Eheversprechen |
|
1 .. 3 4 5 6 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.06.13 17:39
Poshy
|
Re: Eheversprechen
Hoi zäme
Ich bin scho länger ä stilli mitleserin und brüete grad ob mim Eheverspreche.
Gern würd ich vo Eu "HZ-Profis" mal ghöre was ihr dazue meinet. Isches ächt chli z`lang?
Liebe ..., morn simer 6 Jahr zäme. Eigentlich scho zimli lang, wenn mer bedänkt wiä wenig Chance üs diä einte usgrechnet händ und doch isches nüd, in Anbetracht desse, was mir üs hüt verspreched.
Hüt söll MIR mached mal nöd heisse „dMxx macht!“, (insider) sondern hüt heissts: MIR mached us DU und ICH ä Gmeinsamkeit für dEwigkeit!
Mer söll nänand nöd als selbstverständlich ahnä, aber all üsi Tate uf dem Weg dahi händ sich so selbstverständlich agfühlt. d`Liebi, dä Respekt und s`Vertraue zu dir und all das wo ich dir chan geh chunt selbstverständlich… us mim tüfste innere und vo ganzem Herze.
I Aweseheit vo all üsene liebste und vor Gott, möchte ich dir hüt verspreche, dich uf allne Wege z`begleite, au wenn dä Weg mal steil und unendlich erschiint. Wenn du trurig bisch will ich dich tröste und für dich kämpfe wenn dir mal dKraft fehlt. Gmeinsam schöni Stunde erläbe und selber welchi erschaffe, mitenand lache und eim äs lache schenke wenns em andere schwer fallt.
Ich will dich witerhin liebe, ehre, achte und dir mini Treui schwöre. Dä Ring a dinere Hand söll dich stets dra erinnere.
Hand i Hand -äs Läbe lang!
Ich liebe DICH
|
|
|
|
07.08.13 15:28
grinsebacke79nicht registriert
|
Re: Eheversprechen
das isch ja mega schö gschriebe..
|