| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 91 .. 108
31.01.13 09:05
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

toluwu:
Wir sind am überlegen, sie und ihren Freund zum Krimi-Dinner einzuladen.

Toluwu, das tönt ja mega cool. Organisiersch das sälber oder wie?

@Lilly4
Also bim Fotograf bin ich ebe als Hobbyfotografin eh sehr wählerisch gsi. Usserdäm muess be bim Pris immer biz ufpasse. Hätt en Fotografin gha wo für ca. 2300.- cho wär dr ganzi Tag.. I däm Pris sind aber keinerlei Bilder imbegriffe gsi, dFöteli hätti erst nach 5 Johr uf DVD/CD becho und s'Album hätti au nomol extra kostest (zwüsche 500.- bis 1'500.- je nach Album). Wenn öper vo mine Gäst es Foti hätti welle, hätte sis über die Fotografin müesse bstelle.
Mir händ jetzt dr Mariano vo Küssnacht, dört zahle mir alles i allem 3'500.-, er esch 12 Std awäsend, d'Bilder fürs is Album wärde bearbeitet, mer bechöme 1 grosses edels Album, 2 x e chli chlineri albe z.b. fürd brutpaar-eltere und 8 albe ir postchartegrössi zum verschänke. Zuesätzlich bechömet mir komplett alli Föteli in Originaluflösig uf DVD/CD über. Muess somit säge, es tönt füre afang nach sehr vill gäld, aber s'pris-leistigsverhältniss stimmt eifach. Anderi Fotografe verlange weniger, aber ebe, muesch när alles separat zahle und teilwis chont dich das denne no vell türer.

Hoffe han dir biz chöne hälfe! :)

Liebs Grüessli
MarSai

31.01.13 09:15
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Lilly4:
guete morge mini liebe brütlis

han churz e frag, betreffend fotograf, wer händ ihr da so (wenni fröge dörf) und wie gsehnd t priise us? mir müend evtl. no plan b in betracht zieh, sicher isch sicher ... danke scho mal für eui rückmeldige!

Wir haben ihn gebucht: http://www.foto-heymans.ch/

Er ist nicht der günstigste, aber er hat uns einfach von der ganzen Art her gepasst. Ausserdem hatten wir keine Lust zig Fotografen zum "Vorstellungsgespräch" zu treffen.

31.01.13 09:17
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

marsai:
toluwu:
Wir sind am überlegen, sie und ihren Freund zum Krimi-Dinner einzuladen.

Toluwu, das tönt ja mega cool. Organisiersch das sälber oder wie?

Liebs Grüessli
MarSai


Schau mal hier: http://www.dinnerkrimi.ch/dinnerkrimi

Wir waren letztes Jahr bei einem Dinner-Krimi, es war soooo genial!!

31.01.13 11:06
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Mausi

Danke für dini PN, aber ich chan dir leider keni zrug schicke, darum schribe dir übers Forum...

Euse Fotograf wird vom morge am 11.00 Uhr bis zobe am 23.00 Uhr awäsend si, also 12 Std. Muesch mal in Internet luege, MP Mariano.. er macht das au Hauptbrueflich und esch sozsäge spezialisiert uf Hochzytsreportage. Video mache mir keini, mir händ sälber en Videocam und mir möchte das die denne unter de Gäst umegoht, dänke das chönti no lustigi ufnahme gäh. Bim ässe wärde mir au no Eiwägkameras uf de Tische verteile, wod Gäst au sälber chönt fotografiere, uf die beklopte Föteli freue mi jetzt scho

Ja die Fun Box kenni Mer sind eus au am überlegge sone Photo Booth irgendwo ufzstell resp. zinstalliere, allerdings machi das denne sälber. Und jetzt zur Fasnachtszyt gits au gnueg Accessoires zum chaufe!

Liebs Grüessli,
MarSai

31.01.13 11:11
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Danke Toluwu! Muessi grad mal go luege....

