| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hilfe Photograf
 1 2
28.10.08 08:41
maju 

Hilfe Photograf

hoi zäme

Auso mir wüsse nid wie üs entscheide.......... mir hei 2 Fotographe zur Auswahl! di einti isch super symphatisch u mir si öpe grad 2 Stund bi ihre gsi u hei eifach gschäderet u glachet! z fotoalbum wo sie üs präsentiert het isch guet gsi, aber nid dr Hammer! Aber sie het üs gseit, mir chönge säge was mir gärn heig u sie sig für aues offe!
di zwöiti Fotografin macht super super Föteli, aber äs isch eifach würklich nid so ufere Persönlichere Basis wie bir erste! bir zwöite geits eifach würklich nume um d Föteli! Auso wie würdet dir öich entscheide? nid so hammer Föteli, drfür öper wo mit üs mitfieberet mit üs lacht u mirs sicher u guet wärde ha, oder hammer Föteli, professionelle Ablauf drfür nid so persönlich!

PS: ouso nid fautsch verstah, di zwöiti isch o symphatisch! witer luege wei mir nid, süsch wirds nume no schwieriger!
mir hürate am 02.05.2009

28.10.08 09:11
aschera 

Re: Hilfe Photograf

hoi maju

das isch würkllich nid e eifachi entscheidig...

vilich wärs eifach guet we dir euch würdet überlege wo dir zwöi z bessere gfüehl heit.... ig dänke weme bire person es guets gfüehl het chame sich ou besser entspanne u d föteli wärde dür da ou besser...

ig stelle mir das sehr schwirig vor.... ig ha e fotograf wo super geniali föteli macht.... aber für mi u mi schatz z zwüschemönschliche nid stimmt...

los doch eifach uf dis buchgfüehl... bi welem vo beidne dir öich besser füehlet.... isch ja e sehr wichtige tag....

viel glück bim entscheide....

es liebs grüessli
aschera

28.10.08 09:18
madmadi 

Re: Hilfe Photograf

Wie sind so d Prisunterschiede? Das wär für mich ehrlich gseit au no es Argumänt.

Damit d Fotos guet wärde, esch sicher wichtig, dass de Fotograf oder d Fotografin sympathisch esch und chli weiss, wien är oder sie üch cha "abhole" - das get denn au witzigi und weniger gstellti Föteli. Aber dass en Fotograf grad "mitfieberet" wär mer jetzt ned so wichtig bzw. sogar chli z veu. Dä söll jo schön dezent im Hintergrund sini Arbet mache und möglichscht ned uffalle....

Aber nachdem üchi beide Kandidatinne ihri Pluspünkt händ, chöne der eigentli nur uf's Buchgfühl lose oder vielleicht no überlegge, was öich wichtiger esch: s Gfühl am Tag sälber oder s Album/di optischi Erinnerig.

Schrib doch emol no, wer die beide Fotografinne sind, vielleicht het jo öpper Erfahrige mit einere vo beidne und cha der no en Empfählig abgä...

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 glücklichi Ehefrau!

Editiert 28.10.08

28.10.08 09:20
maju 

Re: Hilfe Photograf

ja das si mir üs di ganzi zyt am überlege, aber si no uf kei nenner cho..... aber das vo wäge entspanne we eim d person symphatisch isch stimmt äbe scho! u das spricht eidütig für di ersti!

ou isch de öich zwüschemönschliche nid so wichtig? oder werum heit dir öich so entschiede? üs het äbe grad di zwöiti Fotografin gseit, dass zwüschemönschliche müessi stimme, ömu grad d manne düenge sich när sehr schwierig mit lache u so................ ok mi schatz seit zwar geng, är luege mi a, u da chönge är sicher nid angers weder lache u strahle......!

u när säge ig mir aube wieder, so föteli luegtme när o nid ewigs a, u i dänke d erinnerige wo blibe mitere lustige fotografin si schöner aus weme nid sich selber cha si....... im Moment steit 45 zu 55 % für di ersti! cha mir süsch no öper häufe?
mir hürate am 02.05.2009

28.10.08 09:35
maju 

Re: Hilfe Photograf

@madmadi
auso Preise si für 6 Stund Fr. 1000.00 bir erste u Fr. 1150.00 bir zwöte..... inkl. CD ouso eigetlich nid ä grosse unterschied! aber so wäge mitfiebere u so, du hesch ja scho rächt, die söue im Hintergrund si, aber i ha zum beispiel beidne verzellt, das mir eigetlich am 9. hei wöue hürate u aues reserviert hei, u när ufzmau isch die vor Kirche cho u het gseit, sie heig dä termin irrtümlich öper angerem vergäh.... di ersti het grad afa frage wie so öpis cha passiere und so u di zwöiti het das eifach zur Kenntnis gno! ouso weisch das meine ig mit mitfiebere, chli uf üs iga u üs z gfühl gä mir sige z einzige brautpaar!

äbe i weis no grad nid was wichtiger isch ob s Gfühl am Tag sälber oder s Album/di optischi Erinnerig.
ach weme nume beides chönnt ha

mir hürate am 02.05.2009

28.10.08 09:56
Tara 

Re: Hilfe Photograf

Hallo Maju

Isch a schwierigi EntscheidigZwüschemenschliche sött a dem Tag ebe scho stimme mit em Fotograf, aber Qualität au. Be üs isch es so gsi, dass mer en super Fotograf gha hend. Fotene sind eifach Hammer worde. Ha zwar gwüsst im vornerein, dass da guet chunnt. Er het üs am Afang gseit, dass er gstellti Fotene nöd so mag und da chunnt uf sinere Fotene total übere. Mer hend denn nur 30min gstellti gmacht und de Rest isch er selber eifach be de Gesellschaft gsi und het die beste Moment usegholt in Farbe und Schwarzweiss. Er isch gar nüt ufgfalle, dass er do gsi isch. Mega sympatisch und aufmerksam. Nöd ganz billig, aber da isch es mir wert gsi. Für me het Qualität vo de Fotene überzeugt, zwüschemenschliche isch a 2. Stell gsi, het aber au gad passt.
Also 2 Flüge uf ein Streich

Grüssli
Tara

31.07.2008/02.08.2008

28.10.08 10:14
maju 

Re: Hilfe Photograf

et voilà das wet ig o

mir hürate am 02.05.2009

28.10.08 10:26
Tara 

Re: Hilfe Photograf

Maja

Han dir en Gästebuchitrag gschickt mit de homepage

28.10.08 10:35
maju 

Re: Hilfe Photograf

ou du wo finge i z gästebuch?
mir hürate am 02.05.2009

28.10.08 10:38
Tara 

Re: Hilfe Photograf

Maju

Muesch din Name aklicke

 1 2
Prisunterschiede   Fotografinne   Photograf   symphatisch   Persönlichere   Zwüschemenschliche   Fotografin   Gästebuchitrag   Gesellschaft   Kandidatinne   mitfiebere   entscheidig   Schwarzweiss   Hintergrund   fotograf   sympathisch   mitfieberet   zwüschemönschliche   professionelle   entscheide