| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute Juni 2013
 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 108
04.06.13 20:40
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Oje mini vorfreud hät grad e abrupti wändig gno...
Mirhend am abig nur es ganz chlises fäst mit 28 lüt planed... also würkli nur die wichtigste lüt... letst wuche hät mim fründ sis gotti aglüte sie müess notfallmässig in spital... gester isch sis grosi in spital iglifered worde und hüt erfahr ich dass mini tante hät müsse in spital... woni s telefon becho ha hani würkli nur no brüeled... es sind bi allnebis etz kei ernsti sache, aber glich chund dän so es unguets gfühl uf... schlächti vorzeiche? bin ja nöd abergläubig aber s macht eim blich nachdänklich...
Und s schlächte gwüsse dass me i letster ziit so mit sich selber beschäftigt gsi isch... und gar kei ziit hät für viel bsüech zmache... und nacher id ferie gad... wie söll me alles gnüsse wäns so vielne andere schlächt gad?

05.06.13 07:02
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

oh butterfliege, das tuet mir de leid!

chöi de di lüt itz alli nid as fest cho, oder si si im moment im spital? i weiss gred gar nüm wenn du hüratisch.. und was die lüt alles hei. aber du chasch ja villecht gliich no churz im spital verbi, oder alüte, e brief schicke oder so. aber mach dir kes schlächts gwüsse. es isch nid dini schuld und wenn du di eifach schlecht fühlsch änderets ja gliich nüt.

eui aghörige freue sich sicher mega mit euch uf das bevorstehende ereignis und verstöh, dass dir im moment anders im chopf heit. dir sit ja nid immer so und nach de ferie heiter wieder zyt für bsüech und so.. i hoffe, dir löht euch trotz allem d freud nid lah näh..
i bi sicher, dass das keni schlechte vorzeiche si!!

05.06.13 08:19
LucyLu 
Re: Bräute Juni 2013

@ MaLu: jetzt isch es den bi Dir au bald sowiet, jetzt hämer fast 1,5 Jahr zäme gfieberet! Freui mi sehr für Dich und es gseht doch bis jetzt nöd schlecht us mitem Wetter.

Ich wünsch Dir / Eui es wunderschöns Zivils Hochziit! Mach's guet.

grüessli
LucyLu

05.06.13 08:46
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute Juni 2013

Das Wetter diese Woche ist ja bestens zum heiraten! Hoffentlich hält's bis zum 22.06...!

Wir sind jetzt wirklich mit der Planung durch. Ich muss nur noch 2 kleine Körbchen kaufen für die Notfallkörbe und dann sind wir FERTIG. :)

Butterfliege; mache Dir keine Gedanken das ihr zu wenig Zeit habt. Ich bin mir sicher, das alle Verständnis haben! Ihr heiratet und geht danach in die Ferien, logisch hat man dann kaum Zeit. Kopf hoch!

05.06.13 09:24
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Malu, ich hürate de samstig.. drum ischs au unwahrschinlich dass sie bis dän usechömed oder fit gnueg sind fürs fäscht.. aber ja etz dänki eifach positiv, hoffe all werded gsund und freu mi übers schöne wätter.. ändere chani eh nüt.. isch nur grad en schock gsi wonis erfahre han..

Aber me chund sich scho grad chli blöd vor dass me sich die ganz ziit um s wätter gsorgt hät statt um die liebste.. a ber has ja nöd chönne wüsse...

Gester hani jedefalls no es gschänk für mini trauzügin und min schatz kauft... etz muessi nur no öpis schriebe für ihn...

Ah hät öper e gueti aleitig für zum e schleife mache (also sone schöni schleife am chleid...) die im lade häts mer zeigt aber etz magi mi nüm drah erinnere :)

05.06.13 09:59
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

jöh danke lucylu !! itz chriblets doch langsam chly. freue mi eifach soo druf "endlich" sini frau z si..
mir si ja würklech scho eeewig druf am warte.. bi dir rückts aber o scho sehr nöch

i ha gred hüt morge e liste gmacht.. heieiei.. all di details wo no chöme aber freue mi mega druf, das itz alles no i rueh chönne z mache.. schaffe nur no knapp 40% bis zum hochzyt

butterfliege, das isch ja klar, würd mi o schocke.. hoffe, dass villecht gliich dr eint oder ander fit gnue isch, eue gross tag mitz erläbä..

ha d morgegab vo mim schatz itz o endlich ipackt und es briefli derzue gschriebe. ha ihm das eigentlich ersch am kirchleche wöue gäh, aber itz frageni mi öbi ächt am friti söu...?

ah ja, und wie machet dir das mit de gschenk für eui hälfer? wenn gäbet dir die?

05.06.13 10:09
LucyLu 
Re: Bräute Juni 2013

ja gell MaLu, mir wartet würklich scho eeeewigs druf! Bin ebä letzti i mim Mail uf dis Chleid gstosse, ha das na gspeicheret kah. Ich bin sooo gspanne uf Föteli

Ja es gaht au bi mir nüm lang, Frietig ih drü Wuche hämer Zivile und ä Wuche spöter den die Frei Trauuig! Freui au riiiiesig endlich mim Schatz sini Frau z'werde.

wege de Gschänkli, da hani leider au na kein Plan wie ich das söll mache und wenn mer die gäbe sölllet...

05.06.13 10:53
butterfliege 

Re: Bräute Juni 2013

Ich glaub ich gib ihm das vorem zivile... und de trauzüge glaub au am fritig, werded nachem zivile no mit ihne ässe und hend no chli ziit zum alles bespräche.. det wär sicher en guete ziitpunkt.. am samstig werdemer ja wahrschibdli kei ruhigi minute ha :-)

05.06.13 11:32
MaLu 

Re: Bräute Juni 2013

das isch e gueti idee butterfliege.. mir hei am mäntig o no es trouzüge-träffe..


hihi lucylu.. ig also o uf dini findi eh immer spannend, di fotos z gseh

05.06.13 11:36
Lilly4 
Re: Bräute Juni 2013

hey ...

ziemli ruhig da ine im moment !!??!!

a all die wo die wuche hüratet:
wow, ihr händ ja es traumwetter verwütscht
MEEEEEEEEEEEEGAAAAA!!

 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 108
hochzeit   richtig   Restaurant   schnell   Butterfliege   Fotograf   Pfarrer   Shooting   location   heiraten   einfach   hochzyt   farbmaus   eigentlich   wirklich   bearbeitet   würklech   butterfly   Reserviert   Schloss