Hochzeitsnacht zu Hause? |
|
1 2
|
20.01.08 18:48
smil09
|
Hochzeitsnacht zu Hause?
Hallo. Ha mol chli ä indiskreti Frog…Git’s under Eu Lüt wo d’Hochzitsnacht dähei verbringät? Bis üs isch äs ebä so, dass mär vom Restaurant i 10 Minutä mit äm Auto (Transport wird no organisiert) dehei wäräd. Drum macht äs Hotelzimmer nöd unbedingt Sinn. Miär müested da au selber zahle. Dezue chunnt dass mer grad am nögschte Tag für äs paar Tag gönd go wellnessä, womär dänn au imänä schönä Hotel sind. Anderersits isch dehei eifach so normal und ich wird wie immer am Morge muäsä ufstoh und Z’morge mache.Miär händ zwor lescht Johr äs super schöns Hus kauft (drum chömmär üs im Moment ebe au nümä jede Luxus leischte) aber wohned halt scho länger zämä. I dänk eifach d’Hochzitsnacht müäst chli öppis speziells si. Viellicht cha mä au eifach chli schön dekoriere oder so. Aber i wird d’Nacht vorher bi minäre Mueter verbringe und i dänk au nöd dass er am morge no Zit hät zum irgendwie schön irichte. Wiä mached iär da?
|
|
|
|
21.01.08 07:26
Pfunicht registriert
|
Re: Hochzeitsnacht zu Hause?
Wir gehen ins Hotel. Obwohl wir auch nur 10 min. von zu Hause sind.
|
|
|
|
|
21.01.08 11:54
Sibylle
|
mir fyre grad änet dr strass, und mir göh ou hei gah pfuse! i gloub ou dasmä nächer tod is bett gheit und das am liebste is eigene!
de chame ou blibe liege wiemä wott, zmorge nä wenn mä wott usw. i wott nid no täsche packe und is hotel gah, mir göh ja de när d wuche druf ga flittere de längt das!
daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008
|
|
|
21.01.08 12:56
jeannine79
|
also mir übernachtet grad im hotel, well eus shotel dsuite gratis überlaht ir hochziitsnacht :)
|
|
|
21.01.08 22:52
meitli
|
dehei übernachte isch scho guet...
...lueget eifach, dass niemmer, wo s lustig findet, s schlafzimmer vom brutpaar mit ballön, wasserbecherli, wecker oder ähnleche sache z fülle, a öie wohnigsschlüssel häre chunnt... we me allerdings fründe het, wo eim z.b. nachem apero d gschänkli vom gschänktisch hei zügle und denn o grad d wohnig no schön dekoriere, find i dehei übernachte o romantisch. bi üs isch no nüt entschide, aber i tendiere eher uf hotel, isch äbe gliich e bsungrige abschluss vome bsungrige tag.
;-) meitli
|
|
|
24.02.08 19:38
Sued78nicht registriert
|
Also mir festet ca. 50 Min. vo dehei wäg. Z'erst hei mir au es Lokal 5 Min. vo dehei im Aug gha, aber ig ha i dr Hochziitsnacht uf kei Fall welle dehei übernachte. Mir hei ebe scho bimene andere Päärli erläbt, das es mega schön isch, wenn am nöchste Morge mit dr Gsellschaft im Hotel chasch z'mörgele. Und en chlini Rästangst, das ebe z'Wohnig entsprächend dekoriert isch, bliibt au. Es mues jedes Paar für sich usefinde, was es wünscht. Min Schatz schloft au immer am liebste dehei, aber am Hochziit wot er au es schöns Zimmer. Denn chasch nach em Fest nur no en Stock ufe und is Bett gheie.
Wir heiraten am 28.06.08 auf Schloss Habsburg
|
|
|
25.02.08 08:55
jovianicht registriert
|
Hi zäme
Mier schlafid ai im Hotel wo mier fiirid. Ich findes eifach megaschön am nächste Tag dett ufzwache und nu fein mitenand als Ehepaar go zmörgele...
29.02.08 & 19.07.08
|
|
|
25.02.08 17:15
taro
|
Wir werden auch im Hotel bleiben. Die Hochzeitsuite wird sogar vom Hotel gesponsert.
|
|
|
|
1 2
|