| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 88 .. 108
23.11.12 14:31
elea 

Re: Bräute Juni 2013

ab cd finde ich klingt immer ein wenig trostlos. vielleicht findest du eine sängerin die das lied einstudieren kann?

28.11.12 12:16
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hallo zämä.. bin auch wieder mal im lande!
mona, du bist wohl aus ähnlichem grunde verschollen wie ich

ich finde es auch schöner gesungen als ab cd, muss aber auch sagen, dass bei uns wohl auch beides zum einsatz kommt..

farbmaus, hast du schon mehr rückmeldungen erhalten?

wir haben nun unsere save the dates verschickt. die ersten reaktionen kamen von seiten der familie meines schatzes und meinen freundinnen. wirklich ganz härzig und sie freuen sich richtig mit. ein wenig enttäuscht bin ich von meiner mam und schwester, die noch gar nicht reagiert haben..
aber wie du geschrieben hast farbmaus, im forum wurde ja schon vorgewarnt, ich hätte nur nicht gedacht, dass gerade die beiden sich nicht melden..

sonst sind wir bei der musikauswahl, sängersuche etc. und heute gehen wir das thema flitterwochen an. freue mich!

wo gehts eigentlich bei euch allen hin?
sooo.. ich hoffe, dieses mal dauerts nicht mehr so lange, bis ich wieder mal reinschauen kann

28.11.12 14:16
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ja bi üs gads au vora...
Hend afange d Iladige verteile, hend viel positivi Rückmäldige becho aber die meiste hend eh scho gwüsst dass mer hüratet :) Da die einte usem Usland chömed, ischs mer wichtig gsi möglichst bald d Iladige zversände...

Flitterwuche sind sones Thema... Mir wüssted wänn, mir wüssted wo, leider isch mini Chefin nonig zum dFerieplanig mache cho... das heisst ich chan no es ziitli warte bis mer sie bestätiged bechömed...

Mit de Musig... Det simmer au bitzli am luege... Vor allem wäg eusem erste Tanz :)
Hend schomal chli uf Youtube gluegt, was no schön wär... sonen klassische Walzer findi chli langwilig und alles anderi chani nöd.. aber ja mer chans ja lerne

Und am Schueh ussueche bini sitere halbe Ewigkeit, aber chan mi nöd entscheide... blau? wiess? höch? Ballerinas? isch chli schwer....

Was mer au grad no am luege sind isch s Chleid für d Trauzügin :)

Ah und wäg de Turte hani mal e Konditorei agfragt... han bis etz aber nonig gross bscheid becho..
weiss öpper vo üch wie tüür sone hochziitsturte für ca. 30 persone isch??

Liebi Grüessli
Butterfliege

28.11.12 21:42
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

@MaLu,
naja sosolala.. einige Reaktionen haben wir noch erhalten, aber nicht viele.. gerade von jenen von denen ich Gedacht habe das schnell reagiert wird, ist nix gekommen..
Dafür haben andere überrascht in dem sie sich sehr schnell gemeldet haben..
ansonsten, eben eher enttäuschend bis ez.. aber unterdessen seh ich es etwas gelassener.. ;-)
spannend finde ich das sich einige an meine mum gewandt haben, so à la: "ach was für eine überraschung sie heiratet.. " öhm ja.. und warum meldet ihr euch nicht bei mir.. ;-)

allem in allem muss ich sagen trotz "vorwarnungen " hier im forum, wurde ich doch sehr überrascht wie stressig das heiraten sein kann.. und was für familienkriesen dies auslösen kann.. man sollte doch meinen die leute freuen sich für einen..

bei uns wird wohl als nächstes nun die menü wahl anstehen..

ich weiss im moment gar nicht recht was am wichtigsten ist.. viele aufgaben konnte ich abgeben drum weiss ich gar nicht wie dringend unsere aufgaben noch sind..

29.11.12 07:43
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hey malu
han am zistig no a dich dänkt wo dä zsc z fribourg gspielt hät. :-) han zum glück nöd chönä gah will momentan viel los isch im gschäft. bin grad froh gsi bi därä leistig.

ja aber sust häsch rächt, bin us dä glichä gründ verschollä wiä du. und han wiä du au d save the date chärtli verschickt.
hüt sötets d lüt übercho. bin ja gspannt öb am abig paar sms chömet. :-)

gäll s sind immer chli diä wo am wenigste dänksch wo sich nöd mäldet. zum bispil wäni ä geburiparty machä hassi nüt meh als wän öpert kei antwort git öber chunt oder nöd. letscht jahr isch genau eini vo minä bestä kolleginä gsi wo nüt däglichä duä hät obwohl sie weiss dasi das nöd mag. sie hät eifach gfundä s seg ja logisch dass sie chunt... naja

sust sinder voll am planä ladys?

ich han s standesamt no reserviert uf dä 24.05.13. :-)

29.11.12 09:19
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zäme :-)

Mir hei am Sunntig di erschti Besprächig mit de Trouzüge gha, ize hani relativ viel chönne abgä ;-) Und bi de Chärtli isch ize ändlech di definitivi Fassig guet im Guet zum Druck, und dr Uftrag erteilt, das heisst irgendeinisch lütet eifach de d Druckerei a, d Chärtli sig fertig zum cho hole
När muessi se de nur no zäme öse, aber da mir d Chärtli ersch Afang Januar wei verschicke, findi das nid so schlimm. Eifach dene Lüt, woni eh im Dezämber no gseh, gibi de d Chärtli grad persönlech, finde das no schön, wenni d Reaktion grad gseh

När d Hochzitsreis hei mr ize ou e Offerte, wo mr eigentlech wei bueche, muess de dert hüt no alütte...

