| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 101 .. 108
29.05.13 13:44
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

oh ja toluwu, damit wäre ich auch sehr glücklich!

leider zeigt es für den 8. juni nun täglich verschiedene prognosen an, aber eben, ich lass mich nicht wahnsinnig machen! :)

29.05.13 14:35
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Nee, das bringt ja auch nichts. Momentan stimmen nicht mal Vorhersagen für die nächsten 2 Tage...

29.05.13 20:56
TaRi13 
Re: Bräute Juni 2013

Nit amol für dia nögsta paar Stunda.... hüt Nomittag hättis do no sölla rägana, wia us Kübla.... jo.... d'Sunna hät sogar gschunna

Evt. händ miar jo Glück und d'Sunna zeigt sich für üssas Zivila am Fritig au kurz...

30.05.13 13:42
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

so i 2 Stund bini verhüratet bi mega nervös...

ds wätter dörft auso de scho no chli besser si am samschtig, jä nu, zum glück si mr wätterfescht ;-)

30.05.13 14:01
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

uuuuuuuuui arwen und du findsch no die zyt zum maile?!

also e wünsche dir nur s'Besti vor Wält und e huufe Sunneschin, wenn nid dusse, de i Eure härze!

dänke i 2 std a dich!!

31.05.13 08:12
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

huuiiii arwen und wie isches gsi??
i wünsche euch alles guete!
wer weiss, viellecht findet d sunne doch no dr wäg zu euch.. und wenn nid, denn strahlet eifach dir

31.05.13 08:38
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zäme!

Ja es isch mega schön gsi, mir hei im Schloss Bümpliz ghürate, und i bi mega froh gsi, hani so viel liebe Lüt um mi ume gha, wo gluegt hei, und Champagner bstellt hei, und gfötelet hei, öppis woni gar nid dra dänkt hätti...

D Trouig säuber isch sehr schön gsi, d Standesbeamtin het sech mega müeh gä.

Mi GG und ig si mega nervös gsi, hei ds ja fasch nid use bracht, wi söu ächt das wärde ir chile, wenn mr no ds eheverspräche söue vortrage?

Datei-Anhänge
IMG_2789.JPG IMG_2789.JPG (54x)

Mime-Type: image/jpeg, 118 kB

31.05.13 09:21
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hey arwen

Wow ehr gsäit so super glücklich us so süess!! :) E ha gester um die 4i effektiv a euch dänkt und de hani grad schwitzigi händ becho hihihihi...

e ha ebe au immer dänkt, ja ja s'zivile wird easy, schnell go unterschribe und so.. aber um so nöcher ases chont um so nervöser wirdi, be froh händ mir innerhalb vo 2 täg "beidi" hochzyte süscht würdi glaubs wahnsinnig wärde hihihi... hüt inere woche esches so wit, oh gott!!

und verzell, wie füehlts sich ah offiziell verhürotet zsi?

31.05.13 09:47
Lilly4 
Re: Bräute Juni 2013

ich gratuliere eu ganz herzlich arwen
schön händer so en tolle tag gha und sinder vo so liebe lüüt
umgäh gsi!

marsai, am 7.6. hüratet ihr? schöns datum isch
nämli s jubiläum vo mier und mim schatz hihi das wird
en sunnige tag!! chch

31.05.13 09:54
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

hi lilly

ja genau, zivil am 7.6. und am 8.6. in wiis (nid kirchlich, hürote ufemene schloss unter freiem himmel, wenns denn s'wätter zueloht... ).

also de wätterbricht zeigt effektiv jede tag öpis anders ah, und während em tag sind dprognose am morge au anders als am nomittag! hmmm naja, es chont scho guet, und süscht strahle mer um so meh!

ladies anderi frog, göit ehr däm bruch... "öpis alts, öpis neus, öpis usglehnts und öpis blaus" noche?
E hätt alles usser das usglehnte.. findet ehr das es ringchüssi wo mer uslehe au derzue chan zellt wärde? anderi variante wäri dasi mis mami no zwinge es stoffnastüechli zchaufe woni de uslehne! was machet ehr?

 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 101 .. 108
hochzyt   Reserviert   Shooting   Fotograf   Restaurant   eigentlich   würklech   Schloss   wirklich   Pfarrer   heiraten   einfach   schnell   bearbeitet   hochzeit   farbmaus   butterfly   Butterfliege   location   richtig