| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 32 .. 44
05.03.09 12:41
Muus2 
Re: Hochzeit 2010

Das machi au omeschnoigge, Idee sammle etc. Macht soo freud! Freu mi de scho riesig uf d Vorbereitige!

05.03.09 14:05
canadienlady

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010

Ds wichtigste isch scho, früäch gnueg ds luägä i welere Chilchä me wot hürate u wo när der Abe verbringe.
Mir hei im Bärner Oberland so vil schöni Chilchänä, dass es würklech chli "die Qual der Wahl" isch. Aber am Wucheend gö mir de, diä ir engärä Uswahl stehende Chilchänä, ga aluege u diä wo üs de gfallt, dert tüä mir när bereits reserviere. We das de müglech isch über nes Jahr im vorus
Was mir bereits scho agfange hei isch ä Gäschtelischtä ds erstelle. So geit hoffentlech niämer vergässä

Liäbä Gruess



Die Braut, die sich im 2010 traut...

05.03.09 14:37
Muus2 
Re: Hochzeit 2010

En Chile hämmer scho gfunde, die esch wunderschöön.. aber die nämed Reservatione för nöchst Jahr ersch ab endi Mai uf.. muesi mi nochli Gedolde!
Das glaubi dir dases schwer esch zom Entscheide, im Aargau hets leider ned so wahnsinnig vell schöni.. drom send die wenige Paar halt gfraagt.

Mit de Gästeliste hämmer au scho agfange, s chont eim emmer weder öper i Senn und au dass mer wösse wie vell Lüüt öberhaupt ca. chönte cho. Budgetplanig hämmer au scho halbwägs gmacht, be schön verschrocke wonis Total gseh han ;-)

05.03.09 14:49
canadienlady

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010

de hoffä ig doch sehr, dass dir zwöi i dere chilchä chöit hürate, wo dir usgsuächt heit.

äs chunnt eim würklech immer wider öbir i sinn für uf d Gäschtelischte...

Budget hei mir no kes ufgstell. wird aber de ds nächschte si, wo mir müässä mache. ds total stellt mir scho itz d haar ds bärg.


Die Braut, die sich im 2010 traut...

06.03.09 00:02
Wolke7 
Re: Hochzeit 2010

Hallo zusammen

Hier ist noch eine, die im 2010 heiratet..und endlich am richtigen Ort zu Quatschen ist.

Ich stell mich hier auch mal kurz vor; ich bin aus der Zentralschweiz und freu mich meeeega auf den Sommer 2010.

Wir haben bereits die provisorische Gästeliste un die Budgetplanung gemacht. Kirche, Pfarrer und Location sind in Bearbeitung. Bei den Brautkleidern bin ich aber noch nicht angelangt. Schön, aber zu wissen, dass ihr auch bereits mit der Planung angefangen habt.

Grüsse
**Wolke7**

06.03.09 20:03
dee-dee 
Re: Hochzeit 2010

Wir werden hier immer mehr


****

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010

08.03.09 21:20
calla 
Re: Hochzeit 2010

hallo mädels, meld' mich auch mal wieder waren in den ferien und hatten so einiges um die ohren...

allen "neuen" bräuten, ein herzliches willkommen!

eventuell würde es sich bald lohnen, wenn wir im ersten thread eine kurze liste machen mit:

nick/ort bzw.herkunft/hochzeitsdatum

was meint ihr? ich habe den überblick leider schon verloren wer/was/woher usw, da ich nicht täglich hier im forum bin,..
habe aber gesehen, dass ich verstärkung aus dem raum zürich erhalten habe ..

unser einladungs-karten-prototyp steht und einen ersten teil der tischdeko ist bestellt... vor 2 wochen habe ich noch kontakt zu einem trauringhersteller in DE aufgenommen (fischer trauringe) da die unseren traumring haben. ich habe von einigen seiten gehört, dass die eheringe in DE um einiges günstiger sind und zusätzlich kann ja noch die Mwst. zurückgefordert werden. ein freundespärchen von uns hat ihren ring in der schweiz gesehen für 3200.- (beide zusammen) und schlussendlich in DE umgerechnet für 2600.- gekauft...
eventuell kann jemand von euch auch von diesem "tip" profiteren...

(...obwohl wir ja die schweizer wirtschaft ankurbeln sollten )

09.03.09 12:44
babs 
Re: Hochzeit 2010

Hallo Zäme

Mol e chlini Frog a alli 2010 Bräute: Düend ihr "nur" Zivil hürote oder au Kirchlich?? Mir sind im Moment grad e chli im klinsch was mir sölle mache.

LG Babs

09.03.09 12:56
canadienlady

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010

Hallo Babs

Also mir tüä zivil und chilchlech. Na ja wenn schon, denn schon
Mir finde weme scho zivil tuet, chame chilchlech o no grad. und uf ds wiisä chleid wetti de scho nid verzichtä

LG Canadienlady

Die Braut, die sich im 2010 traut...

09.03.09 12:59
babs 
Re: Hochzeit 2010

Hoi Canadienlady

Jo das isch ebe bi mir au so aber mi cha jo au ufem ne Schloss Zivil hürote oder nid und das in Wiss??? Mi Schatz wür drum nur mir z lieb ir chile hürote und das chas jo au nid si.. Oder gseh ni das falsch? I mine auge müend da beidi welle

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 32 .. 44
Kirchlich   standesamtlich   Location   heiraten   verlobt   bereits   °oO°oo°   dee-dee   standesamt   reserviere   einladungskarten-prototypen   Verliebt   winterbraut   einladungs-karten-prototyp   chleider   verheiratet   Hochzeit   reserviert   Schloss   Grüessli