| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 15
31.05.11 12:13
trinidattli 
Re: Juli 2011

Die Tischordnung sollten wir auch noch machen. Wir haben auch 8ter Tische plus einen 10er Tisch. Der 10er tisch gehört uns Bei uns werden wahrscheinlich an einem oder zwei Tischen auch nur 7 Personen sitzen. Zum Glück müssen wir nicht auf die Sprachen achten, da all unsere Verwandte und Bekannte aus der Schweiz kommen und deutsch sprechen. Aber ich glaube es wird auch so eine Herausforderung werden, allen Leuten gerecht zu werden. Mal schauen, wird sicherlich klappen.

Im Moment bin ich auch nicht nervös oder besser gesagt nicht mehr. Hatte so eine Phase der Nervosität und zwar, weil ich das Gefühl hatte es sei noch sooo viel zu tun und ich nicht wusste wann und wie ich bzw. wir das machen sollten. Aber jetzt bin ich ziemlich ruhig und freue mich einfach auf den Tag

19.06.11 23:21
Schlumpf79 

Hallo ier Liebe

Wie gahts üch?? Jetz gahts nid emal meh 2Wuche und de startet "üse" Hochziitsmonet! Sindr all im Enspurt?

Liebs Grüessli

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

20.06.11 06:45
trinidattli 

Hey Schlumpf
Bi dir isches jo i 2 Wuche scho so wiit. Sit der parat?
Und bisch scho närvös?

Liebe GRuess

20.06.11 10:26
Schlumpf79 

Hey Trinidattli

Zu minere Verwunderig bini im Moment nu gar nüd nervös, chund aber sicher nu!!

Parat simmer sowiit, zum Glück! Sind am Weekend grad nu in Mailang gu Bonbonniere abhole! Und jetz freuet mer üs eifach nur uf üse Tsg und hoffet dasses einigermasse klappet, so wiemers planet hend!! schaffe düemer beid nu bis und mit 30.6.! !

Wie wiit send ier??

Liebs Grüessli

20.06.11 17:38
trinidattli 

Hey Schlumpf

Mir geits ähnlech, bi im Momänt ou no nid närvös. Ha jo ou no e Wuche lenger Ziit zum no närvös z wärde

Jo mir he s meischte ou, no es paar chlineri Absproche wo mer müesse mache, aber süsch sötte mers gloubs ha. Ajo eg sött no e chli öppis baschtle, aber das sött ou z schaffe si.

Isch no schön wenn me vorhär no ei zwe Täg Ziit het. DAs wir sicher so klappe wie dir das planed heit Aber gäu die Überlegig macht me sech glich.

Liebe Gruess

20.06.11 19:07
Michi79

nicht registriert

Hallo, ich han nomol ei Wuche meh zyt...bzw. fürs Standesamtliche mueni nüd gross vorbereite.
Fürs Chirliche hemer eigentlich fast alles zäme. Muess nur no d Blueme deko für de Tisch mache aber die präparierte Blueme bechumeni ersch Ende Juni. Und sicher no s einte oder andere Detail. S grösste isch eigentlich no Hochzytsziitig aber au dert hemmer s grobe.
Ach ja, mis Chleid chunt erscht nächst Dsischtig und chas am Mittwuch go abstecke. Denn isch aber so ziemli alles gmacht.
Nervös bin ich au nanig aber ich denke das chunt denn 1-2 Täg vorher....

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

20.06.11 19:12
Schlumpf79 

@Trinidattli: ich ha sogar scho es paar schregi Träum gha, vo wege epis vergesse und so! Aber es isch immer um Sache gange wo scho gmacht gsi sind! Jaja, sHirn chamer idr Nacht halt nid abstelle

21.06.11 06:50
trinidattli 

@Schlumpf: das chunnt mir doch irgendwie bekannt vor, mit dene schrege Tröim Bi mir touche amigs jenschti Lüüt uf wo nidemou wüsse, dass mir hürote. Aber vergässe hani ou ide Tröim no nüüt, aber viellech chunnt de das ou no je nöcher s chunnt. Mou luege was mis Hirni no so aues für me bereit het

@ Michi: machit dir dämfau säuber e Hochzitsziitig, auso du u di GG?

21.06.11 19:11
Michi79

nicht registriert

@trinidattli
ja mir mached sie selber. Das heisst mini Trauzügin hätt no es interview mit mir gmacht für dri, min Papi hätt witzigi Chindheitserinnerige ufgschriebe und sini Eltere hend au irgendöppis gmacht (chömed mir hüt ersch über). Und de rest mached min GG und ich.

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

21.06.11 19:18
Schlumpf79 

@Trinidattli: da bin ich froh, wenns anderne Brüütlis au so gaht

1 .. 8 9 10 11 12 .. 15
Tischchärtli   Restaurant   Tiffany-Girl   verlobt   eigentlich   Witterigsbedingige   Wünsche   kirchlich   wunderschöne   langsam   entschiede   Irgendwie   Tischdeko   unterhaltigsmässig   Vorbereitigs-Stress   Schlumpf   Trinidattli   Chindheitserinnerige   Pfarrer   zunenand