| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 90 .. 108
11.01.13 13:00
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

i freue mi also scho druf, wenni wieder chly meh zyt ha!

und i freue mi uf alles wo itz no chunnt, scho ganz gli, liebi mitbrüt!

11.01.13 22:34
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

So au wieder mal da drin..
Mir gads ähnlich wie üch.. Han paar sache so uf "nöchst jahr" verschobe und etz plötzli isches so wiit!!
Han natürli grad krise gschobe woni realisiert han dasses nur no 5 möned gad.. Aber etz hemmer üs nomal mitem pfarrer troffe, am weekend gangi no ad hochziitsmäss und nöchst wuche träffemer nomal de fotograf..
Was ich mir chli gedanke mach isch wäg em standesamt.. Was alegge, bruchi dett au blueme, wer chund det alles... Und ändli hani dbestätigung becho dassi dflitterwuche so chan neh.. Das heisst ändlih bueche!!!

Hoffe bi eu allne gad schnäll alles vorwärts

12.01.13 18:33
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo ihr lieben.

War gerade in Lörrach und hab mein Traumkleid gefunden.

Happy

13.01.13 11:42
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Butterfly hast du ein Foto? in welchem Laden in Lörrach warst du?

Wir hatten gestern die Besprechung mit dem Restaurant, und sind beide hellauf begeistert, das war alles total entspannt und zuvorkommend, und der Wirt hat uns unglaublich gute Vorschläge geliefert. Sogar das Menü haben wir schon besprochen... Ich glaube, das wird richtig schön dort...

Jetzt müssen wir aber bald einmal den Anzug für den GG aussuchen gehen, da bin ich noch nicht so schlüssig, wir haben eigentlich mal von einem Smoking gesprochen, aber da sind die Hemden ja ganz weiss, und mein Kleid ist nicht ganz weiss, also wird das wahrscheinlich nicht gehen.

Mein GG will eben ganz sicher etwas klassisches, und nicht einen Anzug, der glänzt, oder zu viel Schnickschnack...

Ah und den ersten Termin mit den Pfarrerinnen haben wir jetzt gemacht.

13.01.13 14:36
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

@arwen: Ich war im Domino. Hatte noch einen Termin im Dolce Vita, diesen habe ich dann aber abgesagt. Schicke dir ein Foto per pn, damit ich sicher bin, dass mein Mann das Kleid nicht sieht

13.01.13 15:19
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

ah das findi sehr schön, richtig romantisch

15.01.13 08:25
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

@zyt, ja da geits üs allne gliich, freue mi itz aber druf, so richtig loszlege!

@kleid, soo schön butterfly, kannst du mir auch eine foto schicken? ich schick dir dann meine mail-adresse per pn.

@restaurant,caterer, freut mich sehr für dich arwen, dass ihr ein gutes gespräch hattet und euch richtig wohlgefühlt habt, das finde ich sehr wichtig.

@anzug, mein schatz ist gerade dabei, einen termin mit seinem trauzeugen auszumachen. ich glaube, sie werden ein reisli nach lörrach machen bin schon seeeehr gespannt, was er auswählen wird. die anzüge, die er mir bis jetzt gezeigt hat, gefallen mir schon mal sehr gut.

@ablauf, seid ihr schon bei der grob-ablaufplanung? ich habe gemerkt, dass wir da langsam dahinter sollten, da einige dinge dann davon abhängen (wann fotoshooting, wo gehen wir zum coiffeur, schminken etc). wann habt ihr euer fotoshooting angesetzt? irgendwie finde ich den moment schon schön, wenn er mich das erste mal in der kirche mit kleid sieht. auf der anderen seite möchte ich dann am apéro nicht verschwinden, weil doch viele nur ans apéro kommen. weiss also noch nicht, wie wir das machen.

24.01.13 10:04
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hey juni-brütlis alles klar?

was händ ihr alles scho? und was nöd?
wänn schicked ihr d iladigä usä?

han chli äs termingetto momentan! :-)

24.01.13 10:06
sabrinella 

Re: Bräute Juni 2013

also mer hend diladige verschickt:-))))

den hemer eigentli alles jetzt chunt nur no deko sache, gastgschänkli und standesamt kleid und de no chli en ablauf, au de kirche wie de ablauf isch aber de pfarrer chan ersch im April, jetzt düemer no alli sache zämesueche für standesamt!!!und den weri froh wenn scho juni isch:-))
und ihr?

24.01.13 10:34
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hmm also mir händ:

kleid brut, schuä brut, location, chilä, pfarrer, apero, ring, flitterwuchä (isch immer s eifachstä), hochziitsfahrzüg simmer grad dra, aber gseht guät us.

üs fählt au no s zivilchleid, azug ma, stadesamt resti aber da hani scho ä idee. :-)

d iladigä hani erst so im februar märz welä usälah, aber all fröget scho wäg de wunschlistä und diä wär uf dä homepage woni agib wän mer d iladigä usälönd. glaub lahs doch scho früäner usä.

händ ihr save the date chärtli gha?

 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 90 .. 108
hochzyt   Butterfliege   location   Reserviert   würklech   bearbeitet   Pfarrer   Restaurant   heiraten   Shooting   wirklich   butterfly   farbmaus   richtig   hochzeit   einfach   Fotograf   Schloss   eigentlich   schnell