| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 102 .. 108
31.05.13 10:38
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
hi lilly

ja genau, zivil am 7.6. und am 8.6. in wiis (nid kirchlich, hürote ufemene schloss unter freiem himmel, wenns denn s'wätter zueloht... ).

also de wätterbricht zeigt effektiv jede tag öpis anders ah, und während em tag sind dprognose am morge au anders als am nomittag! hmmm naja, es chont scho guet, und süscht strahle mer um so meh!

ladies anderi frog, göit ehr däm bruch... "öpis alts, öpis neus, öpis usglehnts und öpis blaus" noche?
E hätt alles usser das usglehnte.. findet ehr das es ringchüssi wo mer uslehe au derzue chan zellt wärde? anderi variante wäri dasi mis mami no zwinge es stoffnastüechli zchaufe woni de uslehne! was machet ehr?


ja also i wett dem Bruuch nahgah aber i han nüt alts.....was verstaht mer under alt? oder was hend ihr?
usglehnt han ich de Schmuck vo de Kollegin :)
i gang defür dem Bruuch ned nah mitem Bruutstruss schmeisse :) würd uf di eint Siete scho gern wels eifach luschtig isch, aaber mir isch de Bruutstruss z tüür wett de selber phalte :D usserdem heissts ja würkli ned das diä wonen fangt als nächschts hürotet, wenn da wenigstens stimme würd :P :D

31.05.13 10:45
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Hey Mausi

däm bruch göhnd glaubs no vil noche!

also e ha folgendes:

alts = dr ersti ring wo min papi minere mam vor über 30 johr gschänkt het
neus = praktisch alles woni aha hihi
blaus = d'schleife vom strumpfband
usglehnts = ebe... das esch no offe...

wägem brutstruss wärfe.. planet esch nüt konkrets aber dänke wärde das scho mache. mer händ süscht mit velne traditione broche resp. mer mache süscht so zemli alles so wies eus eifach gfallt und passt! mal luege, uf das beni nid so festgfahre...

für mich die wichtigsti tradition esch eigentlich, dass mich min schatz nid vor de hochzyt gseht. er wird mich (und umgekehrt) erscht gseh weni zum "altar" laufe! das esch für mich würklich swichtigste gsi hihi

31.05.13 10:52
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

Hallo zäme!

Auso ds usglehnte het mir ou am Meischte Kopfzerbräche gmacht, ize hets ds Wätter greglet, ha es Pashmina-Tuech vo mire Mueter, und es hällbruns Kaschmirbolero vo mire Schwöschter becho zum bruche... Süsch d Spängeli vor Coiffeuse? chöit se ja äxtra wieder ga zrügg gä.

Neus hani ds Chleid, und dert isch äxtra scho es blaus Mäscheli ignäit, de erlediget sech das vo säuber, hätti ou es Strupfband, aber wenns de nid bequem isch legis de nid a....

Alts hani dr Schmuck vo mire Schwiegermueter, dä isch öppe 40-jährig...

31.05.13 10:52
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
Hey Mausi

däm bruch göhnd glaubs no vil noche!

also e ha folgendes:

alts = dr ersti ring wo min papi minere mam vor über 30 johr gschänkt het
neus = praktisch alles woni aha hihi
blaus = d'schleife vom strumpfband
usglehnts = ebe... das esch no offe...

wägem brutstruss wärfe.. planet esch nüt konkrets aber dänke wärde das scho mache. mer händ süscht mit velne traditione broche resp. mer mache süscht so zemli alles so wies eus eifach gfallt und passt! mal luege, uf das beni nid so festgfahre...

für mich die wichtigsti tradition esch eigentlich, dass mich min schatz nid vor de hochzyt gseht. er wird mich (und umgekehrt) erscht gseh weni zum "altar" laufe! das esch für mich würklich swichtigste gsi hihi


Hallo Marsai

hmmm i weiss eifach nüüt alts, häsch na e Idee?
i han nüt alts :D find das ehrlich gseit am schwierigste! uslehne chasch guet mol was :P

du seisches!! :D das isch für mii eidütig au s wichtigsht und s schönschte das er mich ersch gseht weni is Schloss ielauf :) chan das drum amigs ned so nachvollzieh wemer vor de Trauuig s Paarshooting macht, ershtens wäri viiiel zu ufgregt denn Föteli z mache und zweitens isch doch de toooll Überraschigseffekt weg :D ;)

31.05.13 10:53
arwen_1984 

Re: Bräute Juni 2013

u wägem Wurfstruus, i nime eifach dä vom zivile für ds wärfe, hätti süsch kene la mache für ds zivile, aber so ischer eifach e chlini eifachi Usgab vom Brutstruus, und i ha quasi 2 Verwändigszwäcke...

