| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 95 .. 108
17.05.13 07:37
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Oh Mann... Es geht wirklich nimmer lang!

Morgen in 2 Wochen hab ich meinen Polterabend. Ich bin ja sooo gespannt! Und in 3 Wochen darf ich dann mein Kleid abholen.

Seit fast 4 Wochen bin ich ständig krank... Zuerst konnte ich den Kopf nicht mehr bewegen, dann hatte ich eine Mittelohrentzündung, dann war ich erkältet und bin mit der Erkältung geflogen und zack... Wasser im Ohr! Der Arzt musste das gestern aufschneiden. Ich hab so gut wie nichts mehr gehört. Schlimm schlimm...! Ne Arbeitskollegin meinte, dass wäre "normal" so kurz vor der Hochzeit. Wegen dem Stress und so. Aber ich fühle mich in keinster Weise gestresst?!?!

Danke für den Link mit den Wetterprognosesn. Aber macht Euch davon nicht verrückt!! Ich arbeite mit Leuten zusammen, die stark von Wetterprognosen abhängig sind und die sagen immer das erst ab 4 Tage (max.) vorher eine gute Prognose möglich ist.

Happy day!

17.05.13 13:02
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

ouu toluwu, das tönt nid guet... hoffe es geit dir bald besser!!

17.05.13 14:14
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ja isch mir scho klar dass me sich nöd zfest cha drah halte mitem wätter aber wär trotzdem schön :-)

Anschienend gads allne chli glich bi au sitere wuche verchälted, zwüscheddure chli fieber... aber ich glaub eher es isch de druck wo etz langsam lahnaad wo mich chrank macht... etz wo me nüm si viel ztueh hät :-p

Apropos ztueh: also mir lönd üs vode gäst ateil ad flitterwuche schänke. Dgäst hend das online chönne chaufe und chönd üs de guetschii dän ade hochziit geh. Etz hani plötzli überleit das mir ja dän sicher ih viel chärtli erhalted a dem tag... und weiss nöd wie ich das gschickt söll mache mitem entgägeneh bzw. Anetueh.. hät öper e idee?

17.05.13 14:17
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ja isch mir scho klar dass me sich nöd zfest cha drah halte mitem wätter aber wär trotzdem schön :-)

Anschienend gads allne chli glich bi au sitere wuche verchälted, zwüscheddure chli fieber... aber ich glaub eher es isch de druck wo etz langsam lahnaad wo mich chrank macht... etz wo me nüm si viel ztueh hät :-p

Apropos ztueh: also mir lönd üs vode gäst ateil ad flitterwuche schänke. Dgäst hend das online chönne chaufe und chönd üs de guetschii dän ade hochziit geh. Etz hani plötzli überleit das mir ja dän sicher ih viel chärtli erhalted a dem tag... und weiss nöd wie ich das gschickt söll mache mitem entgägeneh bzw. Anetueh.. hät öper e idee?

17.05.13 14:39
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Butterfliege..

also das wäg de Gschänk organsieire vode Gäst, bi eus übernimmt das eusi Tätschmeisterin zum Glück, sie esch würklich e Meisterin i so sache! :) sie het mir nur gseit e müessi mir kei gedanke drüber mache, seg scho alles greglet...

wasi aber scho mal anre andere hochzyt gseh han... me macht so chlini kläberli mit zahle. Die Kläberli denne ufs gschänkli chläbe und ufere separate Liste jeweils d'Nr. mit Name ufschribe! Das machsch natürlich nid du oder din Zuekünftig sondern dini Tätschmeister, Trauzüge etc. Ehr söllet ja nur dörte stoh, d'gschänk und d'gratulatione entgägenäh und gniesse! :)

17.05.13 15:58
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

bei uns sinds noch 36 Tage...
Muss noch den Brautstrass bestellen und die Sträusse für die Trauzeuginnen.. das werde ich wohl bis Ende nächste Woche machen..
Danach steht noch der letze termin mit dem pastor auf dem programm.. letztes trauzeugen treffen für detail planung.. probe shooting.. probe coiffeur..

urks.. hätte das nicht aufzähen dürfen.. es ist noch viiiiiel mehr als ich gedacht habe..

17.05.13 17:17
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Bei uns sind es noch 43 Tage

Werde mein Kleid in zwei Wochen abholen, hoffe das alles klappt, da das Kleid an diesem Tag noch umgeändert wird und ich es am Abend dann mitnehmen kann *Freu*.

Wünsche euch allen eine gute letzte Vorbereitungszeit und drücke die Daumen, dass wir alle schönes Wetter haben.

17.05.13 19:57
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

hallo butterfliege..

also bi üs nimmt am apéro mini schwöster als tätschmeisterin d gschenk entgege. mir mache o so chleber mit ere liste.
für d couverts hei mir dänkt mir näme es ganz alts milch-chesseli (mir hürate ja ire umboute käserei) und de chöi d lüt säuber dri gheie..

18.05.13 13:48
GreenEyes 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zusammen

Bei uns geht es noch 6 Tage bis zum Zivilen und 28 Tage bis zum Kirchlichen.

Gestern konnte ich nach 6 Monaten endlich wieder mein Kleid anziehen Es muss noch gekürzt werden und am 07.06. hole ich es dann ab.

Ich hoffe auch auf gutes Wetter für alle und von mir aus kann der grosse Tag nun kommen!

Liebe Grüsse an alle

18.05.13 17:05
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Habe mir jetzt passend zu unseren afrika ferien diese kiste gekauft für die kärtchen und gutscheine etc.

Datei-Anhänge
IMG-20130518-WA0004.jpg IMG-20130518-WA0004.jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 74 kB

 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 95 .. 108
Shooting   Restaurant   Fotograf   würklech   wirklich   eigentlich   richtig   Pfarrer   butterfly   hochzyt   hochzeit   farbmaus   schnell   Reserviert   einfach   heiraten   Butterfliege   bearbeitet   location   Schloss