Ize si mr ja i dere Zit, wo me ds zivile Datum cha abmache, het das öpper vo euch scho gmacht?

Mh und d Musig isch organisiert, ir Chile und am Abe, freue mi mega uf das, das wird richtig guet, hani ds Gfüehl.


Ds Einzige, wo mi närvt im Momänt isch folgendes: E guete Kolleg vo mir het ou am 1. Juni, wenn mir hürate säuber Hochzitstag. Und i hät ihn sicher zum Fescht iglade, aber är het mau erwähnt, dasses chli blöd isch, wüu är ja denn Hochzitstag het, ou wenn är mega gärn würdi cho. Und i ha när gfunde, ob är nid mit sire Frou cha rede (di kenni nid würklech, aber isch gloub chli ne ifersüchtigi Zicke) und ize wot si definitiv nid ads Fescht cho. Aber är wetti gloub mega gärn ads Hochzit cho, und git mir trotzdäm ke definitivi Antwort, ober glich wot cho oder nid. Und wenn me das ja scho weiss, de würdi drum eich gärn es anders Päärli ilade, wo us Platzgründ ize nid iglade isch. Wüsster wasi meine? Doofi Situation!

29.11.12 18:12
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zämä

@ Butterfliege, also dr Bäcker wo mir vom Gschäft us öppe die mal bueche verlangt zwüsche 6.- und 8 .- pro Stück (für normali chüeche ohni deko) De isch itz aber eher e tüüre, wobi ig mir cha vorsteue, dass dr Priis bi Hochzytsturtene o gred sofort viel höcher isch als normal
schueh wird ig nid nur eis paar alege, mini höche glitzerschue wo so gar nid typisch si für mi, aber mir sooo guet gfaue, chani äuä nid allzu lang trage. denn wetti roti oder blaui ballerinas alege, oder villecht sogar flip flops am spätere abe

@ farbmaus. schade, da ist man wie auf nadeln, gäu? schade, dass es auch schon krisen gab. ich habe unsere gästeliste kürzlich mit meiner mam durchgeschaut, weil es da auch so ein/zwei punkte gab, die noch krisen auslösen könnten. bis jetzt sind wir aber noch glimpflich davongekommen..

@ mona, seisches de, wenn mal z fribourg bisch ..
hesch scho sms usw übercho uf eui save the dates? hesch es foto??

@ arwen, ou cool, hesch o fotos? was heit dir so für musig organisiert? dert stöh mir gred chly ah..
z zivile hani scho voremne zytli chönne reserviere. am 7.06. isches sowit
das verstahni, das nervt. allei wotter dänk nid cho, oder?

30.11.12 07:28
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

@butterfliege: je nach Torte dänki ou zwüsche 7-10.- muess me rächne... das isch ämu das, woni bis ize ghört ha...

@malu: naja är wetti scho sehr gärn cho, aber d Frou am Hochzitstag allei daheim la wotter natürlech ou nid, de hanget de sicher dr Huussäge schief. I ha nur mit mim GG drüber gredet, und mir hei beidi gfunde, wär ämu hönne kuhl am eigete Hochzitstag anes Hochzit iglade ds si, de chönnt me so richtig ufe Putz houe... aber äbe, das gseh nid alli glich...

Mis Ensemble singt 2-3 Lieder ir Chile a capella, sicher ou e schwedische Brutmarsch zum ine loufe... mega schön, das lied liebe ig scho lang und de no es set am Apero vo 3-4 Lieder. Alles haut echli liebessongs.

und e ehemaligi schüelerin vo mir, wo vo allne, woni bis ize gha ha im Muisg gloub öppe am beschte gsunge het, singt diräkt nach dr Trouig Your song, i dr Version vor ellie goulding, und als Usgangslied I won't give up vom Jason Mraz.

U am Abe hei mr dr DJ Benz, da hei mr sini Youtube-Videos agluegt, u gfunde dä isch super!

Muess de no Föteli mache, tue nech se de druf ;-)

01.12.12 11:36
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

So voila, Föteli vom Iladigschärtli, schaad isch d Farb chli verfälscht...

Zuletzt bearbeitet am 01.12.12 16:39

Datei-Anhänge
Einladung 1.jpg Einladung 1.jpg (43x)

Mime-Type: image/jpeg, 117 kB

Einladung 2.jpg Einladung 2.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 127 kB

einladung 4.jpg einladung 4.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

01.12.12 14:55
kleinefeder 

Re: Bräute Juni 2013

xeh kei föteli...

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 88 .. 108
Butterfliege   einfach   eigentlich   Reserviert   hochzyt   heiraten   schnell   butterfly   bearbeitet   Shooting   farbmaus   wirklich   hochzeit   location   Schloss   Fotograf   würklech   Restaurant   Pfarrer   richtig