| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 31
22.02.10 13:07
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hallo mitenand..

bi üs gohts no 3 mönet und 2 wuche.. da goht so huere schnäll.. i bin scho richtig nervös..
werdet ihr au scho alli chli nervös?? müender no viel plane? i han sgfühl es isch no sooo viel zum tue..

22.02.10 13:57
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hoi Nicarina
Also ich bi au deftiv nervös, aber bi mir gohts au nur no 54 Täg, nid mol me zwei Mönet! Und ich glaub langsam, das Gfühl, dass no so vil z tue sig, het me bis am Schluss. Langsam han ich vor allem s Gfühl, es wird äng für alli die Sache wo me no neume mues bstelle. Drbi ligge mer überall genau in dr Planig, und bim Plane hämmer jo schliesslich au öppis überlegt.
Liebs Grüessli
Speedy

22.02.10 14:04
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

o wow jo das goht huere schnell.. wa müender dänn no alles organisiere jetzt?? no viel?



22.02.10 14:28
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Säge mer so: Matchentscheidendi Sache sind keini me offe. Was fählt uns no? Details wie:
S Menü
d Tischordnig
d Namenschärtli
d Gaschtgschänk
de Apéro (die genau War, de Beck isch scho vorinformiert)
d Blueme

Jo das isch es eigentlich. Wobi s Restaurant eh no Betriebsferie het, Tischordnig isch denn sicher schnäll gmacht (hani eigentlich praktisch im Chopf, eifach nur nonig ufgschriebe), d Namenschärtli sind au schnäll baschtlet und d Gaschtgschänk chani bstelle, sobald de Februar-Lohn cho isch und ich ha chöne uf mini Kreditcharte überwiese. Ha ebe e Prepayd-Charte. Und Blueme längt au no 3 bis 4 Wuche vorane.
Ah, und am 8. März hani no Termin zum s Chleid apasse. Die mached das immer nur so öppe en Monet vor em Termin, findi no guet.
Jo und de Räscht passt. Und bi dir?

22.02.10 14:36
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo diä gröbste sachä hämmer au.. es sind nuno Finheite..

1. Bibeltext für dä Pfarrer, inkl. Trauspruch und Trauverspreche (woni sälber erfasse)
2. Tischornig (sMenu hemer gad letschte Fritig besproche)
3. Namenschärtli (diä machi sälber)
4. Tischchärtli inkl. Gastgschenk (diä machi sälber)
5. Songuswahlene Kile und fürs Esse
6. Apéro und Hochzitsturte düemer dä Samstig defnitiv bespreche
7. alli Accessoires für dHoor und Unterwösch inkl. Schueh fähled mir no mueni au no go und schleid dueni dän am 17. März abstecke loh und dänn mueni nomol vorbi zums go hole und luege ob alles in ornig isch..

ouh jo Probefrisur und Probeschminke mueni auno machä.. dä Tanzkurs isch au no offe aber dä fanged mir au mitte März a.. jo dZit goht jetzt sicher schnell.. dä März und dä April isch scho fast usbuecht zum sachä plane und organisiere..

dblueme hemer scho.. da hämer früener agfange da mir nöd so zit hend unter dä wuchä zum organisiere..


22.02.10 14:47
haexli75 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hoi zäme

Cha mi nume aschliesse. Bi üs geits keni 10 Wuche meh und so langsam aber sicher wirde ig au närvös!

Bi üs isch no offe:
- Menü (S'Restaurant het äbe no zue bis nächst Wuche) und Hochzytstorte
- Apero (Wo isch klar, aber s'was fählt no) -> Die hei aber au no zue bis im April
- Blueme
- Tischornig
- Nameschärtli und Gaschtgschänk
- Kleider apasse (ersch 6 Wuche vorhär)

Derfür ha ig alli Accessoirs komplett und Probeschminke/-frisiere scho dure. März / April isch au bi üs komplett usbuechet. Es isch zwar au nümme Grosses, aber es brucht halt alles no Zyt.

Morn gö mer jetz uf jede Fau ufs Standesamt (Formular si jo scho igreicht etc. aber morn müe mer jetz no persönlech verbi go) und am Donnschtig zum Notar dr Ehe- und Erbvertrag go unterschriebe. Und när gots de Schlag uf Schlag.

Ig wünsche Euch au im Endspurt no viu Vergnüege bim Organisiere.

Liebi Grüessli
Haexli75



** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


22.02.10 15:08
Carmile 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

mer hend gad hüt sdefinitive ok vo beidne pfärrer becho und somit isch mer wohl de grösste stei vom herz gfalle. jetzt isch alles wo kritisch gsi isch gebucht. einzig, es isch nomol alles türer worde, was mi echt nervt. fotograf, dj und musikerin hend mer bisher nöd is essensbudget iberechnet, will mers eifach schlichtswegs vergesse hend:-9 und es hend no es paar kollege sit em versende oder kurz vor em versende vode safe-the-date kärtli e fründin. zudem isch de dollarkurs gstige und somit de ringpris um 1500 chf :-(

aber abgseh vode finanze laufts echt guet.was gits no?

- torte probiere und bstelle
- blueme wüsset mer was, bruchet no e gschide lade däfür
- hochzitsmenü testesse so i 1-2 monet
- kleid abstecke loh
- ring go abhole mit gravur, freuuuu
- iladigskärtli fertig mache und versende
- hochzitspage fertig mache
- menükärtli fertig bastle
- tisch und namenskärtli afange bastle, wobi das en chline ufwand isch
- papierkram standesamt und co.
- gespräche mit de pfärrer

das isch das wo mer spontan ifallt..au jo und tanzkurs mache, sin azug poste und ussueche, flitterwuche fertig plane..aber es chunt mer nümm noch soviel vor. zbw. wieder sache wo i lieber han.

22.02.10 17:15
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hallo mädels

mälde mich au wiedermal zu wort. han die letschte paar täg/wuche nid so luscht gha mich usztuusche will mer chli ghetto gha händ, jetzt isch aber alles guet und mer freued eus wieder uf euses hochziit!

mer münd au nüme viel mache, nämli:
- mis abgsteckte chleid probiere/abhole
- azug vom schatz abhole
- reschlichi namenstäfeli baschtle
- tischdeko/give aways baschtle (warte immerno uf eusi zältli-lieferig)
- probeessen
- menukarten drucken und zusammenbasteln (kleine sache)
- apéro besprechen (nur noch details)
- tanzkurs besuchen

JA- sagen :-)

liebe grüsse, calla

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

22.02.10 20:37
bettinli 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

jo viel ziit bliebt nümä und momentan han i au grad hochziitsfruscht: finde kein vw new beetle zum miete, än dj find i keine und d'fotografin cha nöd cho.

mir müend no folgendes mache:

tischchärtli fertig baschtle
deko
apero und esse definitiv bschtellä
coiffeur und make up
schleier und hendschä
chleid änderä lo
än florist sueche
neu au no än fotograf sueche
dj
tanzkurs bsueche (buecht isch er)
vorher no is solarium go :-)

02.03.10 17:07
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

cyst ist bereits verheiratet!
und, wie war euer tag?

diesen monat traut sich FrauG, alles gute im schlussspurt!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 31
September   kirchlich   reservieren   heiraten   ehevorbereitungsverfahren   standesamt   termin-missverständnis   bearbeitet   schloss   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   wünsche   grüessli   reserviert   Hochzeit   verlobt   verheiratet   verliebt   tinkerbell   °oO°oo°   Winterthurer-Bräute