Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 102 .. 108
|
31.05.13 10:38
mausi_90
|
Re: Bräute Juni 2013
marsai: hi lilly
ja genau, zivil am 7.6. und am 8.6. in wiis (nid kirchlich, hürote ufemene schloss unter freiem himmel, wenns denn s'wätter zueloht... ).
also de wätterbricht zeigt effektiv jede tag öpis anders ah, und während em tag sind dprognose am morge au anders als am nomittag! hmmm naja, es chont scho guet, und süscht strahle mer um so meh!
ladies anderi frog, göit ehr däm bruch... "öpis alts, öpis neus, öpis usglehnts und öpis blaus" noche? E hätt alles usser das usglehnte.. findet ehr das es ringchüssi wo mer uslehe au derzue chan zellt wärde? anderi variante wäri dasi mis mami no zwinge es stoffnastüechli zchaufe woni de uslehne! was machet ehr?
ja also i wett dem Bruuch nahgah aber i han nüt alts.....was verstaht mer under alt? oder was hend ihr? usglehnt han ich de Schmuck vo de Kollegin :) i gang defür dem Bruuch ned nah mitem Bruutstruss schmeisse :) würd uf di eint Siete scho gern wels eifach luschtig isch, aaber mir isch de Bruutstruss z tüür wett de selber phalte :D usserdem heissts ja würkli ned das diä wonen fangt als nächschts hürotet, wenn da wenigstens stimme würd :P :D
|
|
|
|
|
|
|
|
31.05.13 11:07
marsainicht registriert
|
Mausi,
Hmmm irgend es alts schmuckstück oder e brosche vo dim mami, schwiegermami, grosi? oder es alts stoffnastüechli vom grosspapi oder so? süsht chont mir au nid vill in sinn :(
mer hürote au imene schloss, wo hüortet ehr denne??
ja wägem shooting, e verstohs je nach däm wenn halt unter zytdruck besch, dases vorem shooting machsch... aber das wär für eus es no-go gsi, mer wänd beidi DÄ moment erlebe und weni dra dänke, wie emotional das äuä wird si bechomi grad gänsehut!! muess au säge mir händ halt vor location här glück resp. mir sind dr ganzi tag am gliche ort, das vereifacht das ganze zyttechnisch und organisatorisch au zemlich...
Arwen,
Das wägem Coiffeur esch au no en gueti idee! :) Aber e glaube es hets sich effektiv grad erledigt, mis mami het wiisi stoffnastüelich und de nehmi so eis. Wirdes de eifach ir hand ha, mit däre hand wo ich de brutstruss hebe, de gseht mes nid und es wär glich griffbereit falls ich scho bim inelaufe afoh hüüle (wasi mer sehr guet chan vorstelle, hüle au bi fremde hochzyte hihihi).
Wägem Brutstruff wärfe, das fendi so au no en gueti idee!! Hmmm muessi mir grad überlegge öbi das au so sell mache!! danke füre tipp!!
|
|
|
31.05.13 11:21
mausi_90
|
marsai: Mausi,
Hmmm irgend es alts schmuckstück oder e brosche vo dim mami, schwiegermami, grosi? oder es alts stoffnastüechli vom grosspapi oder so? süsht chont mir au nid vill in sinn :(
mer hürote au imene schloss, wo hüortet ehr denne??
ja wägem shooting, e verstohs je nach däm wenn halt unter zytdruck besch, dases vorem shooting machsch... aber das wär für eus es no-go gsi, mer wänd beidi DÄ moment erlebe und weni dra dänke, wie emotional das äuä wird si bechomi grad gänsehut!! muess au säge mir händ halt vor location här glück resp. mir sind dr ganzi tag am gliche ort, das vereifacht das ganze zyttechnisch und organisatorisch au zemlich...
Arwen,
Das wägem Coiffeur esch au no en gueti idee! :) Aber e glaube es hets sich effektiv grad erledigt, mis mami het wiisi stoffnastüelich und de nehmi so eis. Wirdes de eifach ir hand ha, mit däre hand wo ich de brutstruss hebe, de gseht mes nid und es wär glich griffbereit falls ich scho bim inelaufe afoh hüüle (wasi mer sehr guet chan vorstelle, hüle au bi fremde hochzyte hihihi).
Wägem Brutstruff wärfe, das fendi so au no en gueti idee!! Hmmm muessi mir grad überlegge öbi das au so sell mache!! danke füre tipp!!
ja irgendwas alts wirdi scho finde woni susch i mis Handtäschli chan steckä :D Mir hürotet im Schloss Arbon und ihr? mir düänd ebe "nur" zivil mit ahschlüssendem Apéro und Fäscht. Mir hend zersch denkt ob mer nur weg de Zeremonie ide Chilä sölled well mir überhaupt ned gläubig sind und i ha mi debie denn chli falsch gfühlt drum hani was gsuecht wo Zeremonie ähnlich isch wie ide Chilä also vorallem mit Musik ielaufe etc. und denn hani de gross Saal im Schloss Arbon gfunde :D gaht halt nu e halb Stund aber mir sind froh und für üs passts eso :D
ja da häsch gseit das ihr de ganzi Tag am gliiche Ort sind das isch ja bi üs echli s Problem... Mir gönd vo Arbon denn uf Fffeld womer e Stund fahrt het und mir fahred denn au na e Stund Kutsche min Schatz und ich da heisst Trauzüge müänd eusi Gäscht zwei Stund irgendwie beschäftige bis mir bide Location ahchömed und sie üs chönd in Empfang neh.
Aber vo de Ziet her isches susch bi üs keis Problem well mir ja scho am 11.00 Trauuig hend :S
Drum au bim Bruutstruss werfe i werd nur eine ha :) und de isch mir z schaad für de Bruch wo noher wohrschindli ned mol wohr isch :P :D
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 102 .. 108
|