| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31
21.07.09 13:50
Sposina 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Willkommen cinderella76, heirate auch im August, aber 2 Wochen später :-)

22.07.09 08:32
kimero

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hallo

Wir würden gerne am 11.6.11 heiraten

Grüssle Kimero

22.07.09 12:36
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hallo mitenand..
min verlobte und ich sind fliessig am organisiere... mir freued üs scho riesig.. aber leider gohts no so lang hani sgfühl..
aber mi nimmts scho wunder wiä wit sind ihr scho mit plane bzw. organisiere?

grüessli

22.07.09 13:21
Siby79 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hoi nicarina

mir sind au voller vorfreud, mir hürotäd am 15.05.2010 - s restaurant, d chilä, dä pfarrer, dä dj und dä fotograf hämmer buächät. i bi aber dä september no trauzügin und ha drum mis hochziit mol churz uf iis glait.
aber i freu mi scho so druf, mis chlaid denn chönä go ussuächä....

wiä wiit sind ir andärä scho?

grüässlis

22.07.09 13:33
silver83 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

ich han s resti, evt. scho der apero, der chirchä lüt i hüt no a, chleid vu obä bis undä, idee für d iladigschärtli namenstäfeli und platzchartä, friseur und kosmetikerin...ich denkä das isch es, meh fallt mier etz gad nid i

ich find sooo schön alles zvorbereitä, jedä tag chund mier öpis in sinn und den schrib is in min hz-block, dass ichs sicher nid vergissä...etz sind scho viel ideeä zämächo, so würd mier nid langwilig

nicarina wen hürotisch den und wie wit bisch den du mit der planig?

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

22.07.09 13:56
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Mir hei afange d chilchä, der pfarrer, der apero- und abeort, kosmetikere und coiffeuse reserviert. d trouzüge hei beidi zuägseit, u offertene vo diversne caterer si bereits itroffä. ds standesamt heimer für üses wunschdatum no nid chönne resierviere. der kanton bärn tuät ufä 1.1.10 reorganisiere u somit si ev. nümme alli lokal zur verfüägig wosi bis itzä ka hei.

d gäschteliste isch afange erstellt, chunnt natürlech fasch all tag no öber derzuäh, ds budget isch o gmacht u itz simer am ideeä sammle für ds tischchärtli, iladigschärtli und so. was mini trouzügin u ig o scho gmacht hei isch der ablouf vom tag. wenn ufstah usw wiä o der ablouf vom fötälä nach der trouig. ja ig weis viiiiiiiiel ds früäch was mir zum glück nid müässä studiere isch, was für namenschärtleni... diä wirds bi üsere hochzit nid gä.

i sache chleider bini afange chli im internet am luägä was es so alles git. ig dänkä aber de, dasi so afangs jahr mal ga ga luägä was so ume isch. u bis denn hani no chli zit um mi körper i schuss ds bringä

wünsche öich allnä ä schöne nami

22.07.09 14:57
Siby79 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

ach und übrigens, auch ich bin eine 2010er Braut

Siby79/30/SG/07.01/10.04.09/30.04.10(Z), 15.05.10(K)

Geniesst die Vorfreude

22.07.09 15:28
Krispy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hoi Mädels ech ha afe folgendi Sache fix:
Chleid kouft
Pfarrer+Datum
Zivils Datum+Ort
Chärtli fascht drockbereit
Gäschtelischte erstellt
Budget gmacht
Auto reserviert
Jahresplan, was in welchem Monat ansteht ;-)
Trauzeugin gefragt

wössemer scho, aber noni reserviert oder gmacht...
Location
Namenstäfeli
Teschchärtli
Car
Kapelle (reservieren wir in den nächsten Wochen noch)
Trauzeuge
Tefelmajor

Jetzt bin ich am Catering und Fotografen schauen. Da kann man echt den überblick verlieren! Ich habe gerade Ferien und es macht voll Spass so ein paar Tage lang dran zu bleiben und zu planen


22.07.09 16:07
nicarina1985 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hey ihr alli..
wow do sind gad es paar feedbacks cho..

also mir händ dChile scho reserviert (uf dä 12.06.2010) dänn hämmer scho sRestaurant, dä Fotograf und üsi iladigschärtli simmer gad am ussueche... i werde dänn so am september afange brutchleider aluege uf das freui mi fast am meiste irgendwiä isches dänn eifach so klar dänn das mer unter dHube chunt..
dTrauzügin wird demnächst au scho agfoged uf das bini jetzt scho nervös.. mol luege was sie meint.. ansonste simmer im moment am Pfarrer ussueche und DJ für üses fäst.. dänn hämer no en Sänger agfroged für dChile.. jo also sind immer chli dra.. aber mit Tagesabläuf so wit bini nonig..
leider hämer sStandesamt nonig chöne reserviere.. das chömer früestens 6 mönet vorher machä. ah jo aber dGästeliste diä hämmer ziemli fix scho zämägstellt.. sind aber choge viel find ich.. jo mol luege.. evtl. chömed no paar däzue oder wäg.. aber säb weiss mer eh niä bis imene johr cha sich no einiges ändere a päärli und so..

aber i finds au voll schön sorganisiere, vorallem macht min schatz so schön mit. Er duet au vieles vo sich us chli luege und machä (natürli definitiv nu in absproch mit mir ) aber i han voll freud das au er so däbi isch..

ah jo und swichtigste üsi Homepage isch au scho recht wit.. jetzt müemer dänn nochli Details aktualisiere.

22.07.09 17:08
veja

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

also mir händ scho s reschti, dä pfarrer, d kirche, miis chleid, mini schue, s'muschter vodä hochziitschärtli und dgäschtelischte so plus / minus.. i finds mega lässig zum plane und cha chum warte bis nögscht joohr.. äs got no soooooo lang!!! heieieie

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****

 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31
kirchlich   wünsche   schloss   tinkerbell   °oO°oo°   grüessli   September   verheiratet   ehevorbereitungsverfahren   Hochzeit   verliebt   standesamt   termin-missverständnis   reservieren   Winterthurer-Bräute   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   bearbeitet   reserviert   verlobt   heiraten