| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 97 .. 108
22.05.13 09:44
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

macht mer d hochziitsturtä amel nöd am 12i? okay ihr sind allgemein rächt fürä dra mit ässe. bisch sicher dass das so schnäll gaht, vorspiel und ä habstund spöter grad hauptgang? bi dänä hochziite wo ich amel gsi bin isches immer ä ewigkeit gangä.

22.05.13 09:54
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

i findes nid so kompliziert, bi üs gsehts ähnlech us, mit allne tz und tätschis etc

mir hei für zwüsche de gäng o chly meh grächnet, aber eher wüu mir denn no zyt wei lah für eventuelli darbietige.. i ha scho ghört, dass gred üsi familiene sech das nid wei la näh...
und wenn si itz ke zyt bruche meh bruche, säge si das im vorfeld am restaurant und mir hei mit de "flying wishes" no e lückebüesser

also tagsüber bini sehr relaxed.. aber hei, was ha ig für albtröim vo däm tag! wache aube ganz frustriert uf

22.05.13 10:06
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

i ha füre abe gar ke plan, dass macht alles mini schwoscht, i weiss nur, was mr ässe ;-)

22.05.13 10:08
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

düänd ihr dän s abigprogramm nöd dä trauzüge überlah. also mini planig hört ebä nachem welcomedrink im restaurant uf. findi irgendwiä no guät.

wiä machet ihrs dän eigentli mit bluämä holä etc.?

22.05.13 10:10
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

auso bi üs wärde d blueme a alii orte gliferet, wo mr se bruche...

22.05.13 10:17
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

bi üs eigentlich o.. aber i ha gred gmerkt, dass ig denn uf de fotos der brutstruss nid hätti..
hmm... da muessi no studiere

also mir hei nid es richtigs programm, eifach d bar-eröffnig wärde mir chly speziell gstalte, mir hei ja anno dazumal beidi nebebi ihre bar gschaffet und üs so kenneglernt. so wärde mir säuber d bar eröffne und e rundi cocktails mache. das wüsse aber nid mal d trouzüge.
und denn eventuell dr hochzytstanz wo bis itz eher spontan wes gred passt ufem programm isch.
süsch isch d planig o eher i de händ vo de trauzüge und tätschmeister..
i bi äbä sooo e kontrollfreak..

22.05.13 10:31
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

da euses programm im grobe:

- coiffeur
- schminke
- zur location fahre
- brutchleid alegge
- bruutshooting
- zeremonie
- apero
- gratulatione
- gruppefotos
- brutpaar shooting
- champagner apero
- ässe

dr zytplan zobe zum ässe het mini tätschmeisterin mit eusem catering abgliche, das esch es sehr es guet restaurant wo sehr vill erfahrige het vorallem ebe im berich gourmetcatering. Da verlohni mi vom zytplan här voll und ganz am chef und de tätschmeisterin. e weiss nur wenn mer dr ersti gang händ, welli zyt das mir dr chueche aschnide und wenn mir euse eröffnigstanz händ.

wäge de blueme... bi eus wird au alles gliferet und wie abgsproche dekoriert resp. parat gmacht. e wirde eigentlich am hochzytstag sälber überhaupt nüt mache und mich au um nüt kümmere, da beni scho froh, e cha mi de voll ufs hürote konzentriere und dr tag gniesse!

ja e ha mängisch au so panikattacke, vorallem da nur no 2 1/2 woche goht!! oh mein gott, bechome grad weder e panik attacke weni das schribe... 2 1/2 woche!

22.05.13 10:38
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
da euses programm im grobe:

- coiffeur
- schminke
- zur location fahre
- brutchleid alegge
- bruutshooting
- zeremonie
- apero
- gratulatione
- gruppefotos
- brutpaar shooting
- champagner apero
- ässe

dr zytplan zobe zum ässe het mini tätschmeisterin mit eusem catering abgliche, das esch es sehr es guet restaurant wo sehr vill erfahrige het vorallem ebe im berich gourmetcatering. Da verlohni mi vom zytplan här voll und ganz am chef und de tätschmeisterin. e weiss nur wenn mer dr ersti gang händ, welli zyt das mir dr chueche aschnide und wenn mir euse eröffnigstanz händ.

