| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 59 .. 108
16.04.12 23:06
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

arwen_1984:
Ja ich denke ich warte auch nur bis im Herbst wegen dem Ausverkauf...

Zottel:
Wir heiraten im September 2012 und ich habe mein Kleid vor 2 Wochen auch im 1. Laden (bei Chez Janine) gefunden. Liebe Bräute geht einfach genug früh schauen, ich muss jetzt noch 20 Wochen warten (ende August) bis mein Kleid abgesteckt werden kann, ich hatte Glück, alle haben mir geraten frühzeitig zu gehen und ich wollte immer noch ein wenig länger warten ;-)


arwen_1984:
hesch du so ne 3-stunde-bsuech buechet? e kollegin vo mir isch ou dert gsi, und mega zfride gsi, wetti de dert ou mau ga, ou wenni ds gfüehl ha, dassi dert evt. nid fündig wirde, wüui öppis ganz ohni perle wetti, sondern nur mit Spitze, u da heig si schins nid so viel uswahl...



Ja ich ha für ä Beratig reserviert.. Isch glaub sogar 4h gsi Muesch eifach 50.- zahle, aber diä wärdet dir bime Kauf wieder abzoge!
Chan au allne nur empfehle gnueg früeh hizgha zum mal go luege...will sie sind recht schnell usbuechet.. Und arwen.. es hät es paar kleider ohni perle und schnickschnack..stah au nöd so uf das

29.06.2013

21.04.12 16:27
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Wir waren heute beim Schloss, wo wir das Apèro machen, total super, ich freue mich gerade richtig! Vorallem ist uns aufgefallen, dass der Rittersaal ganz ähnlich ist wie die Abendlocation, also gibt es schon wieder eine Art "roter Faden"...

Und ich hoffe sooooo fest auf gutes Wetter....

22.04.12 21:20
Prisi87 

Re: Bräute Juni 2013

Hey arwen das isch ja super!! Freu mich sehr für dich
Finds au immer schön, wänn wieder öppis abhaget isch...So chuntmer sim grosse Tag immer wieder en chlinä Schritt nöcher
Wänn hüratet ihr denn arwen?


29.06.2013

22.04.12 21:28
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Am 1. Juni, i starte de quasi d Juni-Hochzitssaison ;-)

22.04.12 22:29
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hallo zämä...
so, bi mit viel sunne tanket wieder acho..
hie isch ja o einiges gange!

80.- pro person ohni wi wär äbä z vieux manoir.. i gloube, di si eifach nid interessiert, nur z apéro z mache und setze drum so höch ah..
vom schloss münchewiler hei mir e offerte zwüsche 8.- und 18.- ohni getränk.. mir si eifach unsicher, öb das nid chly doof isch, wenn me vor chile bis zum apéro no muess fahre (ca. 5 min)
eigentlich hätte mir scho gred bir chile wöue bliebe, aber dä pris findi eifach tooooooo much!
was meinet dir?? isch 5 min. fahre zwüsche chile und apéro vertretbar?

i gah o ersch im herbst gah luege wägem chleid. ha äbä o ghört vom usverchouf, aber anderi hei gseit, das gäbis nur bi bestimmte.. hoffe mir mau, das di vo mir gwählte läde s o mache

liebi grüess

23.04.12 12:29
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

was wär de mitem Des Bains ds Murte? Di hei haut e schöne Garte...

Wo geisch de du ga luege wägem chleid?

23.04.12 15:56
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

in murte isch äbä z problem das denn di solanität isch und äuä alles im stedtli gräblet vou..
oder isch z des bains chly usserhalb? mir würde ja äbe entweder am 22.06 hürate, aber denn in meyriez, oder z datum verschiebe und denn ir französische chile.. mir si üs aber no überhoupt nid sicher was mir wei..

wegem chleid wetti ga luege is:
mery's z bern
white lounge in wallisellen
meister in bern

was hesch du no so für läde wo d wosch ga luege ussert em chez janine?

Zuletzt bearbeitet am 23.04.12 15:59

23.04.12 16:27
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

ds des bains isch grad ou am Murtesee, eifach öppe 400 meter witer richtig Muntelier...

i ha mr no überleit ids la sposa ga ds luege ds freiburg im Breisgau, di hei eifach alli schöne Kollektione hani gseh...

und im Mery's ds Bärn und evt. im Liluca chönnti mr no vorsteue...

white lounge hani eifach ghört, di heig fasch nur 36gi als ustelligsmodäll, und das tueni mim Ego also nid a...

23.04.12 16:49
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ha gred d internetsite gseh.. gseht super us..
aber meinsch nid, dass das fest dert o "wälle schlaht..?" i meine, 10'000 bsuecher imene stedtli wie murte isch scho nid schlecht..

si de im la sposa o d priise besser? süsch chönnti mir das o mau überlege, gred e weekend-usflug z mache mit mine trouzüginne..

das hani nid ghört vor white lounge. weiss auso o nid, öbi ines 36 inemögt. vor auem nach mim all inclusive urlaub chönnts knapp wärde..

23.04.12 16:53
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

mh, i weiss nid, cha scho si, aber de müesstet dr ja eh ds Datum eifach no ändere, oder? und uf dr Suechi nach ere Apero-Location wäret dr glich no... i würds uf jede fall mal in live ga aluege, dr Garte isch scho chlei abgschottet vom zügs...

Wägem Fescht ds Murte, d cha natürlech scho kuhl si, wenn da RambaZamba isch, aber i bi persönlech nid sicher, obi de das wetti...

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 59 .. 108
Schloss   butterfly   einfach   eigentlich   location   hochzyt   Shooting   heiraten   farbmaus   Restaurant   Fotograf   würklech   richtig   bearbeitet   hochzeit   Reserviert   schnell   Butterfliege   wirklich   Pfarrer