Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 95 .. 108
|
|
|
|
|
|
|
|
16.05.13 17:25
TaRi13
|
Re: Bräute Juni 2013
Hallo mitanand.... und danka für d'Begrüassig
Also wie gesagt heirate ich auch am 15.06. in Falera, in einer kleinen Kirche. Unser Zivil ist jedoch schon zwei Wochen früher am 31.05.
Ohhja, die Tagesplanung.... die liegt mir auch noch auf den Magen. Wie siehts da bei euch aus? Für was plant ihr wieviel Zeit ein???
Gegen das Zettel- und Listenchaos und die vielen Termine habe ich mir jetzt alles zusammen in ein Notizbüchlein eingetragen. Gedanken, noch zu erledigendes etc wird eingetragen, breits erledigtes etc wieder gestrichen. Vielleicht hilfts?
|
|
|
|
16.05.13 20:59
arwen_1984
|
Re: Bräute Juni 2013
@ malu: heit dir e namenskonflikt gha?
mir si im rosegarte gsi, när bis zum chornhuus ufe, när ids fugu ga ässe, und no id oldies bar ar bea... i ha extrem viel männerpolterer gseh, dä im hasekostüm, die i de schüttelerklamotte u marylin und bruce, mh, u no eine mit bluemehaarspange. i gloube froue hani nur die i de dirnd gseh... seit dr das öppis?
ga ersch morn ga ds chleid hole, freue mi scho, bi aber blöderwis chli am mudere....
wäg dr tagesplanig, i ha so ne rabälle gmacht, wüu mr mega viel persone si, 7 insgesamt, wo zmingscht düre tag müesse synchron loufe, mit däm bini ize rächt zfride, has ize i halbstunde-abschnitte gmacht...
|
|
|
|
|
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 95 .. 108
|