| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 90 .. 108
24.01.13 10:34
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

oh fotografin hani vergässe, diä hämmer als ersts gha. :-)

24.01.13 10:36
sabrinella 

Re: Bräute Juni 2013

nei die hemer ned gah!¨wel die meischte hend e gwüsst!!!!aber ich han dänkt diladig gnueg früh de chöne sie sichs iteile weg ferie neh!!ned das öber i de ferie isch!!!!

24.01.13 13:12
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

ja das isch kei schlächti idee will juni ja teilwis no beliäbt isch zum wäg gah. :-)

24.01.13 14:35
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo ihr lieben

Habe soeben die Flitterwochen gebucht.

Wir haben nun:

- Kirche
- Pfarrer
- Restaurant
- Kleid Braut
- Brautschuhe
- Brautaccessoire
- Termin für Kleidung Bräutigam
- Dekoration ausgewählt
- DJ
- Sängerin Kirche
- Fotografen
- Friseurin

Bin gerade noch am Basteln der Einladungen. Juppi bald fertig. Werde diese dann mitte Februar verschicken. Da wir zivilisch schon geheiratet haben, fällt das schonmal weg :-)

Wünsche euch allen noch ganz einen schönen Tag.

30.01.13 21:50
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

sunnali:
Hey ihr zwei :) Wir werden auch am 22. Juni 2013 kirchlich heiraten und wenns klappt am 6. Juni zivil :)
Aus welcher Gegend bist du MaLu?


Hallo zusammen
Wir heiraten auch am 22.Juni
da sind wir schon zu viert!

30.01.13 21:57
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Hey alli mitenand :)
Also langsam chunds nöcher
Mir hend d Iladige scho im Dezämber verteilt / verschickt, da mir au no Verwandti im Usland hend... Und die gladne Gäst hend scho fast all zuegseit
Ich han dänkt s isch am beste alles so bald wie möglich z erledige, au das mit de Iladige... Dän wüsseds all scho
Hend suscht au scho fast alles, d Flitterwuche sind au scho fast bueched.
Hend no überleit wäg de Hochziitsnacht, öb mer die no irgendwo anders als dehei wend verbringe, aber da's im Restaurant keis Hotel hät wärs glaub chli kompliziert...

Bi froh wänn alles stad :)

Wie hend ihrs organisiert mit Schlächtwättervariante für Fotoshooting?
Üse Fotograf hät üs jetz vorgschlage, dass mer s Paarshooting au chönted verschiebe wäns etz würkli wür schütte... Ich känn eifach kei g eigneti und gliich schöni Location wie wäns schön wätter isch... aber anderersiits fändis glaub au chli komisch wänn mir s shooting amene andere tag hetted... wie gsehnd ihr das?

liebi grüessli

31.01.13 08:03
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Wir heiraten auch am 22.06.!

Das mit dem Fotoshooting bereitet mir auch Kopfzerbrechen... Ich hoffe einfach, dass wir gutes Wetter haben werden. Das wäre doch die einfachste Lösung!

Wenn man später die Fotos macht hat man halt auch das Problem, dass man ja wieder zum Friseur und evtl. Visagistin muss.

31.01.13 08:37
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Ladies

So es nochet und me dunkts es nochet immer wie schneller! :)

Mer händ jetzt au grad rise gümp gmacht, händ jetzt eigentlich scho zemli alles zäme... Es fählt nur no dr Azug vo mim Schatz, d'Bluemedeko und süscht no es paar chlini Sache. Ah und ganz Wichtig, eusi Ringe fählet no.. die händ mir aber so halbwägs scho, müesse nur no einisch im Gschäft verbi goh.

Wägem Shooting.. mer traue eus ja dusse bimene Schloss, e hätt das nid gwagt wenn mir nid e schlächtwätter variante gha hätte. Mer chönte de eifach die ganzi Hochzyt nach inne is Schloss verlegge und Shooting-Möglichkeite hätte mir au zur genüge. Glich muessi derzue säge, dass ich es Shooting noche dr Hochzyt au nid als schlächt empfinde... me cha denne ganz anderi föteli mache, me esch nid gstresst, nüme so nervös wie a däm tag und me hätt eifach zyt. aber mir mache das au nid, usser dföteli wärde so sch***, was aber mit eusem Fotograf wohl nid wird passiere! :)

Morn sötti no en letschti Offerte fürd Flitterwoche becho, und denne wär de die au buechet, phuuu. :)

Anderi Frog, machet ehr für euchi Organisatore wie z.B. Trauzüge und Tätschmeister irgendwelchi spezielle Gschänk? Bi eus sind ebe relativ vill Lüt involviert. Irgendwelchi Idee?

Liebs Grüessli
MarSai

31.01.13 08:40
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Für meine TZ möchte ich auf jeden Fall etwas machen. Sie macht sooo viel für mich und ist mir ne sehr grosse Hilfe! Wir sind am überlegen, sie und ihren Freund zum Krimi-Dinner einzuladen.

Ansonsten bin ich für andere Ideen auch offen!

31.01.13 08:48
Lilly4 
Re: Bräute Juni 2013

guete morge mini liebe brütlis

han churz e frag, betreffend fotograf, wer händ ihr da so (wenni fröge dörf) und wie gsehnd t priise us? mir müend evtl. no plan b in betracht zieh, sicher isch sicher ... danke scho mal für eui rückmeldige!

 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 90 .. 108
hochzyt   richtig   bearbeitet   schnell   Fotograf   Pfarrer   wirklich   butterfly   Shooting   eigentlich   Schloss   hochzeit   Reserviert   würklech   location   einfach   heiraten   Restaurant   Butterfliege   farbmaus