Chinder am Hochzitsfescht |
|
1 2 3
|
23.09.09 18:36
silver83
|
Re: Chinder am Hochzitsfescht
also, bi üs häts sicher au ganz viel chind umä, öpä 15. ab obet sind den sicher no 9 oder vilicht 10 umä, was der rest macht isch ihri sach, mier mischen üs nid i. jedes chind isch willkommä. mich und minä ma störts kei bitz!
mier hen au an en spieli eggä denkt, mit denä grossä sitzsäck chön mier ä chlini ligäwiisä (oder gumpieggä) machä und den no molisachä und lego, büechli und pi pa po. evt buechen mier no 2 babysitter, wo mit dä chind chli spielen und au issen, so dass deltärä ihri ruhe hen und zfäst gnüssä chön.
mier hen sälber 2 chind und drum isch für klar gsi, dass all üseri gschwüsterti und fründä au chind töffen und söllen mitneh. an minem erstä hz wo ich gsi bin, do sind au alli chind am obet umä gsi, es hät gar nid gstört und sie hen irgendwenn neb der musig uf der bühni gschlofä, ich hoffä üsseri chlinä gäst finden es rühigers plätzli
Lg
.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. ......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......
|
|
|
|
23.09.09 19:10
Franziskanicht registriert
|
Also wir möchten am Abend am Fest keine Kinder dabei haben. Wir haben in den Einladungskarten geschrieben, bitte Kindersitter suchen für diesen Tag. Das kam bis jetzt gut an, denn alle selbst die Mutter meinens Gottikindes meinte, sie wolle das Fest ja auch genissen können. Am Apero werden die Kidds dabei sein und danach von den Groseltern nach Hause gebracht. Dazu muss ich sagen das das älteste Kind 5 Jahre alt ist, alle anderen sind noch kleiner und die hätten nichts davon.
Es Grüessli Franziska
|
|
|
23.09.09 19:50
Sabsaninicht registriert
|
Hallo Franziska
Tuet irgendwie guet z`ghöre das angeri das o so gmacht hei wieni zersch ha dänkt! Aber i bimer jetz gar nümm so sicher wasi söu... Es het doch rächt viu gha wo gschribe hei dass d`Ching wöue derbi ha. U i bimer chli doof vor cho dasi sone gnaui Vorstelig dervo ha dasi das äbe nid wott. I bimer jetz ärnschthaft am überlege dasi vilich glich nüt id Iladige schribe u wenn überhoupt dasi das de Lüt diräkt säge. I neige derzue s`aune wöue rächt mache. U i mim Koleges - u Familiekreis hets drum ou niemer id Iladige gschribe. Sie heimi scho chli schreg agluegt woni mau so fiin sondiert ha, öb das äch de göng...Öpper hetmer sogar offe gseit daser sis Ching sicher würd mitnäh ersch rächt wes ersch es paar Monet aut isch! I verstahs ja irgendwie scho aber irgendwie ou nid... U drum bini froh das aui offe ihri Meinig säge. Vilich verhauteni mi ja würklich scho fasch Chinderfeindlich. Obwouh i das überhoupt gar nid bi! Aber i hamer drum Überleit wie nis würd mache weni amene Hochzyt iglade wär u Ching hätt...U i würd mis Ching de Groseutere oder ere Vertrouensperson gäh. O wes no es Bébeli wär. Vilich nid grad ide erschte 5 Monet, aber när sicher scho! I cha ja jederzyt hei wes irgendwelchi Problem git. Oder gsehni das jetz eifach mite typische Chinderlose Ouge?
Liebs Grüessli Sabsani
|
|
|
|
23.09.09 20:07
Soefeli82nicht registriert
|
also we ig ä iladig für ds ganzä fescht würd übercho wos druffe heisst, das mis chind nid igladä isch oder nid erwünscht isch, würd ig älwä grad chli komisch zur wösch us luägä. schliässlech köre d chind o derzuä.
mir hei beschlossä, dass mirs de eltärä sälber überlah wiäsis wei machä. uf der iladig steit uf jedä fall nüt setigs druffä. d verwandschaft vo mim schatz het ä witä wäg für a üsi trouig, chind u no ä burerei. u we diä früächer heim wei, de söllä si. mir fröiä üs de ab jedere minute wosi da si gsi. öb si izä am 8di oder am 4ri heim gö isch üs de wurscht. houtpsach si si überhoupt da gsi.
LG Soefeli
Zivil: 20. August 2010
Kirchlich: 28. August 2010
|
|
|
|
23.09.09 20:49
Franziskanicht registriert
|
@sabsani, mach de Fähler ned, das du versuechsch allne andere srächt zmache. Lueg das es för de stemmt. Denn es esch din Tag!!! Dänk a das!!! Franziska
|
|
|
23.09.09 21:31
silver83
|
also sabsani, ich han dich do nid wöllä beiflussä und dier ä schlächts gwüssä iredä. den wen du und din ma eu es hz ohni chlichind wünschen, den chön ihr das machä!
mier sind letscht johr amnä hz gsi wo üseri chind au nid igladä wordä sind und das isch au schön gsi (au für üs ). min chlinä isch döt au erst 9 mönät alt gsi und alles hät klappt. mier sind au nid enttüscht oder beleidigt gsi, wägä dem. wen einä vu dinä gäst es problem hett, den chönt er dich dinä ma jo afrogä, öbs schlimm wer, wenn sie ihres baby mitnehmten wägem stillä.
und du bisch au nid zueständig, alles allnä rächt zmachä. dä tag isch nu für dich und dinä ma, und wems nid passt, päch ka
do häts no meh frauä ka wo zglichä "problem" beschäftigt ka hät
www.heiraten.ch/forum/thema.php?board=4&...50&page=1#2 www.heiraten.ch/forum/thema.php?board=9&...11&page=1#9
also luegs mit dinem ma a, und wen ihr eu einig sind, den sich das jo scho entschidä
Lg
.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. ......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......
|
|
|
23.09.09 21:43
Beccy
|
Hey sabsani,
das si meinige wo mir alli hei, und die sind halt alli untershidlich.. es isch eure Tag und er muess für euch stimme, egal wie komisch die andere us dr wösch lueget, mir hei halt selber scho chind, drumm chanis mir ou nid anders vorstelle..
Aber lüt wo no kener chind hei chöi das haut nd nachefouzie.. und das sött ou jede chönä verstah!
gruess
|
|
|
|
|
1 2 3
|