| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 98 .. 108
22.05.13 10:58
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
Hoi Mausi

Also eusi zeremonie foht halt erst am 14h ah... macht halt scho grad zemli was us! :/ e wirde erst am 8ti zum coiffeur goh und si wird ca. 1 - 1 1/2 std bruche, si esch zum glück ganz en schnälli! :)
oh je du armi, scho am halbi 6? e glaube denne wirdi afe mal ischlofe welli die ganzy nacht nid chan schlofe! :) E freue mi also gar nid uf die nacht, ich kenne mi... schlofe de bi mim mami, die wird mir sicher öpe 3l beruhigstee und schloftee mache hihihi....

jep, mi schatz wird mich erst gseht weni zum "altar" laufe, dahär mache mir s'gmeinsame shooting halt erst nochhär! dr fotograf rächnet mit ca. 1 1/2 std.. während em shooting wärde eusi gladene gäst au en art "fotoshooting" ha :) also es wird sone art photobooth gmacht, die föteli wärde denne vor ort usdruckt und is gästebuech kläbt inkl. persönliche widmige vode gäst. die ganzi gruppe wird de wohl au ufteilt, da mir ja ufemene barockschloss hürote wird de wohl ei teil föteli mache und dr anderi teil s'schloss go aluege. wobi ich mich da nid gross drum kümmere da sich i däre zyt min tätschmeisterin um d'gäst kümmeret.

uh die 4 woche göhn schnäll ume, weni dra dänke wasi no alles i de nöchste 2 woche sött erledige bechomi scho weder e panikattacke!


ooh am 8i wie schöön :S ja es isch echt blöd vorallem euse tag isch soo meeeeeegaaa lang und er isch ja susch scho laang!
ja i han mega angsht dasi ned cha schlofe... i bi eini wo schnell mol ned cha schlofe wenn mi öpis beschäftigt psychisch. da chani na so müäd sii und i cha ned schlofe vor ufregig...vorallem müässti ja am abig am zähni schlofe dasi gnueg gschlofe han! i weiss ehrlich gseit ned wieni de tag überstah ohni irgendwenn voll müäd z sii! :(

was 1.5 stund paarshooting?? isch das ned meegaa lang? e stund sött doch lange...bi üs sötts ned länger we e stund gah...bi üs sind gäascht susch scho 3 stunde ohni üs, guet ei stund hends e au zum fahre... aber s gaht halt ned andersch

hehe ja seg nüt wird schnell umegah :D

22.05.13 11:05
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

hey mausi

ja wird mir nid anders goh, e be au froh weni de wenigstens es paar stund chan schlofe! Also e wirde sicher probiere so um die 10ni is bett zgoh damit ich de hoffentlich würklich irgendwenn de mal ischlofe! :)

also euse hochzytsfotograf esch uf hochzyte spezialisiert und het über 15 Johr erfahrig und dä het mit öpe 1 1/2 std grächnet, dänke das chont scho öpe he! mer händ halt no dr vorteil das mir euse komplette tag ar gliche location verbringe, sprich trauuig, apero und ässe esch ufem schloss, eifach a verschidene orte innerhalb vom schloss und dr parkalag, vo däm här händ mir derfür kei wäg und fahrt und eusi gäst sind süscht nie "allei". würde eusi gäst aber 3 std ohni eus si würdi shooting aber glaubs au uf max. 1 std asetzte...

22.05.13 11:17
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

aaaalso fraue, itz mal töif dureschnuuufe das chunnt scho guet. i rechne eh mit allerhand pleiten pech und pannen, bi mängisch sooo e tolpatsch

i gah ersch am 9.00 gah schminke, am 10.00 zum coiffeur und denn ab hei gah alege..
aber i ha o nid meh zyt igrechnet als du mona, i gloube de wirdeni när nur wahnsinnig, wenni scho fertig im chleid umesitze. und im gschäft isches aube o schnäu gange.. mau luege wie das mini trauzügin mit schnüere de so im griff het

mir hei bewusst sehr wenig zyt zum fötele iplanet, wüu mir o nur ganz wenig wei. eigentlich hätte mir zersch nur ganz spontani am apéro und ir chile wöue, aber denn het mir e kollegin grate, zmindscht churz schnäu gah z fötele, si heig itz nämlech kes einzigs foto wo nur si als paar druffe si. also hei mir e gueti halb stund igrechnet, eifach damit mir am schluss no es foto nur vo üs hei.. mir hei üs när o überleit, eifach schnäu am apéro i garte z gah und zwöi/drü z mache, aber üs de umentschiede..

22.05.13 11:30
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

No ein Monet.. bin sooo gspanne wie alles wird und öb alles klappet.. :-D

Hoffe dases nachli schöner Wätter wird.. :-)

Am Samstig gömer no de Brutstruss go bstelle, den isch alles bstellt wo muen bstellt werde.. *juhuu*

Han grad gläse das die meiste scho en Zytplan händ.. i han nur grob eine.. chan de defintivi erst e wuche vorem hochzyt mache will mer erst den wüssed wie viil zyt das mer fürs shooting bruchet vor de trauuig.. hoffe das langet den.. :)

22.05.13 11:37
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Also damal min ablauf...

