Erstes Treffen mit Pfarrer |
|
1 2
|
18.03.09 19:46
pluto2008
|
Erstes Treffen mit Pfarrer
Hallo zäme
Mer treffed ois demnöchscht zerscht Mol metem Pfarrer. Was händ ihr alles bsproche oder muss mer da öpis vorbereite?
Viele Dank för euchi Antworte...
|
|
|
|
|
|
19.03.09 13:31
Frangipani
|
Re: Erstes Treffen mit Pfarrer
Dörf ich eu mal fröge öb ihr reformiert oder katholisch sind? Also mir sind reformiert, und euses gspräch mitem pfarrer isch mega ungezwunge abgloffe! er hät eus eifach au chli über eus und eusi beziehig usgfröget, wie mir mit krisene und problem umgönd, und au no chli was für en bezug mir zu eusere familie und dä eltere händ. schlussendlich ischs dänn irgendwie drum gange, dass nüt gege e hürat spricht, und mir sozsäge mit guetem gwüsse chönd hürate mir sind dänn no dä ablauf vom hochziit duregange, was wenn wie und so, und das wärs dänn au scho gsi! mir händ au keis zweits gspröch meh oder so, gsehnd ihn erst am hochziit wieder! ...es git zwar no es paar chlini sache wo mir ihm no müend bscheid geh, z.b. öb öppert us de hochziitsgsellschaft e läsig oder e fürbitti wott mache für eus... aber das wärs dänn au scho gsi! ich liese ebe da im forum immer, dass ihr x-gspröch no händ mitem pfarrer und weiss nöd was müend mache? da häts mi chli erstuunt dass euse so easy isch
|
|
|
|
|
|
|
18.05.10 15:23
Diseli
|
Hallo Zäme
Ha dänkt griffe das Thema nomou uf.
Mir hei hüt Obe s erste Gspräch mit öisem Pfarrer. Bi scho rächt gspannt wie das wird si. Är het ou scho d Konfirmation vor chline Schwöster letscht Johr gmacht und är wie ou sini Partnere wo ou Pfarrerin isch hei e spezielle Stil vo Gottesdienst wo üs aber beidne passt.
Was hei die angere no so für Erfahrige gmacht bim Gspräch mitem Pfarrer / Trougspräche?
*** üse grossi Tag: 28.08.2010 ***
|
|
|
18.05.10 15:31
chloro
|
Mir hei am Samschti üses Gspräch und i bi o gspannt druf. Freuemi när chönne usztusche
|
|
|
|
1 2
|