| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 91 .. 108
31.01.13 15:19
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

oh cool 13 jungs wo nur scheiss im grind händ. :-) nei da möchti würkli nöd im flugi hockä. :-)

nei ich weiss gar nüt im fall, ächt. :-) weiss nur s datum und weiss dass mini trauzügin gärn schnee hät wiä ich. aber öbs würkli in schnee gaht das seit mer niämert. han scho jensti kolleginä versuächt mit cüpli chli zum rede bringä aber nüt isch usächo. :-(

däfür weissi nöd mal wiäviel chömet. mir wäred halt weniger no rächt. bi nöd gärn unter alzu viel mädels. :-)

31.01.13 15:46
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013


Jo das hei si.. ig bi soo gspannt druf was sie mache, aber au dört weiss ig nüt..

Ig probier alles.. aber ebe, ha nur mol ussegfunde, dass mir 2 Däg göh, mit em Flugi und noime wo mini äteri Schöschter noni gsi isch.. und es isch nid Hamburg.. die schwiege wie e Grab... Glaub zieh au mol d Cüpli drzue.. Guet mi schöschter cha mi eh nid aliege.. die isch s lichtischte Opfer

Das wers jo voll im Summer i schnee:-) So richtig mit allem drum und dra.. Zum Glück gits au i dr Schwyz ort wos no schnee het denn. Wenn gohsch? Mir am 1. Juni Wucheend.

Do bi ig voll dinerä Meinig, ig ha mim Polterobe team gseit wenns für si 5 stimmt, denn isch egal öb die andere wei mitcho.. ebe z viel Wieber, do gits nur ghetto, bi jo mol z barcelona gsi mit 8 ((vo denä het sich bis jetzt nur mi Tätschi agmeldet fürs Polterweekend) udn es isch ei stress gsi, nid mol zum goh ässä hets kei gstürm gäh.. jänu a dem WE het e nur mi Kollegin öbis zsäge.. die andere miesse sich fiege.

31.01.13 15:48
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Also mir zahled ca 1400 für de Fotograf ab 9:00 - 17:00... Und was mir wichtig gsi isch, mir bechömed alli Föteli zuegschickt ufere CD. Defür hemmer keis Album oder bearbeiteti Föteli, was für mich aber super isch, da ich das liebend gern sälber mache :)
Und so chömmer au allne Gäst dFöteli vo ihne maile, ohni dass sie defür münd zahle...
Wägem Shooting, dänke ebe au das wäns rägned halt nöd so super Föteli entstönd und evtl. im Nachhinein sogar fast schöner wird. Dän muess me kei angst ha dass s chleid dräckig wird oder nass wird... und da mir am Fluss föteli mached, würs vielicht fast no besser werde...
das mit de frisur und em makeup hani mir au überleit, aber ich dänke, dass ich das also au irgendwie wür anebecho.. es müesst ja dän au nöd für en ganze tag hebe sondern nur für so 2h shooting... aber ich hoffe natürlich dasses superschöns wätter wird :D

polterabig hani afig s datum becho, meh nöd... wird en samstig abig e wuche vorem hochziit :)
ich würd au gern de trauzügin und em trauzüge öppis schänke aber wüssed au nonig gnau was... aber han ja no bitz ziit zum überlegge :) es tüechli isch mega cool, und vilicht no en guetschii zum wellnesse oder für es znachtässe oder so...
gönd sowieso am abig vorher (also nach de zivile trauig) no mit de trauzüge go znacht ässe, aber vilicht no öpis anders als anerchännig....

31.01.13 15:50
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

hey schmetterling, mega cool, mir poltered au am 1. juni :D
dän sind dschmätterling und dbutterflüüge (butterfly isch scho bsetzt gsi ) underwägs

31.01.13 15:57
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

@schmätterling: muäsch es gar nöd probiärä mitem cüpli, nützt eh nüt. diä schwieged wiä äs grab. :-(
aber wänd mirs würkli wüssä? weiss nöd rächt. okay mol schnee oder nöd weti wüssä.

aber warum isch dän min polterabig am 20/21 april wän ich erst am 15. juni hürate? :-)

31.01.13 15:58
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

mona83, demit du gnueg ziit häsch zum uskuriere

31.01.13 16:29
schmetterling84 

Re: Bräute Juni 2013



@Butterfliege.. jo soo cool au no am gliche Dag:-) wers jo no gsi hetsch au en 2 Däger gmacht.. denn hets siche rno meh polterwieber umme..:-)
Wow das isch es super agebot.. ebe das mit dr CD find ig au super, was i no vergässe ha isch, si ladet eusi Föteli no uf ihri HP für en Monet, denn chönne eusi Gäst d Föteli aluege...

Mach denn au no selber es Album mit de Föteli vo allne, zobe fötelet ebe no mi schwoger und us erfahrig hets ganz viel Hobbyfotographe, und mir wette gern de Gäst mit Fotiapparat es Chärtli gäh mitmene Stick wo si eus doch bitte sölle d Föteli drufspeichere... und denn fötelet jo no euse DJ und filme duet er au no bitz ...

@mona jo denn gohts i schnee im April hets no a ganz viele Orte Schnee!
Scho wett ndi alles wüsse, avber ig bi doch so e neugierigs und muess jo wüsse was ig alles muees mitneh. ha scho gseit bruch e Packliste.

31.01.13 19:51
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Juhuu, hend eusi Flitterwuche bueched :) und d wunschliste isch online ändlich!!!

31.01.13 20:22
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

Booh morn i 2 wuche simmer um die zyt bereits zivil verhüratet.. U nacher gahts nuno 4 mönet und es paar täg bis zum chirchliche

Zyt rennt...

01.02.13 08:15
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

morgä mädels

@farbmaus: ja säg nüt, diä ziit raaast ja würkli. :-)

@butterfliege: wohi gahts?

@schmätterling: ja gäll müässti scho fast in schnee gah, drum so früä. juhuu
bin au so äs neugierigs und duä am liäbstä immer alles sälber organisiärä, drum fallts mir doch so schwär mich eifach z füägä. :-)

 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 91 .. 108
Butterfliege   richtig   Fotograf   butterfly   Restaurant   wirklich   eigentlich   hochzeit   einfach   würklech   Reserviert   Shooting   location   farbmaus   hochzyt   schnell   bearbeitet   Schloss   Pfarrer   heiraten