Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen? |
|
1 2 3
|
|
|
|
|
17.03.10 14:05
Soefeli82nicht registriert
|
Re: Emotionen am Hochzeitstag... wie damit umgehen?
Hallo zämä
Ig cha mir o guet vorstelle, das ig während der trouig äs paar tränä vergiässä. aber das isch vo mir us gseh normal u das darf me oh. und mir wärdä sicher nid eleini si. d mamis hälfä a de hochzyte gärn grännä :o) Eifach am maa gnueg naastüächer i hosesack gä...
schöne tag lg soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
|
|
17.03.10 14:17
cuenca
|
Hallo Hase
genau das meine, ich will auch nicht den ganzen Gottesdienst hindurch heulen... ich kenne das bei mir nur zu gut (z.B. Beerdigungen, auch wenn ich nicht einen mega Bezug zu der Person hatte) von mir...
Ok, ich werde mal mit unserer Musik sprechen, was man da machen könnte... das ist ein guter Vorschlag
@ soefeli: er häd zum Glück immer gnueg nastüecher für mich debi, er kännt mich ja au scho guet
@ carmile und schusseli: naja, schämen tue ich mich eigentlich auch nicht dafür, aber es ist mir unangenehm, denn meist kann ich es nicht einordnen, ob es positive oder negative tränen sind... das mit dem Make-up kann ich dann ja noch machen, meine Visagistin ist an der Hochzeit dabei...
_____________________________________ Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010
|
|
|
17.03.10 14:26
nimbini
|
also ich glaube, dass ich scho bim inelaufe wird hüüle! wo ich mim zuekünftige de musikvorschlag bracht han, hät er nur gmeint, dass dänn sowieso grad alli hüled ja und ich wird dänn wohl die erscht si! einersiits vor luuter freud und wils halt eifach sehr en emotionale momänt isch, andersits wil mir sicher au mis mami wird fehle, wo vor 15 jahr gstorbe isch! aber mir isch es egal, wänn tränli kulleret, ich stah zu mine gfühl und irgendwie macht eim doch das au no mänschlicher.... und ebe, vielne wirds genau glich gah! solang d'schminki nöd abelauft, macht das nüt und meh chan ja au wasserfeschti schminki ufträge oder nachher no mit eme spray fixiere! ich finds eigentlich no schön, wänn es paar tränli vergosse werded, es ghört eifach zunere hochzyt dezue.....
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3
|