| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 23 .. 31
01.10.09 12:35
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Chunnt ebe uf d Gmeind druf a, in Winterthur chasch au erscht 6 Mönet im Vorus reserviere. Heisst für mich, in guet 2 Wuche dörf ich ÄNDLICH dört alütte!

Bi dr Tagesplanig hani e bitz meh dinn, will mir am Vormittag bi schönem Wätter no wänd go Föteli mache. Süscht hämmer aber au nid vil meh als Träffpunkt vo de gladene Gäscht, Beginn Trauig, Apéro und Znacht. Bim Apéro müend ihr eifach unbedingt gnueg Zit iplane für alli Gratulatione! Mir löseds eso, dass vor em Znacht no e Carfahrt über Land plant isch. Und je nach däm, wie lang de Apéro goht, fahrt dä halt e chli witer oder weniger wit. Apéro und Znacht sind vom Ort här 20 Autominute vonenand entfärnt. Drum träffed sich ebe die gladne Gäscht au bim Restaurant und wärded mit em Car zur Chile brocht, damit si Zobe denn s Auto scho dört händ und bim Apéro nonig so gross müend ufpasse.

Namensschildli grieged üsi Lüt au.

Liebe Gruess
Speedy

01.10.09 14:51
peja 

hallo mädels

bei uns ist es ende mai soweit.. freuen uns sehr! die vorbereitungen sind am laufen..
haben bis jetzt:
- trauzeugen
- pfarrer
- trauungsort
- restaurant
- hotelzimmer

fehlen noch;
- einladungen
- wunschbuch
- tischkarten
- blumenschmuck (habe ich im kopf) :-)

tagesplanig machet mer au nid gross.. termin trauig u ca. ziit wo mer im resti isch.. glaube suscht gits chli än stress.. mer sind nume ca. 30 lüüt, da machet mer ke namenstäfeli, die meischte kennet sich

01.10.09 14:52
peja 

hallo mädels

bei uns ist es ende mai soweit.. freuen uns sehr! die vorbereitungen sind am laufen..
haben bis jetzt:
- trauzeugen
- pfarrer
- trauungsort
- restaurant
- hotelzimmer

fehlen noch;
- einladungen
- wunschbuch
- tischkarten

tagesplanig machet mer au nid gross.. termin trauig u ca. ziit wo mer im resti isch.. glaube suscht gits chli än stress.. mer sind nume ca. 30 lüüt, da machet mer ke namenstäfeli, die meischte kennet sich

01.10.09 14:52
peja 

hallo mädels

haben bis jetzt:
- trauzeugen
- pfarrer
- trauungsort
- restaurant
- hotelzimmer

fehlen noch;
- einladungen
- wunschbuch
- tischkarten

01.10.09 14:55
peja 

oww ägsgüsi!!! :-) bin neu im forum.. :-)

12.10.09 21:44
tonie 

hey speedy
wegen dem reservieren hab ich gleich ne frage. angenommen wir heiraten am 24.08.2010. an welchem tag darf man dann auf dem standesamt anrufen, um den termin abzumachen? am 23.08.2010 oder erst am 24.08.2010? danke! ich möchte das ann eben auf keinen fall verpassen.

13.10.09 08:08
peja 

so viel ich weiss, ist da jedes standesamt anders.. bei einigen kannst du schon jetzt den termin reservieren, bei anderen erst ab 01.01.2010.. am besten rufst du an und fragst mal nach..

13.10.09 08:29
speedy 

Peja hat recht, das ist auf jedem Standesamt anders. Bei uns in Winterthur steht auf der Homepage, dass man 6 Monate vorher reservieren kann. Ich wäre jetzt davon ausgegangen, wenn wir am 16.4.10 heiraten wollen, dass wir dann am 16.10.09 anrufen können. In Schaffhausen war eine Reservation für den 23.4.10 aber schon am 1.10.09 möglich. Vielleicht kommt es auch in Winterthur nicht ganz genau auf den Tag sondern nur auf den Monat drauf an. Aber wirklich herausfinden kannst du das nur, wenn du direkt anrufst. Ich denke, wir werden das heute mal ausprobieren.

13.10.09 10:05
tonie 

ich dachte, vielleicht weiss du das gerade, weil ich eben auch in winterthur heiraten werde. wäre halt grad praktisch gewesen. aber dann informier ich mich mal. aber erst nächstes Jahr.

13.10.09 16:17
FrauG

nicht registriert

für die winterthurerinnen: ja es ist auf den Tag genau.

ihr müsst euch noch etwas gedulden.

liebe grüsse frau g. aus winterthur

"...ich ha scho nümme dra glaubt!"

1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 23 .. 31
bearbeitet   standesamt   reservieren   grüessli   wünsche   verlobt   Hochzeit   kirchlich   tinkerbell   verliebt   schloss   termin-missverständnis   ehevorbereitungsverfahren   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   verheiratet   heiraten   September   reserviert   Winterthurer-Bräute   °oO°oo°