| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 102 .. 108
31.05.13 12:02
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Mausi

hihi e be au e täsche und schueh freak! :) allerdings a däm tag nid, da lohni alles vo de andere loh umeträge hihihi

nei mer hürote zivil ganz normal ufem standesamt, hüt inere woche! :) und d'trauuig ufem schloss glicht eigentlich däre i de chile, es esch e freie theolog wo die zeremonie wird halte und eigentlich esches de würkli auch so wie ide chile, halt eifach NID ide chile hihi :) er wird eus au sägne und so aber halt ohni das ganze childe-drum und dra. wasi cool finde, mir händ sit über emene halbe johr ständig mit ehm termine gha und er kennt eus mittlerwile zemli guet, entsprächend dänki das sini apsroch zemli persönlich und uf eus gschnitte wird si! das esch eus ebe au wichtig gsi, händ kei pfarrer welle wo sich schnell 2 std mit eus trifft und när e asproch uf eus haltet, dä kennt eus ja de überhaupt nid und es cha niemals so persönlich wärde. freue mi richtig und be mega gspannt was er drus macht, aber sicher beni mir jetzt scho dases eifach unvergässlich schön wird wärde! :)

31.05.13 12:15
Lilly4 
Re: Bräute Juni 2013

marsai, also euse pfarrer kennt mich sit dä geburt

31.05.13 12:24
mausi_90 
Re: Bräute Juni 2013

marsai:
Mausi

hihi e be au e täsche und schueh freak! :) allerdings a däm tag nid, da lohni alles vo de andere loh umeträge hihihi

nei mer hürote zivil ganz normal ufem standesamt, hüt inere woche! :) und d'trauuig ufem schloss glicht eigentlich däre i de chile, es esch e freie theolog wo die zeremonie wird halte und eigentlich esches de würkli auch so wie ide chile, halt eifach NID ide chile hihi :) er wird eus au sägne und so aber halt ohni das ganze childe-drum und dra. wasi cool finde, mir händ sit über emene halbe johr ständig mit ehm termine gha und er kennt eus mittlerwile zemli guet, entsprächend dänki das sini apsroch zemli persönlich und uf eus gschnitte wird si! das esch eus ebe au wichtig gsi, händ kei pfarrer welle wo sich schnell 2 std mit eus trifft und när e asproch uf eus haltet, dä kennt eus ja de überhaupt nid und es cha niemals so persönlich wärde. freue mi richtig und be mega gspannt was er drus macht, aber sicher beni mir jetzt scho dases eifach unvergässlich schön wird wärde! :)


hehe :) i han scho au na e grösseri Täsche wo Trauzügin wird bi sich ha! aber i bruch eifach mini wichtigshte Sache immer bi mir und ebe au gad wenn mir s zweite underwegs sind ;) und i lieb mis chline süässe Bruuthandtäschli :D

Ach soo okee das dönt schön :D und wie lang goht denn das ca.?
ja das find ich chli doof das mir diä Zivilstandsbeamtin na nie voher gseh händ und mirc hönd scho üsi persönlichi Sache iibringe aber mir wüssed au ned gross was ussert das sie söll es Gedicht wo mir usguecht hend zu üs vorläse! Und susch liest sie eifach da vor wo sie halt muess usem Eheregister... i weiss au ned was seit sone Zivilstandsbeamtin gnau vorem JA- Wort? bi ebe na nie nur ah sonre Ziviltrauuig gsie...nur ide Chilä..
de Rescht lönd mir üs eifach überrasche :) i bi froh muessi ade Trauuig nur eis Wort säge :D nemli JA .... seged ihr na öpis denand? mir chönd das irgendwie ned vor allne werded beid esoo ufgregt sii :S

31.05.13 12:51
Farbmaus 
Re: Bräute Juni 2013

marsai, bi eus isches am 22. Juni sowit..

ja ich bin überzügt nach de hochzyt wirds lüt geh wo säget, "aber dashet mer doch so chöne mache.. warum händer das nöd so und so gmacht usw.. " die lüt vergässed doch eifach dases eusi hochzyt isch und mir entscheidet wies söll laufe..
ich han scho als chlises meiteli (weni a hochzyte gsi sind) immer zu mim mami gseit: "mami ich will nöd das min ma mal so elei muen vorne i de chile stah.. "
mir händ d manne immer leid da.. woni älter worde bin hani amis au immer denkt, die gsehnt soooo nervös us als würdets dem nögst devorenne..

morn chunt euse pfarrer zu eus hei fürs letschte gspröch..
bin mega nervös.. wirde hüt abig no wie gstört d wohnig putze..

