| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15
28.06.11 21:47
trinidattli 
Re: Juli 2011

Hey Schlumpf
gli geits los bi dir. Nidemou me e Wuche. Bisch scho chli nervös worde ir zwüscheziit? Gniess di letschte Paar Täg no

28.06.11 22:52
Michi79

nicht registriert

Re: Juli 2011

Jahaaa dini letschti Wuche als ledigi!!! Freusch dich scho so richtig Schlumpf?
Bi mir isches di vorletschtig und mini nervosität haltet sich no i grenze... Bzw. zum zivile....
Und sinder parat oder hender no last minute organisatione??


Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

29.06.11 06:21
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Hallo ier Liebe Juli Brüütli

Uiii, mini Nervosität isch da! Mäntig und Zistig hani nu dWohnig putzt, da mier Gäst vom Usland hend, da bini nu schön abglenkt gsi, aber sit hüt morge bini richtig chribblig!!!
Freu mi riiesig dass üse gross Tag jetz endlich chund!
Parat simmer sowiit, hend am Sunntig Namestäfeli und Tischchärtli numal kontolliert,Deko liied parat und wartet uf ihre Iisatz! Also chan ich mini Nervosität i volle Züge gniesse
Nu hüt und morn schaffe und de Ferie

@Michi: ledig bin ich scho länger nümme, mier hend im Februar scho zivil ghürate!
Bim zivile bini nur a dem Tag churz nervös gsi!

Gniesset üchi Vorbereitigsziit nu!!

Liebe Gruess



* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

29.06.11 06:39
trinidattli 
Re: Juli 2011

De Gedanke as zivile macht me ou i keinschter Wiis närvös. hioffe das bliibt e so.

Hey Schlumpf, eg schaffe no genau glich lang wie du ha när ou Ferie u so z säge richtig Ziit no chönne närvös z wärde. Muess mer gloubs no irgend e Bschäftigung sueche, dassi mi für den Fall der Fälle de no chli chönnti ablänke.
Hani gar nid gwüsst das dir scho im FEb zivi ghürote heit. De hesch du jo scho chli ERfahrige aus Ehefrou chhönne sammle, so guet.

Hey Michi, bi mir hautet sech d närvosität ou no in Gränze. WEnn dir zivil hürotet hei mer üses Fscht. Aber ha s Gfüeu dass das so 2 bis 3 Täg vorhär no chli angers wird usgseh. Dir sit ou scho parat für öiches Fescht?

29.06.11 09:52
zoe 

Re: Juli 2011

liebi juli-brüütlis
bi mir sinds na 3 wuche. so wie's usgseht, hemer bis jetzt a jedem juli-wuchenänd e bruut wo hüratet!
nervös bini bis vor churzem eigentli nüme gsi. am afang bevor alles organisiert gsi isch, bini scho au es paar nächt schlaflos gsi. denn hets bis vor es paar täg wieder bessered. aber jetzt, wo ich mich nur na chan druf verlah, dass alles guet chunt, hanis gfühl ufemene dampfchochdopf z sitze

deko bini jetzt den au endlich fertig. isch für mi den doch na en chrampf worde, well ich glaub au einiges unterschätzt han. jetzt muess nur na min GG wieder richtig uf d bei cho und fit si für euse grossi tag. de hinkt leider immerna a de krücke nach sinere notfall-chnü-op. er darf den eifach am polterabig nöd z wüescht due. ich han ihm süsch adroht, dass ich ihn eigehändig chume go hole und vor all sine jungs wirde schimpfe

na en frag a eu juli-brüütlis:
eigentli sötts ja warm werde (optimistisch dänkt) aber was hend ihr für en lösig, falls es chunt cho rägne oder würkli chalt wird? hend ihr en stolla oder en bolero oder so?

