| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit einmal anders :-)
 1 2 3
07.10.09 09:42
Gloeggli 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

Sorry esch mer zfrüeh ab.

Han gschwend a Frog, gäll ehr händ z Eglisau im Weierbachhaus zivil ghürote? Chasch du mer gschwend öbbis zom Trauuigsrum säge, diä vo dä Gmeind hani grad gmerkt, chont ned so drus.
Onde im Weierbachhaus esch jo dä Gewölbekeller. Befendet sech s Trauuigszemmer au dete? Esch das ned im obere Bereich vom Huuus ond mer goht vom Sieteigang her ie, dä vo dä Stross her?
Wäri mega liäb wenn du mer wörsch Antworte.

Grüässli Glöggli

07.10.09 10:04
Inessa

nicht registriert

Re: Hochzeit einmal anders :-)

alles gute frettina, hört sich klasse an! bleibt nur noch eins zu sagen ... FOTOOOSS!!

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

07.10.09 12:51
Frettina 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

@Gloeggli

Ja genau, mir händ im Weierbachhus ghürote. S Trauzimmer isch obe, mer gaht bim Hauptigang ind und mues dänn zwei rächt steili Stäge deruf. S Zimmer selber isch eher chli, mit antike Möbel und ämene Chachelofe. Suche mal im Google nach Ortsmuseum Eglisau; det häts neumets äs Bild vom Trauzimmer. Susch chan ich dir au Föteli schicke wänd möchtisch.

Dä Gwölbecheller isch une, vom Igangsberiich her also direkt zuegänglich. Mir händ äbe dä Cheller dänn gar nöd brucht gha, wils so schöns Wetter gsi isch.

@Inessa
Vielen Dank - hab grad gemerkt, dass mein eingestelltes Foto nicht mehr vorhanden ist. Muss mal schauen ob ich hier welche hochladen kann; im Büro sind leider die meisten Hochladeseiten gesperrt.

07.10.09 12:59
Frettina 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

So, hat geklappt:


07.10.09 14:09
speedy 

Re: Hochzeit einmal anders :-)

Wow, Frettina, echt Wahnsinn!! Ich bin ja sonst schon ein grosser Fan von "weissen" Bräuten, aber dein Kleid ist ja echt Hammer! Und scheint auch voll zu dir zu passen, hast dich sicher sehr wohl darin gefühlt. Danke für die Bilder.
Liebe Gruess
Speedy

07.10.09 14:32
sunshine83 

Re: Hochzeit einmal anders :-)

Auch von mir nachträglich alles gute zur Hochzeit! Dein Kleid war ja echt cool!!!!


Just Married seit 25.09.09

07.10.09 16:28
Gloeggli 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

Hoi Frettina

S Föteli vom Trauuigszemmer hani gseh, esch of dä Page vom Zivilstandsamt Bülach. Mer goht demfall bim glieche Igang ie wiä wenn mer in Gewölbechäller goht? Han ebe gmeint, mer chöni bim Sieteigang au ie.
Mer hätted ebe gärn i das Trauuigszemmer welle, aber e dem Tag het scho öbber dä Chäller för Apero gmiätet. So chömmer das halt wörkli ned mache. Wenn mer of dä Siete vo dä Stross ie hätti chönne, denn wäre mer prima anenand verbie cho.

Danke för dini Helf.
Grüässli Glöggli

07.10.09 16:54
Frettina 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

@Gloeggli

Ach so, nei ich dänke bim Siiteigang cha mer nöd ine.
Im obere Turm z Kaiserstuhl hät süsch au no äs Trauzimmer: http://www.heiraten.ch/trauung/lokale.cg...p;id=1156755881

Mir sind det verusse gsi go fötele, hät mega schöni Bilder gäh.

@speedy + sunshine83

Merci vilmal! S Kleid hät übrigens massgschnideret mit dä Stola und äm Pettycoat nöd mal 300.- koschtet.

07.10.09 21:52
Gloeggli 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

Hoi Frettina

Danke för dini Infos. Das z Kaiserstuhl gseht au lässig us. Froge det mol noche, diä händ aber of dä Page dass em 1e SA. im Monet zivili Trauuige send, ond mer hüroted ebe am 1e SA. vom Monet. Naja probiere chanis mol.
Han au no dänkt bi eus z Eglisau ofemene Wieguät wäri au no öbbis. S einte esch sehr schön gläge grad oberhalb vom Rhie.

Händ ehr denn z Eglisau au no Föteli gmacht? Mer möchted gärn am Rhie onde chli Föteli go mache.

Grüässli Glöggli

08.10.09 07:47
Inessa

nicht registriert

Re: Hochzeit einmal anders :-)

sauber, frettina geile frise nein sahst echt klasse aus, cooler stil! darf ich fragen wie alt ihr seid? dein schatzi sieht jung aus.. echt komisch wenn auf einmal die nicknames gescihter kriegen.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

 1 2 3
Standesbeamtin   Papierschnipseln   glücklicherweise   Trauuigszemmer   selbstgemachten   Jahre“-angehauchte   50er-Jahre-Tick   frettina   Ballon-fliegen-lassen   massgschnideret   Zivilstandsamt   Wetterprognosen   Gesichtsausdruck   Hochzeitstorten   Hochzeit   50er-Jahre-Kleid   Hochzeitsoutfit   Freitagnachmittag   obligatorischen   Vorbereitungen