31.05.13 11:07
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mausi,

Hmmm irgend es alts schmuckstück oder e brosche vo dim mami, schwiegermami, grosi? oder es alts stoffnastüechli vom grosspapi oder so? süsht chont mir au nid vill in sinn :(

mer hürote au imene schloss, wo hüortet ehr denne??

ja wägem shooting, e verstohs je nach däm wenn halt unter zytdruck besch, dases vorem shooting machsch... aber das wär für eus es no-go gsi, mer wänd beidi DÄ moment erlebe und weni dra dänke, wie emotional das äuä wird si bechomi grad gänsehut!! muess au säge mir händ halt vor location här glück resp. mir sind dr ganzi tag am gliche ort, das vereifacht das ganze zyttechnisch und organisatorisch au zemlich...

Arwen,

Das wägem Coiffeur esch au no en gueti idee! :) Aber e glaube es hets sich effektiv grad erledigt, mis mami het wiisi stoffnastüelich und de nehmi so eis. Wirdes de eifach ir hand ha, mit däre hand wo ich de brutstruss hebe, de gseht mes nid und es wär glich griffbereit falls ich scho bim inelaufe afoh hüüle (wasi mer sehr guet chan vorstelle, hüle au bi fremde hochzyte hihihi).

Wägem Brutstruff wärfe, das fendi so au no en gueti idee!! Hmmm muessi mir grad überlegge öbi das au so sell mache!! danke füre tipp!!

31.05.13 11:21
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
Mausi,

Hmmm irgend es alts schmuckstück oder e brosche vo dim mami, schwiegermami, grosi? oder es alts stoffnastüechli vom grosspapi oder so? süsht chont mir au nid vill in sinn :(

mer hürote au imene schloss, wo hüortet ehr denne??

ja wägem shooting, e verstohs je nach däm wenn halt unter zytdruck besch, dases vorem shooting machsch... aber das wär für eus es no-go gsi, mer wänd beidi DÄ moment erlebe und weni dra dänke, wie emotional das äuä wird si bechomi grad gänsehut!! muess au säge mir händ halt vor location här glück resp. mir sind dr ganzi tag am gliche ort, das vereifacht das ganze zyttechnisch und organisatorisch au zemlich...

Arwen,

Das wägem Coiffeur esch au no en gueti idee! :) Aber e glaube es hets sich effektiv grad erledigt, mis mami het wiisi stoffnastüelich und de nehmi so eis. Wirdes de eifach ir hand ha, mit däre hand wo ich de brutstruss hebe, de gseht mes nid und es wär glich griffbereit falls ich scho bim inelaufe afoh hüüle (wasi mer sehr guet chan vorstelle, hüle au bi fremde hochzyte hihihi).

Wägem Brutstruff wärfe, das fendi so au no en gueti idee!! Hmmm muessi mir grad überlegge öbi das au so sell mache!! danke füre tipp!!


ja irgendwas alts wirdi scho finde woni susch i mis Handtäschli chan steckä :D
Mir hürotet im Schloss Arbon und ihr? mir düänd ebe "nur" zivil mit ahschlüssendem Apéro und Fäscht. Mir hend zersch denkt ob mer nur weg de Zeremonie ide Chilä sölled well mir überhaupt ned gläubig sind und i ha mi debie denn chli falsch gfühlt drum hani was gsuecht wo Zeremonie ähnlich isch wie ide Chilä also vorallem mit Musik ielaufe etc. und denn hani de gross Saal im Schloss Arbon gfunde :D gaht halt nu e halb Stund aber mir sind froh und für üs passts eso :D

ja da häsch gseit das ihr de ganzi Tag am gliiche Ort sind das isch ja bi üs echli s Problem... Mir gönd vo Arbon denn uf Fffeld womer e Stund fahrt het und mir fahred denn au na e Stund Kutsche min Schatz und ich da heisst Trauzüge müänd eusi Gäscht zwei Stund irgendwie beschäftige bis mir bide Location ahchömed und sie üs chönd in Empfang neh.

Aber vo de Ziet her isches susch bi üs keis Problem well mir ja scho am 11.00 Trauuig hend :S

Drum au bim Bruutstruss werfe i werd nur eine ha :) und de isch mir z schaad für de Bruch wo noher wohrschindli ned mol wohr isch :P :D

31.05.13 11:24
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

@ arwen, gratuliere noch ganz herzlich!


