Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 91 .. 108
|
|
|
|
31.01.13 15:48
butterfliege
|
Re: Bräute Juni 2013
Also mir zahled ca 1400 für de Fotograf ab 9:00 - 17:00... Und was mir wichtig gsi isch, mir bechömed alli Föteli zuegschickt ufere CD. Defür hemmer keis Album oder bearbeiteti Föteli, was für mich aber super isch, da ich das liebend gern sälber mache :) Und so chömmer au allne Gäst dFöteli vo ihne maile, ohni dass sie defür münd zahle... Wägem Shooting, dänke ebe au das wäns rägned halt nöd so super Föteli entstönd und evtl. im Nachhinein sogar fast schöner wird. Dän muess me kei angst ha dass s chleid dräckig wird oder nass wird... und da mir am Fluss föteli mached, würs vielicht fast no besser werde... das mit de frisur und em makeup hani mir au überleit, aber ich dänke, dass ich das also au irgendwie wür anebecho.. es müesst ja dän au nöd für en ganze tag hebe sondern nur für so 2h shooting... aber ich hoffe natürlich dasses superschöns wätter wird :D
polterabig hani afig s datum becho, meh nöd... wird en samstig abig e wuche vorem hochziit :) ich würd au gern de trauzügin und em trauzüge öppis schänke aber wüssed au nonig gnau was... aber han ja no bitz ziit zum überlegge :) es tüechli isch mega cool, und vilicht no en guetschii zum wellnesse oder für es znachtässe oder so... gönd sowieso am abig vorher (also nach de zivile trauig) no mit de trauzüge go znacht ässe, aber vilicht no öpis anders als anerchännig....
|
|
|
|
|
31.01.13 15:58
butterfliege
|
mona83, demit du gnueg ziit häsch zum uskuriere
|
|
|
|
31.01.13 19:51
butterfliege
|
Juhuu, hend eusi Flitterwuche bueched :) und d wunschliste isch online ändlich!!!
|
|
|
|
|
|
1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 91 .. 108
|