wäge de blueme... bi eus wird au alles gliferet und wie abgsproche dekoriert resp. parat gmacht. e wirde eigentlich am hochzytstag sälber überhaupt nüt mache und mich au um nüt kümmere, da beni scho froh, e cha mi de voll ufs hürote konzentriere und dr tag gniesse!

ja e ha mängisch au so panikattacke, vorallem da nur no 2 1/2 woche goht!! oh mein gott, bechome grad weder e panik attacke weni das schribe... 2 1/2 woche!


hallo marsai

ich verfolg eui diskussion echli, isch spannend :)
ez mueni doch au was schriebe...
finds gad intressant, wenn ich euen tagesablauf alueg isch fasch glich wie üsen...
dörf ich mol froge um welli ziet ihr zum coiffeur gönd???
i muess am halbi sächsi am morge ufstah :( :S welli ca. uf di viertel ab sächsi zum coiffeur muess ;S mir hend halt scho am elfi trauuig...
i frog mich eh ob ich chan schlofe voher...i werd scho am nami nudelfertig sii :S

so toll,ihr hend ja s paarshooting au ersch noch de trauuig :) han gmeint di meishte macheds voher... bi üs gahts gar ned voher da mir ja scho am elfi trauuig hend und mir findeds schön wens e überraschig bliebt für min schatz und er mich ersch bide trauuig gseht :D

wie mached denn ihr das wenn ihr s paarshooting hend? wie lang gaht das bi eu? wa mached gäscht i dere ziet? *gwundrigbin*

und na e frog... wie viel ziet berechnisch du iih zum det s bruutchleid ahzieh und dich richte?
sorry für di viele froge :)

jeeh bi eu gahts nur na 2,5 wuche soo toll, bi üs genau hüt 4 wuche ;) :D

Zuletzt bearbeitet am 22.05.13 10:40

22.05.13 10:50
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hoi Mausi

Also eusi zeremonie foht halt erst am 14h ah... macht halt scho grad zemli was us! :/ e wirde erst am 8ti zum coiffeur goh und si wird ca. 1 - 1 1/2 std bruche, si esch zum glück ganz en schnälli! :)
oh je du armi, scho am halbi 6? e glaube denne wirdi afe mal ischlofe welli die ganzy nacht nid chan schlofe! :) E freue mi also gar nid uf die nacht, ich kenne mi... schlofe de bi mim mami, die wird mir sicher öpe 3l beruhigstee und schloftee mache hihihi....

jep, mi schatz wird mich erst gseht weni zum "altar" laufe, dahär mache mir s'gmeinsame shooting halt erst nochhär! dr fotograf rächnet mit ca. 1 1/2 std.. während em shooting wärde eusi gladene gäst au en art "fotoshooting" ha :) also es wird sone art photobooth gmacht, die föteli wärde denne vor ort usdruckt und is gästebuech kläbt inkl. persönliche widmige vode gäst. die ganzi gruppe wird de wohl au ufteilt, da mir ja ufemene barockschloss hürote wird de wohl ei teil föteli mache und dr anderi teil s'schloss go aluege. wobi ich mich da nid gross drum kümmere da sich i däre zyt min tätschmeisterin um d'gäst kümmeret.

uh die 4 woche göhn schnäll ume, weni dra dänke wasi no alles i de nöchste 2 woche sött erledige bechomi scho weder e panikattacke!

22.05.13 10:50
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

also ich han au gern alles unter kontrolle aber am abig woti nöd au no öpis plane.

malu das isch cool wäg de eröffnig vo de bar

mich nimmts no wunder wiä lang ich han zum alegge, eigentli dänki nöd lang. han im brutlade amel so 5-10 min gha. wieso sölli dän länger ha? ich rächne ä viertelstund mit chetteli und ohrering. isch das zwenig?

 1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 97 .. 108
richtig   butterfly   Butterfliege   hochzyt   heiraten   schnell   Restaurant   wirklich   würklech   einfach   bearbeitet   hochzeit   Pfarrer   eigentlich   Shooting   Reserviert   Fotograf   location   farbmaus   Schloss