| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 22 .. 31
07.09.09 09:49
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

oh, gseh gad äs wär www.ichwünsche.com .... wo löhnd ihr eui chärtli drucke?

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

07.09.09 10:01
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

mir händ sie au über www.ichwünsche.com gmacht.. jo mir händ mol so dWahl zwüsched Maledive und Bora Bora müesse tröffe.. min schatz wott unbedingt Overwaterbungalows ha und diä gits nu in Französisch Polynesie und Maledive.. und Male isch immerno billiger drum hämer üs schlussendlich für Male entschiede und ihr? sinder eu nonig so einig? üsi iladige hämer gad über üsen Fotograf machä loh mit Bilder vo üs druf.. mir gfalleds no guet so.. ihr machäd sie sälber demfall??

07.09.09 10:13
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo mir mached d iladige sälber, i bastle halt gern mir händ üs no nöd definitiv entschiede... evt. e java rundreis und nachane uf bali...


****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

07.09.09 10:34
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

ah das wär jo au cool.. mir gönd nögste summer ebe no uf kanada Verwandti go bsueche wo usgwanderet sind.. das sind sone art zwüschehochzitsreis.. und im 2011 gömer dänn i üsi richtige flitterwuche will mir bedi no a schuele dra sind und zwenig zit hetet zum noch dä hochzit gad go..
jo i due au so gern bastle, i mach däfür üsi tischdeko sälber mit dä namenstäfeli uf dä tisch..
wänn händ ihr wölle eui iladige verschicke??

07.09.09 11:24
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

mir düänd d iladige entweder mitti dez. oder suscht mitti Jan. verschicke, mir wüssets no nöd gnau.. ihr? ahjo, kanada isch jo au scho bitzli flitterwuche, oder?? so läss, döt ane wett i au no emole, irgendwenn

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

07.09.09 11:29
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

mir schickeds scho chli früener.. so mitte endi oktober november so um das ume.. über wiähnachte händses üs nöd empfohle zums verschicke und en teil iladige goht jo au uf kanada.. darum simmer chli früener dra..
jo scho i freu mi au scho riesig es isch voll hammer döt (also find ich) i würs dir empfehle. mir gönd mitem Camper dänn gsehsch uuu viel vo dä natur und so das isch halt scho genial döt.. und halt wiedermol dä teil vo dä verwandtschaft dänn zum gseh isch au voll schön.. ouh jo nögst johr das söt es voll es schöns johr wärde.. aber halt au streng mue dänn afange lärne..

07.09.09 11:32
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

du däri froge wiä du dini chärtli machsch? also so farblich und so??
nimmt mi wunder..

07.09.09 12:19
bettinli 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo da mit äm ziitpunkt für d'chärtli z'verschickä isch bi üs grad auch chli thema. hans eigentli no da johr wöllä schickä. will i vilnä gschäfter muäsch jo bis ende johr d'feriä igeh. und den isch jo blöd wen den öper feriä plant.
nu üsi trauzügä hends gfühl da segi viel z'früä. mir sölled diä erscht ende johr schickä. und uf z'mol isch min schatz au därä meinig... chli müähsam.
Naja i baschtlä jetzt mol und wens den fertig isch.. den chömers jo nomen besprechä

07.09.09 13:00
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hey Bettinli
Wenn hüroted ihr denn? Bi üs hets immer gheisse, es halbs Johr vor em Hochzit verschicke wär ideal. Das gäb bi üs denn mitti Oktober zums verschicke. Ich gang übermorn zu mim Mami, mir baschtled si zämme. Und denn weiss i nonig so genau, öb i denn würklich nomol en Monet wart mit verschicke...
Mit de Ferie gib ich dir rächt. Wobi, däne Lüt wod würklich willsch drbi ha hesch euer Hochzitsdatum sicher scho gseit, oder nid?
Liebs Grüessli
Speedy

07.09.09 13:42
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo i han au scho ghört es halbs johr mir schickeds öpe 8 mönet vorher.. will über wiähnachte händs mir ebe es paar abgrote will dänn so viel lauft und mer jo au so viel chärtli überchunt und so.. diä meiste lüt wüsseds jo eh scho.. und januar hani spot gfunde wil mir jo im Juni hürotet..

@speedy: gäll wämers dänn scho hät dänn dänki au wege nöd gad verschicke chunt jo au nöd druf a find ich.

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 22 .. 31
ehevorbereitungsverfahren   verlobt   heiraten   bearbeitet   Winterthurer-Bräute   kirchlich   °oO°oo°   tinkerbell   Hochzeit   reserviert   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   verliebt   verheiratet   standesamt   reservieren   September   wünsche   schloss   termin-missverständnis   grüessli