Bi üs loufts o grad chli ruehiger, mir hei hüt aber grad Iladige uf d'Poscht bracht Jetz heimr öpe no 10 Iladige dahei womr sälber wei verbi bringe
Ach ja MIS Troumchleid hani hüt z'Öschtrich bstellt, hoffe si heis no............ also drücket mr d'Düüme
dr Nächscht Gross schritt wird z'Organisiere vor Ziviltrouuig si, mir si äbe immer no nid sicher ob mr z'zivile würk 1 Tag vorem Kilchliche wei mache. Mir hei ja no chli Zyt
üsi Homepage isch ou entliche fertig u chunt langsam i gang
Sobald üse Holunder blüet möchti hinder d'Gaschgschänk/Tischchärtli mues zersch aber no d'Gonfigleser choufe.
Gedanke mache i mr ou über mini Frisur, ha da widr paar Sache gse womr würde gfalle. Hänke widr mal paar Bildli a
ich be am SA bem coiffi gsi ond ha mer mini hoor verlängeret ha ebe nor scholterlangi hoor ond wet natürlech am hochziit langi hoor ha... ond do mini schwö coiffi esch chont mi das ned allzu tüür. ond nochär semmer no is reisebüro eusi flittis go bueche.. gönd iz def. endi februar 2012 uf sri lanka und när no uf maledive
am nögste SA hanis probeschminke be minere kosmetikerin uf das fröi ich mech au mega!
aso be mer esches gar ned ruhig momentan... be so vell am mache ond sött eigetli no vell me aber ha jo no ziit..
verliebt... verlobt und am 2./3. September 2011 verheiratet ...