| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 44
12.05.09 15:39
Lola

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010

hoi zämä, sodeli jetzt chum ich au no...

ich gang am sa. mal is samyra fashion go luägä.

äs isch no früäh aber äs isch ganz bi mir i dä nöchi ;-)

het det mis zivilstandesamtkleid und hochziitskleid gseh. bin ja gspannt...verzells eu dän..

grüässli lola

12.05.09 15:49
Boo_1982 

Re: Hochzeit 2010

Soefeli82: dir chöit das aber so richtig lang gheim haute. ig chönt das bau nid. bi üs wüsses itz eigentlech mittlerwile aui wichtige persone u äs macht auso scho vo säuber drundi. wie me so schön seit, ds buschtelefon funktioniert. me gseht so a de reaktione guet, wär sech würklech fröit für eim u wär säuber o gärn wett. bi üs im engere fründeskreis si mir afa die erschte, wos akündiget hei u teilwiis si si aber scho einigs länger zäme aus mir, de merkt me aube, we d'frou eigentlech o scho lang wett... ig säge eifach aube, äs isch ja no lang bis nächschts jahr u ufs mau simer de doch nid die erschte...

12.05.09 16:08
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010

@boo - äs bruucht hölle vil. mengisch muäsi richtig uf ds mul hockä! bi de froh, wes ändlech alli wüsse. ja ja das guetätä alte buschtelefon. das funktioniert i üsere verwandschaft o beschtens! wär weis was sech bis nächst jahr no ergitt. u we diä froue doch so gärn würde hürate, wiso mache si de nid der atrag. äs steit niänä das der ma das mues mache. aber das hürate cha asteckend si, hani o scho bi anderne gmerkt.

grüässli

12.05.09 16:27
Muus2 
Re: Hochzeit 2010

Da wär för me au schwer, gheim z phalte! Mer händ zersch au e Wuche welle warte, aber händs denn doch e Tag spöter de wichtigste gseit :-)
Da esch eusi Verwandschaft au so.. vorallem wens mis Grossmami weiss, de weisses wörkli jede!!

Ehr händ ja scho klari Vorstellige vom Chleid
Ja s Mery's isch rächt tüür, aber i ha mer gschwore dasi bim Chleid ned wot spare (osser es esch öbertrebe tüür).. und wenns es gönstigers esch hani omso meh freud! Haaach.. ha grad weder sones kribble weni dra dänke

13.05.09 10:45
babs 
Re: Hochzeit 2010

Hallo Zäme

Hach bin ich froh as ich nid die einzig bin wo no muess ufs Muul hocke. Au mir fallt es zuenehmend schwer nid über das z rede. Aber mi Schatz meint mi muess jo nonig pressiere will no es Johr god bis mir Hürote. ( So Fies). Jänu.
Auso zum Thema Chleid.. I ha mis au scho kauft und han meh zahlt wider asi eigentli plant ha aber i han au gfunde asi döt nid spare wenns nid all zu Tüür isch denn mi hürotet jo nur einisch.. Und i ha mi ebe i das Chleid verliebt.

Liebs Grüessli

Babs

13.05.09 11:08
minzentee76 

Re: Hochzeit 2010

... ond ech be froh dass ech ned die einzig ben wo s chleid scho kauft het!

verliebt seit 26.3.2006 / verlobt seit 19.12.2008 / hochzeit am 19.6.2010

13.05.09 11:12
babs 
Re: Hochzeit 2010

Jo Minzentee wenn di ines Chleid verliebsch bringsches ehh nüm usem Chopf Emu ig nid.

13.05.09 11:16
minzentee76 

Re: Hochzeit 2010

mer esch es äbe genau glich ergange. eigentlich hätis ändi johr welle bstelle, aber da das ned möglich esch gsi (esch en spezialkollektion ond gets pro grössi nor eis) hani mi müesse entscheide... s guete esch gsi, dass es halb so vel kostet het wie mer s budgetiert hend gha!

verliebt seit 26.3.2006 / verlobt seit 19.12.2008 / hochzeit am 19.6.2010

13.05.09 11:40
Muus2 
Re: Hochzeit 2010

Das glaub ich euch gärn.. wemmer sich ines Chleid verliebt muess mers eifach grad ha, schösch esches denn ev. wäg und denn beroisches. Mech ziehts au sehr ine lade, well i weiss dasi schösch grad eis wörd poste.. wo hesches kauft babs?

13.05.09 11:46
calla 
Re: Hochzeit 2010

wow, ihr händ eui chleider scho poschtet?? ich muen mi no bitz gedulde... mer gönd im auguscht mal uf dsuechi... hoffe ich finde dänn au so schnell eis

 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 44
reserviere   °oO°oo°   verheiratet   bereits   standesamt   standesamtlich   Grüessli   Location   Hochzeit   einladungskarten-prototypen   winterbraut   verlobt   heiraten   dee-dee   reserviert   einladungs-karten-prototyp   Verliebt   Kirchlich   Schloss   chleider