Bräute Juni 2013 |
|
1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 108
|
04.06.13 20:40
butterfliege
|
Re: Bräute Juni 2013
Oje mini vorfreud hät grad e abrupti wändig gno... Mirhend am abig nur es ganz chlises fäst mit 28 lüt planed... also würkli nur die wichtigste lüt... letst wuche hät mim fründ sis gotti aglüte sie müess notfallmässig in spital... gester isch sis grosi in spital iglifered worde und hüt erfahr ich dass mini tante hät müsse in spital... woni s telefon becho ha hani würkli nur no brüeled... es sind bi allnebis etz kei ernsti sache, aber glich chund dän so es unguets gfühl uf... schlächti vorzeiche? bin ja nöd abergläubig aber s macht eim blich nachdänklich... Und s schlächte gwüsse dass me i letster ziit so mit sich selber beschäftigt gsi isch... und gar kei ziit hät für viel bsüech zmache... und nacher id ferie gad... wie söll me alles gnüsse wäns so vielne andere schlächt gad?
|
|
|
|
|
|
05.06.13 08:46
toluwunicht registriert
|
Das Wetter diese Woche ist ja bestens zum heiraten! Hoffentlich hält's bis zum 22.06...!
Wir sind jetzt wirklich mit der Planung durch. Ich muss nur noch 2 kleine Körbchen kaufen für die Notfallkörbe und dann sind wir FERTIG. :)
Butterfliege; mache Dir keine Gedanken das ihr zu wenig Zeit habt. Ich bin mir sicher, das alle Verständnis haben! Ihr heiratet und geht danach in die Ferien, logisch hat man dann kaum Zeit. Kopf hoch!
|
|
|
05.06.13 09:24
butterfliege
|
Malu, ich hürate de samstig.. drum ischs au unwahrschinlich dass sie bis dän usechömed oder fit gnueg sind fürs fäscht.. aber ja etz dänki eifach positiv, hoffe all werded gsund und freu mi übers schöne wätter.. ändere chani eh nüt.. isch nur grad en schock gsi wonis erfahre han..
Aber me chund sich scho grad chli blöd vor dass me sich die ganz ziit um s wätter gsorgt hät statt um die liebste.. a ber has ja nöd chönne wüsse...
Gester hani jedefalls no es gschänk für mini trauzügin und min schatz kauft... etz muessi nur no öpis schriebe für ihn...
Ah hät öper e gueti aleitig für zum e schleife mache (also sone schöni schleife am chleid...) die im lade häts mer zeigt aber etz magi mi nüm drah erinnere :)
|
|
|
|
|
05.06.13 10:53
butterfliege
|
Ich glaub ich gib ihm das vorem zivile... und de trauzüge glaub au am fritig, werded nachem zivile no mit ihne ässe und hend no chli ziit zum alles bespräche.. det wär sicher en guete ziitpunkt.. am samstig werdemer ja wahrschibdli kei ruhigi minute ha :-)
|
|
|
|
|
|
1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 108
|