Zuckerschneggli 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo Mädels

Bi üs isches am 22. Juni 2013 so wit!

D Kirche, d Fotografin und d Obiglocation... sin buecht. Aber ich sueche immer na ä Sängerin für die kirchlich Trauuig. Cha mir öpert ä guete Tipp geh? Es sött nid z tür si. Mir sin us dr Ostschwiz.

Ich wünsche euch na ä schöne Obed und tröimen süess vo euere Hochzit!

17.10.12 09:07
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

Liebs Zuckerschneggli

Herzlich willkomme bi eus;-) Mir hürote grad ä Wuche nach euch...

Leid cha dr bi dr Sängerin nid helfe aber glaub es git dio no ganz viel anderi us dinerä Region wos chönnte... (posts süscht mol imenä anderä tread, Bräute 2013 oder dr Froge Tread..)

Wie stells dr dini HZ so vor? Und usser dene Sache hesch no bitz meh Kleid?

Liebs Griessli

18.10.12 17:45
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

Ich heirate auch am 22. :-)

Ich bin soooo gespannt.. habe das fast unmögliche gewagt und mein Kleid online bestellt... Gestern wäre es geliefert worden, war aber nicht zuhause..
Morgen Abend geh ich es beim Kurrier holen. bin sooooo gespannt wie es ist..

18.10.12 22:47
Zuckerschneggli 
Re: Bräute Juni 2013

Hey Schmetterling danke für dr Tipp. Has imenä andere Tread probiert...
Mis Traumkleid hani au scho. Es passt perfekt zu üsem Motto!

Jetz fehlt na ä DJ, Sängerin für d Kirche und dr Apero nach dr Kirche. Und na gaaanz viel Chlinigkeite!

Mir wüssen na nid genau wenn mir Flitterwoche machen. Wohrschinli im Herbst/Winter.

Hey Farbmaus das isch jo super! Ha nämlich scho guets Wetter bim Universum bstellt! Du bisch richtig muetig, dis Kleid im Internet z bstelle. Ich hät mi das glaub nid getraut. Wie gsehts din us? Häsch ä Föteli?

19.10.12 19:15
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

Zuckerschneggli, perfekt, den wird s Wetter sicher guet.. :-)
Ja ich weis.. sehr muetig.. defür isch halt s chleid au mega günstig gsi.. bin vorher dri gschlofe.. es isch wunderschön und so wiit ich das feschtgstellt ha passt sehr guet.. i chans ebe nid ganz elei alege isch zum schnüerre hine.. und min zuekünfige sölls live nanig gseh.. er weiss zwar welles dasi bstellt ha, es söll ihm ja au gfalle.. aber bilder und live isch halt den scho en unterschied..

ez hämer fängs:
standesamtchleid,
brutchleid und schueh
chile, pfarrer und musig für d chile
fotograf, und abig location
bluemeschmuck für d chile wird vo mim mami organisiert

bin rächt z friede mit de mängi womer scho händ chöne erledige.

afangs november hämer den no trauzüge treffe, den werdemer sicher no paar ufgabe abgeh.

wenn werdet ihr all so eui ehering go ussueche? oder händer sogar scho?
mir händ denkt mir gönd afangs feb. uf bern a d hochzytsmess.. das müesst ja lange.. und mir chönd det vom rabatt profitiere.

lg farbmaus

20.10.12 15:09
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

haha voll im höch :-) chleid gfunde und gchauft :-)

20.10.12 21:35
Zuckerschneggli 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo Farbmaus
Was hinder für ä musik in dr kirche?
Aso mir gön im november ämol wäg de ring go luege...

Hey butterfliege so schön, häsch dis traumkleid gfunde! Was häsch für eis? Häsch ä föteli?

21.10.12 11:52
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mega schöns Chleid

 1 .. 31 .. 59 60 61 62 63 .. 86 .. 108
bearbeitet   Shooting   farbmaus   eigentlich   Reserviert   hochzeit   richtig   butterfly   schnell   einfach   heiraten   Butterfliege   Restaurant   location   hochzyt   Fotograf   Schloss   wirklich   würklech   Pfarrer