| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 95 .. 108
16.05.13 13:52
TaRi13 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo zusammen
 
Ich habe immer mal wieder im Forum gestöbert, mich aber nie als Juni-Braut geoutet. Wie ich jetzt wieder lese bin ich mit dem 15.06.2013 ja in bester Gesellschaft
 
Gestern wurde der 1-Monats-Countdown eingeläutet..... langsam fängts wiklich an zu kribbeln. Obwohl ich gerade feststelle, dass es nicht die kirchliche Hochzeit ist.....sondern wohl eher die Zivilhochzeit denn dann ändert sich wirklich alles....boaaaa!
 
Auch wir sind noch an den letzten Vorbereitungen.....und müssen die Terminflut bewältigen! Also ich freue mich auf die Zeit nach der Hochzeit, wenns wieder mal ein bisschen ruhiger ist..... die Zeit für ein Buch auf dem Balkon gegeben ist

16.05.13 13:59
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo und willkommen Tari13 ;-)

Bei uns ist heute genau 2 Wochen für das zivile Hochzeit, und am Samstag 2 Wochen für das kirchliche... Wahnsinn, wie schnell die Zeit im Moment rast...

gestern waren wir beim Standesamt für diese Vorbesprechung, war nicht eine grosse Sache, und morgen kann ich das Brautkleid abholen

Im Moment schreibe ich vor allem Listen...
-was noch zu tun ist
-Tagesablauf
-Telefonlisten von den wichtigen Personen (Gab 2 Seiten )
-Geschenkelisten für die Helfer
-Geschenkelisten von unseren Gästen

und rede noch einmal mit allen Zulieferern...

Dann kann der 1. Juni kommen, würde ich sagen

PS: Ab Morgen sieht man die erste Langzeit-Wetter-Prognose für den 1. Juni

16.05.13 14:04
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hey tari wilkommä

ich hürate au am 15. juni. freu mi riesig! am 24.05. hämer scho s zivilä also no ä wuchä und ein tag. und dän gahts drü wuchä bises 15. juni isch.
bin no überhaupt nöd nervös und nüt.

wo hüratisch du dän und vo wo bisch?

Arwen: hui du bisch demfall definitiv di erst juni brut wo hüratet.
häsch demrfall au scho ziemli alles ussert so gschissni listänä. diä nervet mi, han au scho tusigi und han d übersicht fast chli verlorä.

malu: gits dich au no? langi saison gsi in fribourg

16.05.13 14:09
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

http://www.weathertrends360.com/Graph/30day/ST2781

Auf dieser seite sind 30 tage angezeigt :-) und am 1. Und 8. Juni sieht es super aus :-) jetzt muss es nur noch stimmen

16.05.13 14:13
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

uhhh aber immer nur gerade am Samstag...

16.05.13 14:21
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ja es muess eifach gnau so stimme
Und suscht verschiebi dhochziit
Bi mir sinds no 2 wuche 2 täg zum polterabig und morn i 3 wuche s zivile... uns samstig i 3 wuche s chirchliche... chas chum fasse dasses tatsächli so wiit isch :-)

16.05.13 17:25
TaRi13 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo mitanand.... und danka für d'Begrüassig

Also wie gesagt heirate ich auch am 15.06. in Falera, in einer kleinen Kirche. Unser Zivil ist jedoch schon zwei Wochen früher am 31.05.

Ohhja, die Tagesplanung.... die liegt mir auch noch auf den Magen. Wie siehts da bei euch aus? Für was plant ihr wieviel Zeit ein???

Gegen das Zettel- und Listenchaos und die vielen Termine habe ich mir jetzt alles zusammen in ein Notizbüchlein eingetragen. Gedanken, noch zu erledigendes etc wird eingetragen, breits erledigtes etc wieder gestrichen. Vielleicht hilfts?

16.05.13 19:06
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hallo tari! willkomme

@ arwen. mir hei z gspräch o gester gha.. und denn mi namens-konflikt o gred ziemlech zackig glöst säg itz, wo bisch ungerwägs gsi am samsti? ha nämlech paar poltergruppene troffe und mit paarne o no chly gschwätzt. wär ja witzig, wenn du gred dert derbi wärsch gsi..

weg de listene, da hani o es mega gnuusch übercho.. eini im weddingplaner, eini i mire agenda, denn no all die süstige fötzle.. itz hani alles weggheit bis ufe weddingplaner und hoffe, i heig de wieder chly dr durchblick..

gester si gred d iladige für üsi bluemechinderschar usegange und i bi geng no fliissig am gastgschänk/nameschärtli bastle..

@ mona: uii ja, das isch e mega längi saison gsi. und o süsch gred chly e turbulenti zyt. hoffe itz wirds besser...

ah, arwen, wie isch gsi hüt? bisch doch z chleid gah hole?

16.05.13 20:59
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

@ malu: heit dir e namenskonflikt gha?

mir si im rosegarte gsi, när bis zum chornhuus ufe, när ids fugu ga ässe, und no id oldies bar ar bea... i ha extrem viel männerpolterer gseh, dä im hasekostüm, die i de schüttelerklamotte u marylin und bruce, mh, u no eine mit bluemehaarspange. i gloube froue hani nur die i de dirnd gseh... seit dr das öppis?

ga ersch morn ga ds chleid hole, freue mi scho, bi aber blöderwis chli am mudere....

wäg dr tagesplanig, i ha so ne rabälle gmacht, wüu mr mega viel persone si, 7 insgesamt, wo zmingscht düre tag müesse synchron loufe, mit däm bini ize rächt zfride, has ize i halbstunde-abschnitte gmacht...

17.05.13 06:59
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

@ arwen, ja also nur ig ha itz entschiede mi name z bhalte und dr rechtlich wertlos bindestrich-name z bruuche..

haha, die mitem dirndl hani o troffe. ha ihre es paar shots abgchouft und denn mine mädels sofort merci gseit, dass si mir so öppis nid hei atah.. mir si die gruppe gsi wo gar nid verchleidet isch gsi, bis uf mi, aber i ha nur es pinkigs t-shirt annegah mit "switzerlands next topwife"
denn simer no is bierhübeli i usgang. isch e lustige abe gsi..

i wünsche dir viel spass bim chleid hole hüt!! hoffe es geit dir besser.

i ha o e tabelle gmacht vo üs und de trauzüge. hoffe es geit de uf

euch allne ganz e schöne tag

 1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 95 .. 108
Schloss   Pfarrer   bearbeitet   heiraten   Fotograf   eigentlich   farbmaus   würklech   wirklich   location   Butterfliege   Shooting   butterfly   Restaurant   hochzeit   Reserviert   einfach   schnell   richtig   hochzyt