| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitstanz
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 32
27.03.13 07:56
Nemo 

Re: Hochzeitstanz

Ich chan nur säge: mercie sorraya! ich finds e super zämestellig! wird sicher vielne hilfriech sie und öbs jetzt 100% korrekt isch oder nöd sichja wurst!
und die wo scho perfekt chönd tanze und wo genau wüssed was was isch, die holed sich au kei hilf da inne und für die andere langed das vollkomme!!

27.03.13 12:08
soraya1 

Re: Hochzeitstanz

Merci ihr Lieben. So eine schöne Aufheiterung.
Schön hat meine Zusammenstellung Anklang gefunden.


Bezüglich der Reinheit. Es ist so dass im Show-Niveau "Reine" Tänze vielfach keinen grossen Reiz mehr ausüben. (Das kennen die tanzenden Zuschauer schon) Deswegen wird gemixt. Ich habs versucht dies wenig drin zu haben. Aber man findet fast nichts das etwas hergibt. (Zwischen Anfängerkursen und internationalem Wettkampfniveau)

Ich zeig euch mal etwas extremes als Mix, das ich persönlich liebe: Steptanz (ala Fred Astaire und Ginger Rogers 1930,1940 also etwas vintage) und Salsa= http://www.youtube.com/watch?v=60Y5dBhsxAU Figuren daraus hatten wir in unserer eigenen Hochzeitschoreo (ohne Steppende Elemente, dass ist nicht so meins)

Vielen Dank und liebe Grüsse

13.05.13 18:17
butterfliege 

Re: Hochzeitstanz

Ich persönlich finde diese rumba toll...

http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F

Sind fleissig am üben.. hoffe das sieht dann einigermassen gut aus

13.05.13 23:02
daenu16 

Re: Hochzeitstanz

Liebi Soraya,
Ich find du häsch also mega kuuli Videos zämägstellt und mir hets gholfe.
Mir mached au grad en Tanzkurs und möchted am Hochziit au chli zeige das mir güebt händ....aber vorallem, das mir SPASS händ am Tanze :)))

14.05.13 07:15
soraya1 

Re: Hochzeitstanz

Liebe deanu
Gern gscheh :-) Tönt super. Was wend ihr den am hochsig tanze?

14.05.13 08:51
daenu16 

Re: Hochzeitstanz

Mir mached etz de zweiti Kurs (hend scho agfange vorem Atrag) und wetted denn viellicht so es Medley. Zur Ziit mached üs Cha cha cha, Jive und (sit es Paar Figure dezue cho sind) au Discofox am meiste Spass.

14.05.13 10:00
soraya1 

Re: Hochzeitstanz

Cool. Mer he au e Mischig gmacht. Walzer-Salsa u au scho a Shows Chacha-Salsa
Das chunt sehr guet a. Git immer echli Abwechslig. Vor allem we t Musigstil so unterschiedlich sie.

Das sie 3 Tänz, wo ihr sehr viel Möglichkeite hend. U wen ihr so viel freud hend u erst 2014 hüratet chönd er ja no ganz viel mache. De wird das sicher super.
Falls ihrs filmed, wür i sehr gern gügsle

14.05.13 10:14
daenu16 

Re: Hochzeitstanz

Es git doch die coole Videos uf Youtube wos denn mit Walzer afanged und denn stellt dMusig ab und denn chunnt ganz was anders das isch kuul !
Mal luege wies denn wird...vlt nämemer denn vorher sogar no paar Einzellektione (hend chli Füür gfange).
Ja wer weiss, vlt filmt öpper...

Wow du machsch sogar Shows. gits Videos vo dir?

14.05.13 10:52
soraya1 

Re: Hochzeitstanz

Einzellektione sind öpis sehr sinnvolls, gad we mer e eigeni Choreo macht. Je nach Lehrer chönt er eu uf Perfektion schlife la, was ja i de Gruppestunde weniger de Fall isch, da mer ja immer was anders macht.

Mer hend. Aber mit de Hochzit isch es den e bitz viel worde mit 3-4 mal Training/Wuche. U jetzt dü mer im Moment nu no für üs tanze, solang i studier.

20.06.13 16:18
valey 

Re: Hochzeitstanz

ohh jee de hochzitstanz.. ha chli angst das mer denn eus blamiered... mer send jetzt beid ned die suuuuupper tänzer

min schatz hed kei tanzkurs welle bsueche und hed gsiet ja ja mer tüend dehei de eifach chli üebe

und mer hend bis jetz nie chönne üebe weler ned hed welle...

ich glaub mer werdet denn dett stoh und eus chli hin und her bewegeee hilfe

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 32
härzschmärz-trennigs-zügs   einfach   wirklich   Tanzkurs   Hochzeitstanz   interpret=Mash&titel=M%E4rliland&cat=s   langsam   Kirchlich   Ehevorbereitungsgespräch   v=tjVeRs1E3vU&feature=related   eigentlich   youtube   Tanzfläche   vielleicht   „Tanzstil-suchende-Hochzeitspaare“   Tanzbewegungslegasteniker   September   langsamer   grüessli   Fitnessinstruktorenvideos