Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 59 .. 108
|
16.04.12 23:06
Prisi87
|
Re: Bräute Juni 2013
arwen_1984: Ja ich denke ich warte auch nur bis im Herbst wegen dem Ausverkauf...
Zottel: Wir heiraten im September 2012 und ich habe mein Kleid vor 2 Wochen auch im 1. Laden (bei Chez Janine) gefunden. Liebe Bräute geht einfach genug früh schauen, ich muss jetzt noch 20 Wochen warten (ende August) bis mein Kleid abgesteckt werden kann, ich hatte Glück, alle haben mir geraten frühzeitig zu gehen und ich wollte immer noch ein wenig länger warten ;-)
arwen_1984: hesch du so ne 3-stunde-bsuech buechet? e kollegin vo mir isch ou dert gsi, und mega zfride gsi, wetti de dert ou mau ga, ou wenni ds gfüehl ha, dassi dert evt. nid fündig wirde, wüui öppis ganz ohni perle wetti, sondern nur mit Spitze, u da heig si schins nid so viel uswahl...
Ja ich ha für ä Beratig reserviert.. Isch glaub sogar 4h gsi Muesch eifach 50.- zahle, aber diä wärdet dir bime Kauf wieder abzoge! Chan au allne nur empfehle gnueg früeh hizgha zum mal go luege...will sie sind recht schnell usbuechet.. Und arwen.. es hät es paar kleider ohni perle und schnickschnack..stah au nöd so uf das
29.06.2013
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|