Ich muss sagen ich orientiere mich gar nicht an solchen Bräuchen und Aberglauben..
Ich werfe keinen Brautstrauss.. habe nichts blaues, altes usw.. werde Perlen tragen.. (ein Aberglaube sagt ja, jede Perle eine Träne) und ich werde vermutlich 13 Rosen im Brautstrauss haben.. da hat die Floristin sogar extra gefragt ob ich Abergläubisch sein..
Ich werde mit meinem Mann zusammen in die Kirche gehen usw..

Das einzige was man noch als Brauch bezeichnen könnte ist das Tauben fliegen lassen, das werden wir bei schönem Wetter haben.. ein Wunsch von mir und ein Geschenk von meiner Mum..

Nicht falsch verstehen verurteile sicher niemanden der sich an solche Sachen halten möchte.. Ich bin überzeugt wir werden alle unsere Traum-Juni Hochzeit haben egal ob mit oder ohne Bräuche.

31.05.13 11:33
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mausi

ja also wenn es handtäschli hesch, de chasch ja irgendöpis näh! :)

Mer hürote im schloss waldegg, unter freiem himmel wenns denn swätter zueloht! süscht im schloss. sind ebe au nid gläubig, resp. mer glaube nid ad chile!

finde das au nid es problem dgäst 2 std allei zloh, vorallem da ehr scho am 11i aföit und solang si guet unterhalte wärde esch das sicher ganz okay!

Farbmaus,

genau! jede het anderi vorstellige vo sinere traum hochzyt und was de einte gfallt, gfallt de andere nid etc. aber schliesslich hürotet ja immer s'brutpaar und das sind die einzige 2 persone wo das fäst muess gfalle! e be au sicher das s'einte oder s'andere de einte oder andere gäst nid wird gfalle oder wo si anders gmacht hättet usw aber das esch mir egal, eus muesses gfalle!
Ich jedefall finds cool das ehr da so euches ding düreziehnd!! aber esch lustig, e ha z.b. vo afang ah gseit, tuube sind es no-go a minere hochzyt ebe so jedem das seine!

wenn esches bi dir sowit?

31.05.13 11:45
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
Mausi

ja also wenn es handtäschli hesch, de chasch ja irgendöpis näh! :)

Mer hürote im schloss waldegg, unter freiem himmel wenns denn swätter zueloht! süscht im schloss. sind ebe au nid gläubig, resp. mer glaube nid ad chile!

finde das au nid es problem dgäst 2 std allei zloh, vorallem da ehr scho am 11i aföit und solang si guet unterhalte wärde esch das sicher ganz okay!

Farbmaus,

genau! jede het anderi vorstellige vo sinere traum hochzyt und was de einte gfallt, gfallt de andere nid etc. aber schliesslich hürotet ja immer s'brutpaar und das sind die einzige 2 persone wo das fäst muess gfalle! e be au sicher das s'einte oder s'andere de einte oder andere gäst nid wird gfalle oder wo si anders gmacht hättet usw aber das esch mir egal, eus muesses gfalle!
Ich jedefall finds cool das ehr da so euches ding düreziehnd!! aber esch lustig, e ha z.b. vo afang ah gseit, tuube sind es no-go a minere hochzyt ebe so jedem das seine!

wenn esches bi dir sowit?


ja ich han es Handtäschli :D isch bi mir ein Muss bi voll de Täsche-Freak :P han mega viel! und wenn mir na underwegs sind mit de Kutsche zum Paarshooting bini froh hani s wichtigschte bi mir ;)

aaah ihr hürotet demfall au "nur" zivil im Schloss?
ha denk tihr düänd eifach zuäsätzlich na ide Chilä?!
wenn hürotet ihr scho wieder? :)

jaa han scho echli es schlechts Gwüsse aber s gaht nun mol ned andersh :S hoff Trauzüge mached was guets drus :) wenn s Wetter guet isch ischs au eifacher...
s doofe isch ebe halt das mir de Apéro genau über de Mittag hend wo d Gäscht recht HUnger werded ha und denn gits bis am 17.30 nüt meh (ussert sie chaufed sich selber was) mir essed defür ebe früäh z Nacht wells bi üs sooo en lange Tag isch was ja sowiso isch.
Phuu mir grauts ez scho am 05.30 ufzstoh müässe :S

Under freiem Himmel isch sicher uuh schöön hetemer eig. au chönne ;) mue nur na s Wetter mitmach gell :S

 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 102 .. 108
butterfly   hochzyt   Schloss   bearbeitet   Pfarrer   wirklich   Fotograf   location   Restaurant   farbmaus   heiraten   hochzeit   schnell   würklech   einfach   Reserviert   eigentlich   Shooting   Butterfliege   richtig