| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit einmal anders :-)
 1 2 3
08.10.09 08:14
Frettina 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

@Gloeggli
Zivil chasch äbe nume ufem Standesamt bzw. imene offizielle Trauzimmer (wägem Wiiguet). Oder würsch dänn det welle ä Zeremonie mache nachem Zivile?

Nei mir händ z Eglisau kei Föteli meh gmacht. Min Maa posiert äbe nöd so gern drum hämmer d Föteli vor dä Trauig alli i eim Schnurz z Kaiserstuhl gmacht.

@Inessa
Danke schön! Hihi, wir sehen beide etwas jünger aus als wir sind; ich bin 30ig und mein Schatz 28ig. Stimmt, ich finds immer total spannend, mal die Leute "hinter dem Text" zu sehen.

08.10.09 11:01
Gloeggli 
Re: Hochzeit einmal anders :-)

Hoi Frettina

Mer düänt 2i Woche vorhär zivil z Eglisau hürote. Möchted das nor im ganz chline Rahme mache met Trauzüge ond dene ehrne Partner.
Händ ebe afänglich mol a dem Tag Frietig au grad s grossä Fäscht welle mache, aber eusi Traumlocation esch leider denn scho usbuächet. Dorom duämmer wiä planet a dem Frietig zivil ond denn 2i Woche spöter s Fäscht mache. Dorom möchte mer am Nomi e freii Trauuig oder ergend öbbis ähnlichs mache. Wiä genau stoht no offe, send jetzt för das ebe no of dä Suächi nach öbbis passendem.

Grüässli Glöggli

09.10.09 17:15
Aengeli82 

Re: Hochzeit einmal anders :-)

Härzlichi gratulation an euch.. Luschtig, mir hän unsere Tag am 21. August 2010 :-)



In einer Beziehung seit dem 07. Oktober 2001
Verlobt seit dem 07. Oktober 2009
Hochzeit am 21. August 2010

 1 2 3
Wetterprognosen   glücklicherweise   selbstgemachten   frettina   Vorbereitungen   50er-Jahre-Kleid   obligatorischen   Ballon-fliegen-lassen   Hochzeitsoutfit   Hochzeit   50er-Jahre-Tick   Jahre“-angehauchte   Hochzeitstorten   Freitagnachmittag   Trauuigszemmer   Zivilstandsamt   Gesichtsausdruck   Papierschnipseln   massgschnideret   Standesbeamtin