| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 99 .. 108
23.05.13 08:39
Butterfly88 

Re: Bräute Juni 2013

So ich komme auch mal wieder zum schreiben

Habe mal zwei Fragen an euch:

- Werdet ihr die Trauung filmen auch?

- An die Bräute, welche eine Sängerin haben, wird eure Sängerin mit einem Mikrofon oder ohne singen?

Danke für eure Rückmeldungen.

23.05.13 09:04
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Ja wir haben einen Videografen, das ist allerdings ein Bekannter der Schwiegervaters, also kein Profi...

und wahrscheinlich singt unsere solistin ohne Mikrophon, ich finde das schöner...

23.05.13 09:17
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

TaRi13:
Jo dr Ziitplan macht üs au no klii gedanka....aber i gseh, dass üssa öppa im gliicha rahma isch. I findas no wichtig, dass ma dr zmittag nit vergisst. obwohl ma nervös isch und nit viel ässa mag....

Aber no a anderi frog. Miar händ noch dr Hochziit no a wucha feria..... FLITTERTÄG
Miar suachend no nochara guata, speziella, romatischa etc. Idee. Händ ihar gat an Tipp? As speziells wellness hotel oder sust a kuuli idee?


Kennst Du das Kuschelhotel Gams in Österreich? Wir waren 2009 dort, es war einfach toll! Seither haben sie scheinbar renoviert, ich kann's wirklich nur empfehlen!! http://www.hotel-gams.at/?gclid=CLPkx7fXq7cCFYJP3godTFUAUA

Der Freund meiner Trauzeugin wird die Trauung auch filmen. Den Rest nicht. Die Trauung war mir einfach wichtig, da ich wohl so nervös sein werde, dass ich die Hälfte gar nicht wahrnehme... Da wir im Freien heiraten werden unsere Sängerinnen mit Mikro singen.

23.05.13 09:52
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

No e anderi frag, dir packet ja sicher ou e Täsche, mit so züg dinne, wo me evt de brucht am Hochzitstag, wo me grad wetti zur Hand ha, heit dir da scho e Lischte, was alles dri chunnt?

I bi fang so wit:

- Ersatzstrümpfe
- Nähzeug
- Kreide
- Ersatzschuhe
- Sicherheitsnadeln
- Tampons
- Traubenzucker
- Wasser (destilliert)
- Lubex
- Wasser (zum Trinken)
- Make-Up (Puder, Lippenstift, Wimperntusche, Kajal)
- kleines Frotteetuch

Habt ihr noch andere Dinge dabei?

23.05.13 09:54
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Ich bin eine Listenschreiberin

23.05.13 10:15
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

arwen ich habe gestern noch einen super tipp bekommen: FLECKWEG-STIFT!!

23.05.13 10:29
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

gugus arwen, ich habe dasselbe wie du, und noch:

- kopfschmerztabletten (da ich eh immer migräne hab)
- blasenpflaster (die werde ich sicher brauchen)
- blasenstift
- taschentücher
- deo und kleines parfüm (da es suuuperheiss wird)
- sonnencrème (siehe oben)
- nagelfeile
- lip gloss

23.05.13 10:31
Mona83 

Re: Bräute Juni 2013

Marsai: wo chunt mer dä über????? für mich wär das nämli no guät, bin so än schussel

arwen: also für was bruchsch du kreide?

Ich glaub ich wird nüt däbi ha.

nastüächli und ev. än lippgloss gibi dä trauzügin id täsche sust bruchi nüt.
kei ersatzstrümpf will ich gar kei aziä. und dän hani eifach im hotel am abig ersatzschuä, diä chani dän aziä wäni wet.

23.05.13 10:33
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

gibe alles am restaurant ab
und z meiste tueni id "notfall-chörbli" wo mir uf dame und herretoilette tüe, de hilfts gred allne..

mal öppis ganz anders: isch eui wohnig o langsam a jedem egge übersteut mit hochzitszügs? i weiss ja nid, wie das i dem monet no söu ände...

23.05.13 10:35
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mona ja be ebe au no am sueche, gange de mol im Müller go luege oder im Coop... Mini Kollegin hets ebe damals im Dütsche usse kauft, aber das sötts ja do au gäh!

 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 99 .. 108
location   hochzeit   Schloss   würklech   wirklich   richtig   Shooting   Restaurant   eigentlich   Fotograf   bearbeitet   einfach   schnell   Pfarrer   butterfly   heiraten   Reserviert   hochzyt   farbmaus   Butterfliege