| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 41 .. 79 80 81 82 83 .. 96 .. 108
20.05.13 08:03
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

perfekt butterfliege. sieht sehr schön aus...

wir sind gestern mit unseren gastgeschenken fertig geworden und ich finde sie richtig süss..

eine andere frage an die, die in der kirche heiraten: wie gestaltet ihr die musikalische begleitung des gottesdienstes? wir haben jetzt drei mal orgel (eingang, ausgang und zwischenstück) und zweimal klavier (river flows in you und amélie, comptine d'un autre été)
singen ist im moment nicht geplant. wie macht ihr das?

20.05.13 09:17
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

Guten Morgen MaLu

Wier haben eine Sängerin welche mit einer Gitarre begleitet wird. Haben uns fünf Lieder ausgesucht (Küss mich, halt mich, lieb mich von ella endlich, someone like you von adele, the rose von bette midler, amazing grace und das beste von silbermond). Bin sehr gespannt, die Sängerin wurde uns empfohlen, haben Sie noch nie gesehen oder gehört wie Sie singt

20.05.13 09:31
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Wir haben beim einzug und auszug ein orgelspiel ohne gesang (hochzeotsmarsch und oh happy day) und während dem gottesdienst 3 lieder mit klavier und gesang (it feels like home, a moment like this, when you say nothingat all)..

Was mir persönlich am beste gfallt isch wän dlieder chli verteilt sind, nöd all am afang..
Bbi üs isch ungfähr so: gebet Lied Predigt Lied Trauig Lied Fürbitte... :-)

20.05.13 09:33
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Malu was hender für gastgschänkli?

20.05.13 10:05
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

butterfly und butterfliege das tönt super. ihr habt in dem fall auch nicht vor, selber zu singen..
wir machen es ähnlich wie du butterfliege, im ganzen sind es 5 lieder/orgelstücke, verteilt über den ganzen gottesdienst.

wir haben so kleine gläser in herzform gravieren lassen und mit lavendelsalz gefüllt. die sind dann gleichzeitig auch die namenskärtli

Datei-Anhänge
Gastgeschenke 1.jpg Gastgeschenke 1.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 115 kB

Gastgeschenke 2.jpg Gastgeschenke 2.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 112 kB

20.05.13 10:09
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Gsehd sicher uh schön us :-) mir hends eifacj gmacht und m&ms bstellt mit eusne näme und em datum... und dän i chlini säckli gfüllt...

Wie mached ihrs mit kosmetik / nagellack? Mached ihr öpis sälber oder alles bim profi?

20.05.13 13:02
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

uii ja, das lahni vom profi lah mache.. i bi sone toggu und denn würds sicher nid häbä

20.05.13 13:39
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Wow malu, eui Gaschtgschänkli si de schön!

mir hei so 1dl fläschli, verschidnigi us liecht grüenlechem Glas, und die mit Grappa gfüllt, u de chöme de ou grad d Nämeli dra...

Und ir Chile hei mr ke Orgele, ds Enselmble vo mir singt, und de no e ehemaligi Schüelerin, zum Izug es skandinavisches Brutlied, när I won't give up vom jason mraz, as the deer, nachem eheverspräche your song ir version vor ellie goulding, ds vater unser wird gsunge vom ensemble, när dona nobis pacem mit dr gmeind, und no e Jazzsong zum Uszug...

Mh u Kosmetik, i ha e stylistin und e coiffeuse, wo zu mir hei chöme, und insgesamt 4 Froue (mit mir) zwäg mache. D nägel machi sälber am tag vorhär, ha eh no gueti Nägel, mit dene chani fasch alles mache...

I bi am samschtig no d Dankes-Gschänkli für d Trouzüge und d Tätschmeischtere ga choufe, und die für di andere Hälfer, ize bruchi nur no für 2 Froue öppis, wo mega viel ghulfe hei... weiss aber no nid gnau was, het öpper e zündendi idee?

20.05.13 14:32
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

merci arwen, hei o u freud dranne..

hesch o e foto vo dine fläschli? hmmm grappa

mir mache de andere hälfer so "fribourger chörbli" wo mir es paar sache dri tüe, es fribourger bier, e trockewurst, meringue oder so.. isch no nid ganz usgriift die idee..

was heit dir de trauzüge und tätschmeiter gschänkt? und de helfer?
i ha o no offni pünkt, also mini trauzügin überchunnt es armchetteli us ihrem lieblingslade und dr trouzüge e gravierte flachmann. si nid gred sehr kreativ gsi

20.05.13 15:28
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

MaLu:
merci arwen, hei o u freud dranne..

hesch o e foto vo dine fläschli? hmmm grappa

mir mache de andere hälfer so "fribourger chörbli" wo mir es paar sache dri tüe, es fribourger bier, e trockewurst, meringue oder so.. isch no nid ganz usgriift die idee..

was heit dir de trauzüge und tätschmeiter gschänkt? und de helfer?
i ha o no offni pünkt, also mini trauzügin überchunnt es armchetteli us ihrem lieblingslade und dr trouzüge e gravierte flachmann. si nid gred sehr kreativ gsi


das nehmt mich also au mal wunder was mer so de trauzüüge schenkt :)
hend na nüüt und au kei idee :(

 1 .. 41 .. 79 80 81 82 83 .. 96 .. 108
Reserviert   butterfly   wirklich   hochzeit   Restaurant   Fotograf   schnell   Pfarrer   richtig   Shooting   würklech   Butterfliege   hochzyt   farbmaus   location   eigentlich   bearbeitet   einfach   Schloss   heiraten