31.05.13 13:35
LucyLu 
Re: Bräute Juni 2013

Hallo Juni-Brütlis

Ich zehl mich ja eigentlich eher zu de Juli Brütlis aber hüt ih vier Wuche hämers Zivile (6.7 grisse Feier). Die Ziit rast so dermaße, jetzt sind hüt die letzte Mai Brütli dra und den gahts scho los mitem Juni!!!

@ arwen: gratuliere na ganz herzlich zur Zivile Trauuig! Alles gueti oi zwei!

Grüessli

31.05.13 13:54
sabrinella 

Re: Bräute Juni 2013

halli hallo

also be ois ischs am 11 zivil so wit und denen am 29 i de kirche ich freu mich sooo:-))das isch scho i 1.5 Wuche das goht sicher so schnell verbie:-))

also öbis alts bin ich:-)
nei han ohrering denen
neu isch skleid
denen blau strumpfband
usglenigs en ring vonere glücklich verhürotete frau

jo und en 1 pennig im schueh bringt jo au no glück das mach ich au!!!

de struss rüehr ich au aber ned mine sondern de vo de trauzügin:-)))))mine palti:-))))




und ihr?

31.05.13 15:07
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

@Mausi
eusi kompletti zeremonie mit inelaufe, ringe tusche, redene vode eltere, musig etc. goht ca. 50-55min. Mer säget eus au nüt usser JA! :) E glaube e würd kei ton usebringe, be froh weni schaffe jo z'säge hihihi
phuu dänke das jede standesbeamte da chli sini eigente rede het, glaube eusi standesbeamtin wird eifach ehres zügs abeliire, aber egal, dört simer eh allei mit de trauzüge und mim mami und em schwigerpapi! :)

@farbmaus
Ja eh, aber das wird dänkt bi allne dr fall si! aber ebe, mer esches so egal was anderi säge, solangs für eus stimmt esch alles perfekt! :)
jööö nei wie härzig das findi ächt süess und eigentlich hesch rächt, e glaube mine wird mega nervös si wen er dört vore stoht! :) oh nei jz duet er mir fast leid!!
hihi bruchsch doch nid nervös zsi, morn muesch ja noni JA säge!

@lucylu
WELCOME!!

@sabrinella
uh ja 1 1/2 woche wärde eh mega schnell umegoh, bi mir sinds hüt 1 woche resp. 1 woche und 1 tag... mir wirds grad schlächt weni dra dänke wie schnell dases jz plötzlich goht! Mer chonts vor als hätte mir erst no gseit... ah hüt i eim johr hürote mer! und jz?! oh gotttt....

so ladies, e verabschide mich mal für hüt! Weiss nid wie ich next woche zum schribe chome, läse dueni aber ufem handy mit!

Grüessli,
MarSai

31.05.13 15:11
sabrinella 

Re: Bräute Juni 2013

ojee jo das gojt schnell weiss es au no woni de atrag becho han:-))
wie machsch dis zivile nur ganz chli?
und jo wie duesch denen gross hürpte? mit em wetter hesch glück wird glaub svhön nextw uche:-))
hoffe mer s

also schöns letzt weekend als ledii Frau

31.05.13 15:20
marsai

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

uii no ganz schnell.. :)

also zivil ebe nur im chline rahme, händ de termin extra grad vorem mittag gmacht, de göi mer eifach die 20min i das standesamt (ohni ringe tuusche etc) und göi de zäme fein go zmittag ässe.

gross hürote (das tönt au hihi) düend mir de grad am samstig, also am 8.6. ufemene schloss. werde ca. am 11i dörte si, mich dört denne alegge, brutshooting, ca am 14h esch d'trauuig, denne apero, shooting, ässe...

ja swätter... gange täglich mehrmals uf 4 verschideni internetsiitene go luege, aber dört esch täglich mehrmals was anderes drinne und uf dene 4 site au nomol verschide! :) naja... e glaube eifach fest dra dases schöns wird!

tschüss zäme schöns weekend

31.05.13 15:27
sabrinella 

Re: Bräute Juni 2013

du bisch aber ned janine? wend vo olte bisvh?

 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 102 .. 108
Pfarrer   hochzyt   schnell   richtig   eigentlich   Schloss   würklech   Butterfliege   farbmaus   location   butterfly   Fotograf   einfach   heiraten   bearbeitet   Restaurant   hochzeit   Reserviert   wirklich   Shooting