| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Chinder am Hochzitsfescht
 1 2 3
24.09.09 08:15
speedy 

Re: Chinder am Hochzitsfescht

Hey Sabsani

Also eigentlich glaub ich do scho eher an es Hornissenäscht.
Aber ich bi bis jetzt eigentich immer uf de Site vo däm Mami gsi, wo hei het welle. Sie isch au mini Trauzügin, und ich ha sie ganz bewusst gwählt, nid will sie d Schwöschter isch vo mim Zuekünftige sondern will sie würklich e sehr gueti Fründin vo mir und es grosses Vorbild worde isch. An üserer Hochzit wird sie sicher nid mit de Chind hei, ich gang jetz mol drvo us dass si se eifach schnäll heim tuet oder loht lo abhole. Mues si denn ebe mol druf aspräche.
Bis jetz han ich mich nie igmischt in die blibe/heimgo diskussione, wills Familiefeschter gsi sind vo sinere Familie, won ich als Ahängsel au sehr schnäll akzeptiert worde isch. Aber üsi Hochzit isch denn üses Fescht, do simmer nid Gäscht sondern Gastgäber.
Zusatzbemerkig vo wäge Chind ganz usschlüsse: Für d Trauig und de Apéro han ichs sogar umgekehrt gmacht und d Urgrossmuetergeneration informiert, dass es Chind wird ha, und dass ich kei Gmotz vo Erwachsene will ghöre au wenn di Chind denn halt nid ganz ruhig sind, sälbscht i de Chile. Ganz im Stil vo "lasset die Kindlein zu mir kommen"
Quängele tüend jo die meischte Chind au nid will si öpper wänd störe sondern will si sich sälber effektiv unwohl fühled. Grundsätzlich sötted jo würklich d Eltere wüsse, was si ihrne Chind zuetraued oder zuemueted.

24.09.09 09:00
cadina

nicht registriert

Re: Chinder am Hochzitsfescht

ich finde es schön, dass du das mit den kindlein schreibst, speedy. ich war mal an einer taufe (!), da wurden die kinder zum kinderhütedienst, d.h. aus der kirche, hinausgeschickt. derweil sang die gemeinde "lasset die kindlein zu mir kommen"... speziell.


* Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé * - das besiegeln wir am 04.09.09 zivil und am 10.10.09 kirchlich.

24.09.09 09:05
Schani

nicht registriert

Re: Chinder am Hochzitsfescht

Hallo Zäme,

ich han eigentlech zerscht gar nüd welle dezue schriebe, well ech au s'gfühl gha han, dass ech secher falsch verstande werd.
Ponkt eis: ech LIEBE chend öber alles. fende sie absolut schnüggig ond härzig. sogar denn wenn sie d'motzi-phase händ!
aber ganz ehrlech muess ech säge, ech ben scho ah zwöi hochziet gseh wo's chend debi gha händ. ond es esch bis jetzt jedes mol eso gseh, dass d'eltere vo dene zwärge eifach total abklänkt gseh send ond sech meh om ehri chend kömmered händ. es esch au emmer s'thema chend gseh. hes hed sech hauptsächlech om das thema bi dene eltere au bi de onmettalbar i de nöchi hockende gescht ghandlet. sprich, die chend send meh im mettelponkt gstande als s'bruutpaar. osserdem esch i de chele zom teil so es gschnorr ond es grangg gseh, das mer zom teil gar ned ghört hed, was de pfarrer devore verzellt hed. ond das han ech extrem schlemm gfonde.
ech wott absolut niemmertem z'nöch trätte, jedoch han ech mängisch s'gfühl dass s'chend öber allem stohd, ond wenn mer halt eifach sini meinig seid, zom bispell: wärs ächt möglech, dass s'chend echli chönnti ruhig si, well ech verstoh nüd, dass mer grad blöd agluegt werd ond mer nochhär sogar gschnette werd.... ech chas ned rechtig erkläre aber es gohd eso chli i die rechtig anti-autoritäri-erziehig.

bi üs werds eso sie, dass zom apero chend debi send aber zom fäscht ned. ond es hed kei problem gäh demet!

lg
schani

verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10

24.09.09 09:20
Hase1981 

Re: Chinder am Hochzitsfescht

Hallo

Ich denke, wir werden an unserer Hochzeit um die 15 Kinder haben. Da bei uns die Gäste mit den Kindern aus dem Ausland anreisen und somit nicht so schnell ein "Grosi,.." vorhanden ist, können wir nicht gut verlange, dass das Abendessen ohne Kinder statt findet.

Es grüsst der Hase


verliebt seit 14.07.99
verlobt seit 14.07.09

 1 2 3
Gäschtelischte   Einladungskarten   Perfektionischt   würklich   schlussendlich   hendenocharänne   anti-autoritäri-erziehig   Chinder   Chinderfeindlich   familienfeiern   Hochzitsfescht   kinderhütedienst   Familiestritigkeite   Familiefeschter   Hornissenäscht   eigentlich   sälbschtverständlech   Urgrossmuetergeneration   hinausgeschickt   Vertrouensperson