| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit 2010 (Teil 2)
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31
12.08.09 11:00
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

ah sorry du häsch mini frag ja scho beantwortet hi,hi..

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

12.08.09 11:10
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Si säged ihm Schmidi, vom fc wüsst i eigentlich nid, aber är isch bi de cevi gsi und bi de füürwehr, und aktuell no im füürwehrverein und im samariterverein.
Jo und ich bi im Musikverein, also isch eh scho halb Wiesedange ad Hochzit iglade.
Wennd Luscht hesch chasch dir gärn üses Datum vormerke, vilicht triffsch an üsem Apéro no e paar Altbekannti.

12.08.09 11:14
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

oder schmidi, genau... ich han ihn demfall vor öpeme jahr sletscht mal gseh anere wohnigsiiweihig vome kolleg in zh wollishofe... (bisch döte au gsi ?)

ich weiss nid ob er weiss wer ich bin mer händ eus uf all fäll hoi gsei hi,hi.. muess fascht er si, will soviel schmidis i dem alter gits ja chum in wiesedange...?

säged dir nachnäme wie bissegger, brunner (brunni), höhener, baer, elsener, valda öppis? (im zämehang mit dim schatz?)

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

12.08.09 11:38
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Ha dir probiert e Nochricht schicke, isch das gange?

Min Held seit so zimmlich allne hoi, aber är kennt so viel Lüt dass es durchus mängmol vorchunnt dass er denn grad nid sicher isch wär dass jetz vor ihm stoht.

Ich kenn Brunners vo dr Musig, wobis natürlich vo däne au mehreri git. Elsener und Valda hani au scho ghört, aber würklich kenne tuen ich die Lüt nonig.

18.08.09 09:29
FrauG

nicht registriert

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

übrigens das genaue Datum ist bei uns der 22.05.2010...in der Kirche

zivil im März

Komme aus Kt Zürich, Region Winterthur, bin 31 jahre alt ...




"...ich ha scho nümme dra glaubt!"

02.09.09 20:35
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hole uns wiedermal aus der versenkung!
liste ist wieder aktuell

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

03.09.09 14:49
Meerjungfrau 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

He, darf ich mich euch anschliessen? Wir werden im August 2010 heiraten.....
Voraussichtlich am 11.8.10 zivil und am 21.8.10 kirchlich.... bin jetzt schon total hibbelig und voller Vorfreude

03.09.09 15:13
speedy 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hallo Meerjungfrau
Schön, wenn man so lange hibbelig sein kann, gäll? Bei dir gehts sogar noch ein rechtes Stück länger als bei mir. Frage mich manchmal, ob es jetzt wirklich noch 225 Tage kribbelt...

Also auf jeden Fall bin ich auch total aufgeregt und freue mich auf alles, was noch auf uns zukommt.

04.09.09 09:47
beauty 

Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

Hallo Bräute 2010

ich heirate auch nächstes Jahr!! am 3. Juli 2010!! und ich freue mich schon riiieeesig drauf!!
was habt ihr schon so alles geplant oder organisiert?

es liebs Grüessli
beauty

04.09.09 10:15
calla 
Re: Hochzeit 2010 (Teil 2)

hy beauty

willkommen bei uns. magst du auch auf die liste (1. Seite)? bitte notiere alle deine angaben, dann kann ich die liste ergänzen!

schön - nochmals eine heiratswillige braut hi,hi...

wir haben eigentlich alles was wir bis dato machen konnten gemacht. am 12. geh' ich mit meinem schatz nach bern in den brautschuhladen und etwas bummeln... nach unseren ferien werden wir dann die eheringe kaufen.

was hast du alles schon organisiert?

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31
kirchlich   Winterthurer-Bräute   grüessli   reserviert   standesamt   Hochzeit   reservieren   verlobt   schloss   wünsche   termin-missverständnis   juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   °oO°oo°   verliebt   heiraten   bearbeitet   September   ehevorbereitungsverfahren   verheiratet   tinkerbell