| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitswalzer
 1
15.04.09 21:11
filu 
Hochzeitswalzer

Hallo zusammen,

weiss jemand eine internet seite oder dergleichen mit gut zu verstehenden Tanzschritten vom Hochzeitswalzer?
Wir möchten nicht umbedingt in eine Tanzschule dafür gehen...


Liebe Grüsse und Danke

Filu

16.04.09 07:37
Cindy 

Re: Hochzeitswalzer

hallo filu

lueg mal da: http://www.unsertag.de/service/hochzeitswalzer.html
villicht bringt der die aaleitig öpis.. viel glück

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

16.04.09 07:51
Piglet 

Re: Hochzeitswalzer

Also so viel ich weiss, ist das ein Wiener Walzer (=schneller Walzer). Ich weiss nicht ob man den so einfach selber lernen kann. Wir gehen schon seit einigen Jahren in Tanzkurse und ich finde den Wiener Walzer nicht so einfach. Ein Englischer Walzer (=langsamer Walzer) wäre da einiges einfacher.
Ihr könnt doch auch einfach ein langsames Lied abspielen und so ein bisschen im Takt wiegen (wie in der Disco)? Wäre ev. romantischer, als sich mit einem Tanz "abzumühen".
Grüessli
Piglet

16.04.09 08:36
pearl 
Re: Hochzeitswalzer

Hallo Filu,

mer händ en "Hochziitstanzkors" gmacht. Ond zwar amene Wochenänd. Je am Samschtig ond Sonntig 2 Stond. Händ Englisch Walzer, Wiener Walzer ond Disco Fox glehrt. Längt för üs wonderbar.
S guete esch äbe, dass d Tanzlehrerin üs no hed chönne korrigiere, säge wies eifacher ghot ond sosch no gueti tipps gha hed.

Chasch go luege onder www.tanzart.ch Esch halt i de Omgäbig vo Lozärn. Aber es geht secher no wiiteri so Agebot.

Ech wörds euch empfäle. Das elei z lehre wenn beidi kei Ahnig händ esch nor es Knorz ond macht kei Spass.

Liebe Gruess pearl

16.04.09 09:10
fraztaz 

Re: Hochzeitswalzer

hallo filu

mir mached zwar kein hochziitstanzkurs oder walzer, mir gö eifach no dä disco-fox go lernä. i bi aber o scho imä tanzkurs xi u s'isch sicher nid so eifach so öppis aleini z'lernä. vor allem bi dä haltig cha euch de niemer korrigierä, wenn's nid richtig isch. wied pearl xeit hät, würd i euch o eher än churzä kurs empfehlä.

üsä discofox choschtet pro person für glaub 7 lektionä je 150.--. isch auso nid vorruckt tür u sicher o no ganz luschtig.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

16.04.09 17:16
filu 
Re: Hochzeitswalzer

Danke schön für euri hilf!

mir lueged mal die aleitig vo dem link a. und wenns denn halt überhaupt nöd klappet, düemmer eifach chli langsam wiege/tanze wie d cindy gseit het.

Am 08.08.09 gebed mir eus s JA Wort!

 1
langsames   Tanzschule   choschtet   romantischer   disco-fox   dergleichen   Englischer   =schneller   abspielen   hochziitstanzkurs   Hochzeitswalzer   korrigiere   verstehenden   wonderbar   korrigierä   Tanzlehrerin   abzumühen   =langsamer   Hochziitstanzkors   Tanzschritten