29.06.11 12:32
trinidattli 
Re: Juli 2011

Hey zoe,
Eifach warte u hoffe, dass de aues klappt, isch scho no es doofs Gfüeu. Sech uf die angere müesse verloh, aber die wärde ehri Sach scho guet mache. Wird beschtimmt aues klappe

WEnns würdi cho rägne, was aber luut Wätterbricht im Momänt nid so usgseht, hätte mer d Möglechkeit nöime chli chönne drungerz stoh u ganz grossi Schirme wo sowou bi Räge wie ou bi Sunne offe wäre u chli vo de Witterigsbedingige schütze.
Da eg es Schulterfreis Chleid ha, hani ou no e dünni Stola, demit i ir chile nid sone blute Rügge ha. Chaut wirds hoffentlech nid. Süsch muess mer mi Schatz haut de chli warm gäh

29.06.11 14:41
zoe 

Re: Juli 2011

trinidattli, das mit em schirm isch eigentlich so naheliegend und doch bini bi all dene details und vorbereitige gar nüd uf die idee cho. ich han ebe au es schulterfreis chleid und krieg vorallem chalt, wenni nassi huut han. da chas dusse naso warm si
en stola hani eini im bruutlade übercho, so ganz en schlichti. irgendwie hets nöd würkli passt und drum hani den glaub stolas prinzipiell verdrängt. villicht müssti mal biz umefrage und umeluege und wür de villicht scho was finde. aber das detail und accsesoires jage mage bald nümme.
darf ich frage was du für en stola hesch und woher du sie hesch?

29.06.11 21:41
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Hoi zäme

Ja, ich bi scho sit öpis meh als 4Mönet ghürate! Irgendwo unter de Ziviltrauuige söt mi Bricht si. Für üs isch halt sZivile nur Papierchram gsi, obwohl mer vo ganz viel Lüüt überrascht worde sind, wo send gu spalier stah!
Hüt hani sogar scho sGschänk vo mim Chef ubercho, hami riesig gfreut! Er chund am Samstig au mit sinere Frau as Apero! Hend 3 Fläsche Champagner ubercho - die Korke lömer gern mal la knalle

Hey Zoe, mer hoffet doch, dass all Juli Brüütli guets Wetter preichet. Mer hend mite Fotografe au uber Schlechtwetter Föteli gredet. Mer gönd imene Park gu PaarFöteli mache, wos sehr viel Bäum het, die gäbet üs sicher nuchli Schärme, und es Museum hets au nu det, sus gömer im schlimmste Fall nu det ine! Und füre ganz schlimmi Rege, hemmer en Farbige Schirm (hemer vorher scho gha), wo mer de wurdid näh für Föteli. So gids nuchli e Farbtupfer id Föteli.

Ich ha au nu en ganz fiini Stola kauft, hoffe aber dass ich die nid wirde bruuche. Bi nid eso es "gfröörli" und da ich es Chleid mit Träger ha, bruuch ich sie eher nid zum echli bedecke idr Chile!!

So ier Liebe Fraue, nu ei Tag schaffe, am Friitig echli usschlafe (soguet es gaht, mit Gäst drheime), de Blueme für id Haar gu abhole, Deko, und Tischchärtli is Resti bringe und dr Abig nu gmüetlich la usklinge la

Freu mi riesig ufe Samstig!!


Da mier am Mäntig grad id Flitterwuche abflüüget, wünsch ich allne Brüütli wo i dere Ziit ihre grossi Tag hend, en wunderschöne Hochziitstag. Gniessid ihn i volle Züüge und lönd üch und üchi Liebi la fiere!! Alles Liebi und Gueti für üchi Zuekunft - freu mi jetz scho, üchi Bricht zlese!!


Liebs grüessli Schlumpf

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

01.07.11 11:34
dia

nicht registriert

Re: Juli 2011

An alle Bräute die morgen ihre Hochzeit haben, wünsche ich einen unvergässlichen schönen Tag! Geniesst es!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

01.07.11 12:08
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Hoi Dia

Danke vielmal, isch mega lieb!!!


* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15
Schlumpf   Tiffany-Girl   unterhaltigsmässig   Tischdeko   Tischchärtli   Restaurant   Chindheitserinnerige   Wünsche   Vorbereitigs-Stress   Witterigsbedingige   eigentlich   Trinidattli   Irgendwie   kirchlich   Pfarrer   langsam   verlobt   entschiede   zunenand   wunderschöne