| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 93 .. 108
08.03.13 23:38
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Habe di Blumen schon vor einem halben Jahr ausgesucht und bestellt. Wollte immer schon viele Lilien

Morgen besuchen wir zum ersten Mal einem Hochzeitstanzkurs. Bin schon gespannt wie wor uns schlagen werden

08.03.13 23:39
GreenEyes 

Re: Bräute Juni 2013

Von welchem Geschäft hast du denn die Blumen?

08.03.13 23:44
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Blüetutröim

09.03.13 16:38
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

Hey greebeye jetzt machsch mer angst. Hüratisch a dä zwei glichä täg wiä ich und jetzt dörfsch mal ratä was mini liäblingsfarb isch??
viollet natürli, han mi entschiede alles i viollet und wiss machä. wiss isch sust nöd so mini farb aber wenn mis chleid scho wiss isch dän findi passt viollet und wiss.

10.03.13 10:33
GreenEyes 

Re: Bräute Juni 2013

Tja, so ähnlich kann man sich sein

Violett und weiss, sehr schön!

26.03.13 11:54
ReMi 
Re: Bräute Juni 2013

Mona83:
Würklich? WOW diä zuäfäll. :-)

hmm... bi mir isch s thema bluämä chli blöd. ich känn mi da nöd so us und han au nöd so lust druf. das söti no machä.
sust hani scho sehr viel. ah ja äs kleid für s zivilä söti no ha.

mir machets ähnlich wiä ihr, rächt traditionell. :-) mit fast allem drum und dra. :-)

ja juni-brütli chömet us eunä löcher usä und zeiget eu, i 3 monet isches so wiit. hui


Halli Hallo. Also ich wer au en Juni Brut. 15.06.2013

Zuletzt bearbeitet am 26.03.13 12:18

26.03.13 19:24
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

So, jetzt gads würkli nüm lang... Min Kaländer zeigt no 74 Täg!!!

Bi üs isch einiges gloffe... Han jetzt ändlich mis ganze Outfit zäme... fürs zivile hani bi la Redoute es wiesses Spitzechleid bstellt und no en passende Blazer dezue kauft... Und min schatz hät sich etz au no für en Azug entschiede..
Und mis Bruutchleid bini etz au nomal go aprobiere und abstecke lah... han richtig Angst gha, dasses mir nüme gad, aber bin ohni Problem driicho.. hans sogar chli müesse ineh lah, ich wott ja nöd dass min Alptraum woni letsti gha han wahr wird und mir s Chleid über dBrüst aberutscht :D

Und ich han no en dünne Spitzebolero zum Chleid kauft.

Termin für Coiffeur und Makeup isch etz au gmacht

Blueme simmer mal verbiigange aber münd dän nomal gah, wän gwüssi Blueme Saison werded, hend nonig die gha woni gern möcht.

Als Amerkig da dezue: ich känn mi au nöd bsunders us mit Blueme, aber han chli Föteli agluegt und dän zeigt was ich mir chli vorstelle... Und sie hät chönne säge was das chosted oder öb die Blueme um die Jahresziit verfüegbar sind.

Jetzt brucht nur no mini Trauzügin es Chleid...

De Ablauf hani au in etwa zäme (ich bin chli en Planigs-Suchti)

Für üsi Bluemechind hemmer etz no Chörbli und künstlichi Roseblüete kauft. Schön blau wiess - passend zum Chleid...

Aber ich merke scho, bi ständig am studiere, öbi no öppis muess mache oder öppis vergässe han... Schliessli gads würkli nüme lang!!!!

29.04.13 12:44
GreenEyes 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo liebe Juni-Bräute

Der Tag rückt immer näher. Am Samstag ging es noch 7 Wochen bis zu unserem grossen Tag! Juhui, ich bin voller Vorfreude.

Wie geht es euch? Alles vorbereitet?

Liebe Grüsse

29.04.13 12:50
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

GreenEyes:
Hallo liebe Juni-Bräute

Der Tag rückt immer näher. Am Samstag ging es noch 7 Wochen bis zu unserem grossen Tag! Juhui, ich bin voller Vorfreude.

Wie geht es euch? Alles vorbereitet?

Liebe Grüsse

Hallo

ooh schön bei euch nur noch 7 Wochen?
Bei uns sind es mit dieser Woche noch 8 Wochen
Ich bin auch voller Vorfreude. Aber ich muss dazu sagen, dass ich echt nicht mehr warten kann
und ich einfach froh bin wenn alles erledigt/geplant ist und der grosse Tag da ist.
Leider geht es doch meistens gegen Ende zu laaangsamer.

Obwohl diese Wochen brauchen wir noch um die letzten kleinen Dinge zu erledigen. ;)

29.04.13 13:03
GreenEyes 

Re: Bräute Juni 2013

Ich habe auch das Gefühl, dass die Zeit nun langsamer geht. Aber der Tag wird kommen!

Wir haben auch noch mehrere kleine Dinge zu erledigen. Das Meiste haben wir aber nun geplant / organisiert.

Und ich kann auch nicht mehr warten

 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 93 .. 108
Restaurant   Butterfliege   schnell   eigentlich   wirklich   Schloss   heiraten   Reserviert   einfach   richtig   Fotograf   hochzeit   farbmaus   hochzyt   Pfarrer   würklech   Shooting   butterfly   bearbeitet   location