| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 2 3 4 5 6 .. 15
27.04.11 22:54
trinidattli 
Re: Juli 2011

@tumi
hani gar nid gseh aber das würdi eigentlech ou no ganz guet passe



@nickichen
be geits scho fasch nume no 2 Mönet. Langsam chunnts nöcher.
Hesch du dämfau di Struss scho definitiv usgwäut?

28.04.11 07:45
Nickichen 

Re: Juli 2011

Hoi trinidattli.
Ich denke ich weiss was ich will, habe ein Bild im Internet gefunden gehabt von einem Strauss der mir gefallen hat, obwohl das sonst nicht wirklich meine Farben sind aber so in ser Kombination hat es mir sehr gefallen.Irgendwie speziell:)ganz definitiv ist die Blumengeschichte noch nicht entschieden, werde mich noch mal in einem weiteren Laden beraten lassen..

01.05.11 19:33
Michi79

nicht registriert

Re: Juli 2011

Ich möchti wyssi Rose und Efeu im Bluemestruss ha. Han aber no gar kein Termin miteme Florist!

Wie wiit sind ihr mit de Planig? Staht bi eu scho alles? Ich hans gfühl die Zyt rast schneller als ich nache chume mit erledige vo Sache... HIIILFEEE!

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

02.05.11 13:04
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

@Michi79: Mer hend dä Monet dr Termin mitem Florist, Bäckerei (wo üs sApero und Hochziitsturte macht), de nu e Termin mitem Restaurant. Nebebii bi ich nu am bastle für dNamenstäfeli und Tischchärtli. Tischordnig chund de au nu dra!Drnah settemer glaub sowiit fertig si

Wie wiit send de ier??
Ja sägs au nid, Ziit raset - hüt i 2Mönet ischs sowiit


* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

02.05.11 13:15
trinidattli 
Re: Juli 2011

Mir hei ändi Monet no s Probeässe, u sötte die oder nöchscht Wuche no mit de "Apersolüt" aluege wie mers genau wei.
Im Witere sötte mer ou no mou mitem pfarrer rede u üsere Sängerin, demet das de ou würklech zäme passt.
Termin mit de Florischtin hani ou noni. Das sötte mer ou mou no in agriff näh! Was mer sicher ou no wei mache, isch item Fotograf de gnaui ablouf bespräche u ou mitem Carunternähme. Reserviert u buechet isch aber aues bis ufd Blueme. Aune angere Orte sis eifach no genaui Besprächige, wo mer eh erscht jetze chöi mache wo mer ungefähr wüsse wie de üse gnaui Tagesablouf usgseht.

Am baschtle beni ou no flissig. Tisch u Namenschärtli.

Ajo wasi no fasch vergässe ha, sött mit de Kosmetikerin mou no e Terin fürs Probeschminke abmache.

Ui git scho no chli z tüe u d Ziit raset nume so ......

02.05.11 21:14
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Ja genau, trinidattli, zerst hetmer sGfühl, dass es ja nu sooooo lang gaht. Und ufs Mal flügt Ziit


* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

02.05.11 21:24
Nickichen 

Re: Juli 2011

irgendwie nicht mehr lang und irgendwie doch noch eine Ewigkeit... ich kann es nicht erwarten :)

02.05.11 21:26
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

gaht mier genau glich, Nickichen

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

02.05.11 21:32
Nickichen 

Re: Juli 2011

ich war ja mit Kate aufgeregt weil ich mir vorgestellt habe, dass ich in 3 Monaten auch den Weg zum Altar schreiten werde und wie es sich wohl anfühlt und wie lange es geht bis ich die ersten Tränchen verdrücken muss:) oder ob ich ganz tapfer sein kann wie sie... bin gespannt ob ich meinen Trauspruch über die Lippen bringen werde, so ein bisschen Schiss habe ich ja schon..... aber irgendwie ist die Vorfreude auch cool, nachher ist es einfach vorbei und man hat die vielen Erinnerungen und das schöne Gefühl endlich Mann und Frau zu sein jaja wir Frauen, da ticken die Männer schon ein bisschen anders:)

02.05.11 21:36
Michi79

nicht registriert

Re: Juli 2011

Also buechet isch ussert Florist alles.
Ort für Feier
Catering (müend nur no 2 Wuche vorher d ^definitive azahl Gäst melde und Getränke)
Pfarrer (1. Gspröch bzw. Formalitäte erledigt)
Sängerpäärli für Chile (fehlt nur no de gnaui ablauf)
Musikunterhaltig Fest
Coiffeuse (hüt grad Probetermin gha)
Natürlich Chile und Organistin buechet (details müend no besproche werde)
Apero-Ort buechet und Details sind besproche
Fotografin buechet (müend eifach no Details bespreche)
Videograf buechet

Fehle tuet no:
Dekoration isch nur teilwiss erledigt
Tischchärtli bzw. Namenschildli werdet zäme mitem Gastgeschenk gmacht
Tischornig (ojeojeoje)
Florist

Ja ich glaube so s grosse und ganze isch erledigt. Nur d finheite fehlet no. Ah ja und mis Brutchleid isch nanig da und dementsprechend nanig apasst. S gliche bim Azug.

Ui jaa, sogar min Schatz isch bim ablick vo William und Kate nervös worde! Ich au total. Aber irgendwie isches au superschön

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

Zuletzt bearbeitet am 02.05.2011

 1 2 3 4 5 6 .. 15
Schlumpf   unterhaltigsmässig   Irgendwie   Tischdeko   kirchlich   Tischchärtli   wunderschöne   Trinidattli   langsam   Tiffany-Girl   Witterigsbedingige   eigentlich   Restaurant   Wünsche   Vorbereitigs-Stress   zunenand   entschiede   Chindheitserinnerige   Pfarrer   verlobt