31.01.13 11:30
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo Juni Brütlis

Jo es ruckt em bi eus sis am zieschtig no genau 5 Mönet gsi..:-)

Gschenk: ig ha mir überlegt.. will ig vernoh ha dass min Polterobe e 2 Däger git, und dur das d Mädels scho Geld id häng nähme, jedem am Polterobe wo chunnt es Gschänkli zmache.. bi bi etsy am luege für schöni Armbänder. oder ig mach se selber, aber ig finds denn nid so speziell will ig gwüsse zum teil scho schmuck vo mir gschenkt ha!
Für mi TZ (mi schwöschter) ha ig ganz e schöni chetti mit Ahänger gseh wo uf em Ahänger e text stoht! Mir mache euse Tätschis au no e Gschänk, mir lade se i i EUropa-Park mit Übernachtig.

Fotograph: Mir hei d Anna Schmidt, si isch per Zuefalla u a dr HZ Mess z Basel gsi (ha se denn aber scho gha) und ig find ihri Agbeot super.. Mir zahle jetzt für 5 Stund Föteli 1300. euro abzgl. 10 % drbi isch: 5 Studn fötele, bearbeitig vo de Föteli, Weg, Es Album wo sehr hochwertig isch, 25 Föteli wo mir dörfe ussuech zum usdrucke vom Paarshotting, denn 40 süstigi Föteli, d CD mit allne Fotene wo entstande si, und alles schön verpackt inerä Box. Find das e super pris, do d Album meischtens recht tüür si.. Si isch mega sympatisch.. cha se nur empfähle und die Bilder wo si macht.. e Traum,.. also mir gfalle si mega!

31.01.13 13:56
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@schmätterling: das isch ja ä cooli idee mit dä gschänk am polteri. :-) minä isch ebä so wiä ich vernah han au zwei täg. das machi glaub au. nur scho jedere äs badtüächli oder so, eifach öpis wos chönd bruchä und wos vilicht a das weekend erinnärät. Dankä für d idee. :-)

31.01.13 14:08
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

@Mona
Bitte bitte.. Das mit em Badtüchli wer au e idee.. git sicher bi etsy so bestickti oder so.. Mi schatz het übere Mittag gseit er dechi sini Jungs denn ilade zumenä Grillobe.. jetzt muess ig irgendwelchi Böxli für d Männer sueche.. Ig finds ebe schön wenn si denn e erinnerig hei a Polterobe... Muess denn eifach wüsse wer alles mitchunnt.
Wie viel fraue sis bi dir?

31.01.13 14:28
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

han no kei ahnig wiä viel. :-) han ihrä mal 15 lüt agäh, wobi bi zweinä dänki nöd dass sie chömet, di eint isch mami wordä erst grad und di ander chunt nur wäg ihrä. aber isch au glich, di andärä 13 sind super. :-)

was meinsch sölli druf stickä ufs tüächli?

31.01.13 15:15
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013

wenn de dr Text selber chasch wähle würd ig entweder so es Sätzli über fründschaft oder eifach Polterwekkend und s Datum.... oder jedem si Name, das isch au no schön. Oder eifach es schöns Symbol.

Also mir si mol 7 bis jetzt.. weiss ndi öb die andere Kollegine au chömme, die einte hei zwar gseit, dass 2 Täge rok wär, aber ebe meh weiss jo nie. Bi mim Schatz sis 13 Männer. i dem fluegzüg wett ig nid sitze miesse wenn die unterwegs si!! also Achtung alli wo am 8/9.06.2013 mir easyjet fuhrt wei.. irgend i eim Flugi ab Basel sitz mi schatz mit sinere Gfolgschaft :-)

Weishc du wos hi goht??? ig ebe nid, udn bi doch sooo gwundrig!

 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 91 .. 108
Fotograf   farbmaus   einfach   eigentlich   location   würklech   bearbeitet   Schloss   hochzyt   Butterfliege   Pfarrer   hochzeit   schnell   richtig   heiraten   Shooting   Reserviert   Restaurant   wirklich   butterfly