08:00 – 08:45 bräutigam Aufstehen & Frühstück / braut Aufstehen & Frühstück  
08:45 – 10:00 braut Coiffeur Impuls
09:00 bräutigam zu trauzeuge
09:00 - 09:30 braut, fotograf Shooting Coiffeur  
09:30 – 10:00 bräutigam, tz, fotog. Shooting anziehen 
09:30 trauzeugin Kommt zum Coiffeur  
10:00 – 11:00 trauzeugin Termin Coiffeur Impuls bei Marlies
10:00 – 10:45 braut Termin Orea Cosmetic Makeup
10:15 – 10:45 braut, fotograf Shooting Makeup  
10:00 – 11:00 bräutigam, tz  holen Blumen Kilchberg  
11:00 – 11:30 braut, trauzeugin Shooting anziehen  
11:30 – 13:00 Alle  Shooting an der Sihl  
13:00  Alle Essen
13:30 bräutigam vater holt ihn ab, fahren zur Kirche
13:45 braut vater holt sie ab, fahren zur Kirche  
14:00 Apérogäste Kirchliche Trauung  
15:00 – 16:30 Apérogäste Shooting Gäste   Apéro  
16:30 – 17:00 Geladene Gäste Shooting geladene Gäste / Familie
17:00 – 17:30 Geladene Gäste Fahrt zur Schönegg
17:30 – 18:15 Geladene Gäste Aperitif  
18:30 bräutigam Ansprache  
18:45 – 19.00 Geladene Gäste Salat  
19:15 – 20:00 Geladene Gäste hauptgang  
Ab 20:00 DJ Musik  
20:30 brautpaar Erster Tanz
22.00   Torte anschneiden  
20:30 – 02:00 Geladene Gäste Party

22.05.13 11:44
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ich hoffe ihr chömed chli drus, hans ebe so müesse mache will de fotograf de ganz tag chli debi isch, au scho bim alegge, schminke, etc...
Nervös bini scho langsam chli... s chund halt immer nöcher aber s isch bsunders schlimm a dene täg woni nüt meh ztueh han... nur warte isch nöd mini stärchi
Wäg gschänkli für d trauzüge bini au am studiere.. sie hend vo üs scho je 500 becho für zum bruche für es fahrzüg, überraschige etc... und viel müesse mache hends nöd, aber so öpis chlises als anerchännig fändi trotzdem schön... wän gäbed ihrs dän ihne?
Hüt nami hani volls programm: chleud hole, turte go bstelle, ring graviere lah...
Gester hemmer ide chile de ablauf probt mit mim dad und em pfarrer und de tz :-)

Langsam hemmer alles usserd schöns wätter...

22.05.13 12:01
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mona83:
macht mer d hochziitsturtä amel nöd am 12i? okay ihr sind allgemein rächt fürä dra mit ässe. bisch sicher dass das so schnäll gaht, vorspiel und ä habstund spöter grad hauptgang? bi dänä hochziite wo ich amel gsi bin isches immer ä ewigkeit gangä.


Auf's Vorspiel werden wir an diesem Tag verzichten...

Wir möchten das Essen relativ nah aneinander haben, da es mich auch immer nervte wenn man 2 Std zwischen den Gängen warten musste. Laut Resti sind 45 Min. ok. Wir sind beim Essen "nur" 45 Personen.

Wir müssen um 02:00h aus dem Saal raus (können dann aber noch in die Lounge) und wir möchten gerne ab 23h tanzen und Party machen. Natürlich ist der Zeitplan nur eine grobe Richtlinie. Den genauen Zeitplan und Ablauf wird meine TZ dann organisieren mit dem Personal vor Ort.

Wir haben die Gäste extra daraum geben, mit meiner TZ Rücksprache zu halten falls sie Vorführungen planen. So kann sie den Abend besser organisieren. Von diesen Aufführungen die ich aufgeschrieben habe weiss ich einfach. Ob's mehr sind? Keine Ahnung! Lasse mich gerne überraschen.

22.05.13 13:34
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

hihi toluwu
han scho vorspieS gmeint. ja a dem tag chasch definitiv ufs vorspiel verzichtä.

22.05.13 16:09
TaRi13 
Re: Bräute Juni 2013

Jo dr Ziitplan macht üs au no klii gedanka....aber i gseh, dass üssa öppa im gliicha rahma isch. I findas no wichtig, dass ma dr zmittag nit vergisst. obwohl ma nervös isch und nit viel ässa mag....

Aber no a anderi frog. Miar händ noch dr Hochziit no a wucha feria..... FLITTERTÄG
Miar suachend no nochara guata, speziella, romatischa etc. Idee. Händ ihar gat an Tipp? As speziells wellness hotel oder sust a kuuli idee?

22.05.13 16:18
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ouh ich wür uf pariiiis... oder rom :-)

 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 98 .. 108
butterfly   bearbeitet   Schloss   einfach   wirklich   heiraten   location   schnell   Reserviert   eigentlich   Restaurant   hochzyt   Shooting   farbmaus   Pfarrer   würklech   hochzeit   Fotograf   Butterfliege   richtig