| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 91 .. 108
31.01.13 09:05
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

toluwu:
Wir sind am überlegen, sie und ihren Freund zum Krimi-Dinner einzuladen.

Toluwu, das tönt ja mega cool. Organisiersch das sälber oder wie?

@Lilly4
Also bim Fotograf bin ich ebe als Hobbyfotografin eh sehr wählerisch gsi. Usserdäm muess be bim Pris immer biz ufpasse. Hätt en Fotografin gha wo für ca. 2300.- cho wär dr ganzi Tag.. I däm Pris sind aber keinerlei Bilder imbegriffe gsi, dFöteli hätti erst nach 5 Johr uf DVD/CD becho und s'Album hätti au nomol extra kostest (zwüsche 500.- bis 1'500.- je nach Album). Wenn öper vo mine Gäst es Foti hätti welle, hätte sis über die Fotografin müesse bstelle.
Mir händ jetzt dr Mariano vo Küssnacht, dört zahle mir alles i allem 3'500.-, er esch 12 Std awäsend, d'Bilder fürs is Album wärde bearbeitet, mer bechöme 1 grosses edels Album, 2 x e chli chlineri albe z.b. fürd brutpaar-eltere und 8 albe ir postchartegrössi zum verschänke. Zuesätzlich bechömet mir komplett alli Föteli in Originaluflösig uf DVD/CD über. Muess somit säge, es tönt füre afang nach sehr vill gäld, aber s'pris-leistigsverhältniss stimmt eifach. Anderi Fotografe verlange weniger, aber ebe, muesch när alles separat zahle und teilwis chont dich das denne no vell türer.

Hoffe han dir biz chöne hälfe! :)

Liebs Grüessli
MarSai

31.01.13 09:15
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Lilly4:
guete morge mini liebe brütlis

han churz e frag, betreffend fotograf, wer händ ihr da so (wenni fröge dörf) und wie gsehnd t priise us? mir müend evtl. no plan b in betracht zieh, sicher isch sicher ... danke scho mal für eui rückmeldige!

Wir haben ihn gebucht: http://www.foto-heymans.ch/