| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 23 .. 31
07.09.09 14:40
beauty 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hallo zusammen!

ihr wart ja auch alle schon fleissig so schön.....
wir verschicken die Einladungen sobald das Datum für die standesamtliche Trauung def. resreviert ist! Wir können das drum frühstens 8 Monate vorher.. es wird voraussichtlich November/Anfang Dezember bis wir die Einladungen abschicken oder verteilen können. Das wird sicher reichen... aber alle "wichtigen" Leute wissen das Datum eh schon...


Grüessli, beauty

08.09.09 12:08
bettinli 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

wir heiraten am 29.mai. also wenn wir sie erst nächstes Jahr verschicken sind es keine 6 Monate mehr.
Er hat eben gemeint, dass wenn man die karten so früh verschickt, kann man niemanden mehr ausladen. wenn wir sie später verschicken, können wir die einladungen nochmals ändern.
naja aber wie schon gesagt, ich bastle mal. wenn dann alle fertig sind, spreche ich nochmals mit meinem zukünftigen.

08.09.09 19:42
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

@niccarina: d chärtli sind dunkelorange. döte tüänd mer spiegelglas drufchläbe und döt drüber en streife mitem text: wir heiraten. isch ä chli schwär zums genau beschriebe. Endi sept. düämers dänn baschtle und je noch luscht und luune afangs dez. oder susch im jan. verschicke. wahrschindli bini dän wido so ungeduldig und chas chum erwarte zums verschicke

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

09.09.09 09:27
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

@veja: mol chans mir chli vorstelle. cooli idee. dänn händer demfall dFarb dunkelorange a dä hochzit? jo i glaubs dir mir gohts änlich. Mir händ jo gseit oktober aber wänns mir dänn scho händ chanis glaub au nümä abwarte..
mached ihr demfall au tischdeko und chärtli und so sälber?

09.09.09 20:06
cinderella76 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hallo zäme

bin auch wieder mal da. müsste dringend noch location-vorschläge in zürich oder luzern haben! freitag in einer woche haben wir das zivile, yeeeehhh!

wer hat noch gute ideen für location?

wichtig ist dass man gut und lange sounden kann und es sollte doch festlich sein, der ort und umgebung!

grüessli

cinderella

11.09.09 18:26
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo, d chärtli mached mir sicher sälber. tischdeko wüssed mer was mer wänd, aber weiss no nöd obis sälber mache oder nöd. ha jo no ziit zum das entscheide :-)

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

01.10.09 07:26
sybs 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hoi Zämme

Mir hürote am 18.09.2010 kirchlich, zivil wüsse mir leider noni will mr erscht es halbs Joohr vorhär dr Termin beantrage cha.

Isch das nit verruckt wie mr scho frieh muess afo plane und reserviere?

Mir hän d Kirche für dr 18.09.2010 für dr Nomidag reserviert und bereits jetzt scho isch e Afrog cho ob an däm Nomidag no e zweits Päärli ihne chönt. Zum Glück hän mir scho reserviert kha!
Wie mache dir das mit dr Planig vom Tagesablauf vo eurem grosse Dag? Ich ha an e Excel Sheet dänkt wo mir die einzelne Zyte itrage - aber vo wo wüsset ihr z. B. wie lang ihr ca. für e Apéro mien rächne oder wie lang d Kirche goht? Isch das e grobi Schätzig oder spicke dir vo anderne Hochzyte?

Hän ihr ev. e glatti Idee wie sich die einzelne Gäscht, am Fescht, am beschte kennelerne?

Freu mi uff euri Feedbacks!

LG
Sybs




01.10.09 10:25
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hallo sybs

äs isch würklech verruckt, wiä füräch me afaht planä u organisiärä. aber ig liäbä u üses hochzit nimmt langsam formä a.

ja ig gibes zuä - der tagesablouf isch bereits parat. mir isch mini schwöschter beratend zur site gstandä. si het vor 3 jahr ghürate u weis wiä lang me für was ungfähr het. mir hei 2 zittä als ahaltspünkt gno. u zwar morge am 10ni u am nami am 2. am 10ni isch ds liächt vor sunne so schön u drum sött den fasch gföttelet wärdä u am 2 gömer id chilchä :o) der räschtä heimer handglänk mal pi.

also mir hei nüt speziells vor mit de gescht, dass si sech lehre kenne. mir wärdä se o nid aschribe. will schliässlech hei alli zämä äs mundwärk wo funktioniert u chöi zämä redä.

liäbä gruess usem bärner oberland



Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

01.10.09 11:18
Zorrolino

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Also mir händs öpe glich ghandhabt wie Soefeli82. Mir wüssed wenn d'Chile losgaht (13:00) und wenn dass mir am Abig öpe wänd bim Restaurant si (ca. 18:00). Alles andere dezwüsched überlönd mir eusne beide Trauzüginne.
Mit de Planig muemer würkli wahnsinnig früeh afaa, aber ich finde es macht au riisig vill Spass und ich chan mi so jedä Tag woni dra plane und schaffe uf euses Hochziit freue !
Wiemers mit em Kännelerne vo dä Gescht wänd mache weissi nonig, aber bi eus chömeds sicher Namestäfeli über.

Unser Liebesglück wird am 04. September 2010 gekrönt...

01.10.09 12:17
Sposina 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hoi Sybs

Mir händ de Termin förs zivile Hochziit före 29.07.10 fängs chönne reserviere, froged doch bi euchere Gmeind mol ah.

Tagesplanig: Mer Plane au ned wörkli vell, i fende schösch chonsch nome i stress a dem Tag. D Chele esch am 1-2, und s Fest am Obe fot öpe am 6i ah, also ischs Apero eifach die Ziit zwösche enne.. ev. plane mer no öpis chlises met de gladne Gäst. Fötele wärde mer zwöschem Apero und Fest, wel mer eus ersch ide Chele gsänd.

I be de gilche Meinig wie Soefeli, mer mache au kei Namensschildli, mer cha jo metenand rede.

Liebs Grüessli und vell Spass bim Vorbereite


 1 .. 10 11 12 13 14 .. 23 .. 31
Winterthurer-Bräute   September   standesamt   °oO°oo°   verlobt   kirchlich   wünsche   verheiratet   Hochzeit   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   reservieren   heiraten   termin-missverständnis   reserviert   grüessli   ehevorbereitungsverfahren   schloss   verliebt   bearbeitet   tinkerbell